Διπλωματική Κίνηση

429 53 12
                                    

Έρικ POV

" Είναι ευκαιρία Πρίγκιπα μου. Πού αλλού θα βρείτε τέτοιο δαχτυλίδι σε τόσο χαμηλή τιμή?" ο χρυσοχόος είναι πολύ επιμονος.

Τα τελευταία πέντε λεπτά μου έχει δείξει όλα του τα κοσμήματα ένα προς ένα. Είναι όντως καλόγουστα και σε προσιτές τιμές.

" Το χρυσάφι που φτιάχτηκαν προέρχεται από το Βασίλειο των Ρόδων, Υψηλότατε. Το καλύτερο από όλα σε ποιότητα!" Τελικά ενέδωσα.

" Εντάξει, θα το πάρω " πραγματικά ευχαριστημένος εκείνος τοποθετεί το δαχτυλίδι σε ένα κουτάκι και αφού τον πλήρωσα, μου το δίνει.

Όντως είναι υπέροχο, το αναγνωρίζω κι εγώ που δεν είμαι και το πιο σχετικό άτομο όσον αφορά τα κοσμήματα. Είναι χρυσό που αποτελείται από μικρές και λεπτές λωρίδες που μπλεκονται μεταξύ τους, σχηματιζοντας μια λεπτοδουλεμενη επίσης χρυσή αλυσίδα. Την κορυφή του διακοσμει ένα λευκό διακριτικό διαμάντι που λαμπιριζει στο φως της ημέρας, αλλάζοντας χρώμα.

"Χίλια ευχαριστώ, Πρίγκιπα μου. Η τυχερή μνηστη σας θα χαρεί πολύ μόλις το αντικρισει. Είναι ένα πραγματικό κομψοτεχνημα" συνεχίζει ο έμπορος ενθουσιαμσενος. Εγώ αρκουμαι στο να κάνω ένα ευγενικό νευμα και να απομακρυνθω.

Το δαχτυλίδι θα αργήσει να φορεθεί σε δάχτυλο, πιθανότατα να μην φορεθεί καν, αν προορίζεται για την υποτιθεμενη μνηστη μου. Παρά τις συνεχείς προσπάθειες του πατέρα μου να βρει μια "καταλληλη" για μένα κοπέλα, εγώ του ξεκαθαρίζω όλη την ώρα πως δεν σκοπεύω να παντρευτω.

Αυτό σε απλά Βασίλεια δεν θα αποτελούσε πρόβλημα και θα γινόταν δεκτό, εφόσον δεν είμαι εγώ ο διάδοχος του θρόνου του Βασιλείου του Φωτός, αλλά ο μεγαλύτερος αδερφός μου Ντέιβιντ. Ο πατέρας μου φυσικά επιμένει πως παρόλα αυτά πρέπει να αποκτήσω σύζυγο και παιδιά, καθώς είναι ο μόνος τρόπος να είμαι πραγματικά ευτυχισμένος. Διαφωνώ κάθετα. Το μόνο που επιθυμώ εγώ είναι να αφιερωθω στις μάχες και τις πολεμικές τεχνικές. Εκεί ανήκω, και όχι σε γάμους και γέννες. Τα θεωρώ πολύ πιο ενδιαφέροντα από οποιαδήποτε γυναίκα, και μέχρι τώρα μου πασαραν πολλές όμορφες γυναίκες.

Ανέβηκαν στο άλογο μου. Σήμερα επισκέφθηκα την πόλη για να ελέγξω τις πολεμικές εγκαταστάσεις και να αναπληρώσω διάφορες ελλείψεις στις πολεμικές Ακαδημίες. Στο Βασίλειο μας όλα τα αγόρια από την ηλικία των δώδεκα ετών, δηλαδή μόλις τελειώσουν το σχολείο, φοιτούν σε πολεμικές Ακαδημίες μέχρι τα δεκαεννεα τους χρόνια. Ο πατέρας μου και όλοι οι Βασιλείς πριν από αυτόν δίνουν μεγάλη βαρύτητα στην πολεμική κατάρτιση των νέων ανδρών και συμφωνώ απόλυτα.

Duty Over Heart (Βιβλίο #1)Where stories live. Discover now