Μπρανσον POV
" Σε νικησα! " φώναξε ο Τόμας χαρούμενος. " Είσαι χάλια στο σκάκι, μέχρι και ο Μπεντζαμιν σε βάζει κάτω "
" Από ότι φαίνεται κάποιος είναι πολύ καλός " λέω και τον γαργαλαω. Εκείνος τρανταζεται ολόκληρος από τα γέλια, ενώ σταματάει μόνο για μια στιγμή για να πάρει αναπνοη.
"Μου λείπει πολύ η Αλιανα. Εκείνη ξέρει να παίζει σκάκι " λέει μουτρωμενος. Στην πραγματικότητα όλοι ξέρουμε να παίζουμε σκάκι. Απλά η Αλιανα παίζει κανονικά μαζί του και δεν τον αφήνει επίτηδες να νικάει, όπως εμείς οι υπόλοιποι.
" Κι εμένα μου λείπει " παραδέχομαι " Αλλά μπορείς να της γράψεις ένα γράμμα " Με κοιτάει φανερά ικανοποιημενος με την πρόταση μου.
" Γίνεται να το κάνω τώρα; "
"Λυπάμαι μικρέ , αλλά έχεις μάθημα ξιφασκιας. Μην ξεχνάς πως τώρα πια είσαι δώδεκα χρονών. Ο Μπεντζαμιν σε περιμένει έξω" του υπενθυμίζω και του ανακατευω τα μαλλιά.
Ξεφυσηξε απογοητευμένος και σηκώθηκε απροθυμα από το κάθισμα του. Τον παρακολουθώ να απομακρυνεται προς την κατεύθυνση των Βασιλικων κηπων, με βήμα αργό και τεμπελικο. Είχε ψηλωσει απότομα, όλοι μπορούσαν να το δουν αυτό. Μερικές φορές πιάνω τον εαυτό μου να αναρωτιέται πόσα πράγματα άλλαξαν πάνω του μετα την αναχώρηση της Αλιανα, και δεν μπορώ να τα μετρήσω όλα. Δεν είναι πια παιδί, άσχετα με το αν εμείς τον βλέπουμε έτσι.
Άκουσα ένα μουγκρητο και κατάλαβα αμέσως πως είναι του αδερφού μου. Πλησίασα στη μεγάλη τζαμαρια και τον είδα μαζί με τον σωματοφυλακα του, κρατώντας ένα σπαθί εκείνος και ένα ο Μπεν. Ευτυχώς ο πατέρας μου αποφάσισε να με απαλλαξει από τον Ζακαρι και γενικά από οποιοδήποτε σωματοφυλακα. Κι έτσι είμαι ελεύθερος και πάλι!
Έβγαλα το γράμμα της Αλιανα για πολλοστή φορά από την τσέπη της φαρδιάς πουκαμισας μου και το διάβασα για τέταρτη φορά για σήμερα. Λέει πως η Ιλαρια επέστρεψε ασφαλής και αναρρωνει από πνευμονια. Την έφερε ο Πρίγκιπας Νίκολας, που τώρα πια φιλοξενείται στο Βασίλειο του Φωτός και ετοιμάζεται να επιτεθεί αυτοπροσωπως σε κάποιο Μεγάλο Συμβούλιο. Ακόμη δεν μπορώ να χωνεψω τις εξελίξεις.
Έχει αλλάξει Μπραν. Τώρα πια είναι με το μέρος μας. Όλοι εδώ, ακόμη και ο λαός του Βασιλιά τον έχει δεχτεί ως σωτηρα και λύση στον πόλεμο που καραδοκει. Έχει φέρει την ελπίδα και την αισιοδοξία σε όλους, σε εμένα
YOU ARE READING
Duty Over Heart (Βιβλίο #1)
General FictionΤέσσερα Βασίλεια στα πρόθυρα του πολέμου. Η μακροχρόνια ως τώρα ειρήνη διαταρασσεται από τη φιλοδοξία και την αλαζονεία ενός μόνο πανισχυρου ηγέτη. Η Αλιάνα, Διάδοχος του τρίτου σε δύναμη Βασιλείου, υποτασσεται στις καταστάσεις και μετατρέπεται σε...