Tüm eşyalarımı alel acele topladım. Ona yetişmeliydim. Bana ne oluyordu böyle? Lezbiyen ya da bi seksüel değildim. Aslında ilk ve tek sevgilim David ' dı. Tanıştığımızda 13 yaşındaydım. Yan villada oturuyorlardı. Gördüğüm ilk an ne kadar yakışıklı demiştim içimden. Her kız içinden öyle der eminim. David'de bunun farkında ve fazlasıyla kullanıyor. Ben bunları kafamdan geçirirken çoktan kapıdan çıkmış Bella'ya bakınmaya başlamıştım bile. Ben Bella'yı görme umuduyla etrafa bakınırken bi anda onunla göz göze geldim. David beni izliyordu ve bana doğru gelmeye başladı. O bana doğru gelirken bende başka yöne dönüp hızlı adımlarla kızlar tuvaletine girdim. Buraya gelemezdi değil mi? Ama sonuçta David bu her şeyi yapar.. Ben bunları düşünürken David çoktan gelmişti bile. Beni kolumdan tuttu ve bağırışlarıma aldırmadan beni tuvaletten çıkarıp okulun ortasına götürdü. Harika şimdi herkesin içindeydik... " Elisa beni dinlemelisin bak ben.." sözünü kesip ben devam ettim " Neyi dinlemeliyim ? Beni kaç kere aldattığını mı? Şans eseri sana gelmesem öğrenemeyeceğimi mi ya da arkadaşlarından duymasam sayısını bilmeyeceğimi mi ? " " Elisa hepsi hataydı tek geceliklerdi.. B-bilirsin erkeklerin ihtiyaçları vardır ve.." " Hah şimdi de bana ihtiyaç mi diyorsun? Sanki ben seninle olmamışım gibi bir de üste çıkmaya mı çalışıyorsun ? Şimdi sevgilinin yanına git ve sakın beni bir daha rahatsız etme!" bunlari söylerken sesim fazlasıyla yüksek çıkmıştı. Tüm okulun bizi dinlediğinden eminim. Aman ne güzel. . " Elisa o kız benim sevgilim değil. Sadece tek geceliklerden biriydi. Ve beni eğer affedersen bi daha asla.. " lafını bitirmesine izin vermedim ve fazlasıyla yüksek sesle tekrarladım; "Sakın beni bi daha rahatsız etme! " deyip arkami döndüm bağırışlarımıza toplanmış kalabalığı yararak arabama doğru ilerledim. Arabaya bindiğimde dakikalardır güçlükle tuttuğum göz yaşlarımı salıverdim. Hâlâ ne yüzle benimle konusabiliyordu ? Nasıl yüzüme bakabiliyordu? Bir zamanlar hayran kaldığım suratını şimdi görmeye bile tahammülüm yok... Bir süre daha arabada kaldıktan sonra aynadan kendime baktım. Ne yapıyordum ben böyle? O pislik için ağlayamazdım. Hani bugün miladımdı? Elisa kendine gel ve şu arabadan inip derslerine gir. Onun senin düşüncelerinde olması bile hata. Onun adını dahi anmayacaksın bundan sonra. . Kendime öğütlerim bitince bozulan makyajıma çeki düzen verip arabadan indim. Okula doğru yürüdüm. Ikinci dersi kaçırmıştım ve hesaplarıma göre bitmesine 15 dakika vardı. Bu arada dolabımı düzeltirim diye düşünüp oraya yöneldim. Eşyalarımı düzenledim ve bir sonra ki dersin kitaplarını aldım. Bu sırada zil çaldı herkes dışarı çıkarken ben diğer dersin olduğu sınıfa geçip telefonumla uğraşmaya başladım. Zilin çaldığını fark ettiğim de telefonu çantama atıp tanıdık birileriyle aynı derste olup olmadığımıza bakmaya başladım. David' le ayni dersleri alamazdik o iki yas büyük bu yüzden rahatım. Ve işte tam tahmin ettiğim gibi sevgili kuzenim Emily ve biricik arkadaşımız Sophia yüzlerinde endişeli bir ifadeyle yanıma geldiler. Ve yakınımda ki masalara geçtiler. Hoca gelene kadar David'den nasil kurtulabilirim onun planını yaptılar. Bir ara yüz değiştirme ameliyatını bile önerdiler... Öğretmen sınıfa girdiğinde herkes önüne döndü ah işte huzur.. Aslında kızları seviyordum. Konuşmalarından normalde olsa sıkılmazdım hatta aralarına bile katılırdım. Ama konu David olunca bi an önce susmaları için yalvardim. . Emily benim kuzenim. Ailemi kaybettikten sonra amcam bize sahip çıkıp yanlarına aldı. Abim büyüyüp artık kendi evimize çıkacak yaşa gelene kadar Emily'le birlikte yaşadık ve kardeş gibi büyüdük. Hatta ikiz gibi bile diyebilirim. Hele annesinin bize aynı şeyleri giydirmesi yok muydu.. Emily'in annesi beni severdi. Bende onu. Zaten ben küçükken aileme rağmen mutluydum.. kim büyümek istedi ki sanki ?.. ve Sophia tam bir iyilik meleği. Onunla da 14 yaşında tanışmıştık. Ve o günden beri yakın arkadaşlar olduk. Emily okulun en yakışıklılarından ayni zamanda David'in en yakın arkadaşlarından biri olan George'yle çıkıyor. Sophia ise biraz daha farklı ve cool takılan Leo'yla. Ben tüm bunları düşünürken derse odaklanamadım haliyle saatin nasıl geçtiğini anlamadan zil çaldı. İlk günden cok fazla dersimiz yoktu. 1 derse daha girip eve gittim. Bedenim değil ama zihnim fazlasıyla yorulmuştu. Tüm düşüncelerimi kenara bırakıp zihnimi boşaltmaya çalıştım. Bu benim bir çeşit meditasyonumdu hep bunu yapar ve rahatladığıma inanırım. Ama şimdi olmuyor. Bugün tanıştığım kızı aklımdan çıkaramıyorum bir türlü. Belki de çıkarmak istemiyordum? Daha önce bırak bir kızı bir erkekten bile böylesine etkilenmedim. Dedim ya David'den başkasını sevmedim. Belkidr David'den kurtulmamın sevinciyle başkasına ilgi duyuyorumdur. Ama öyle olsa neden bir erkek değil de Bella? Düşüncelerimle boğuşmaya devam ederken acıktığımı fark ettim. Bugün herkes izinliydi. Kendim yapmaya da fazlasıyla üşendiğim için dışarı da yemeğe karar verdim. Üstümü değişip yine sade bir makyaj yaptım. Kendime sade makyajı yakıştırıyorum. Güzel bir kız olduğumun farkındayım ama bunu hiç bir zaman kullanmadım. . Aynada son bi kez daha kendime baktım. Hazır olduğuma karar verip çıktım. Aklımdaki düşüncelerden kurtulmak için arabamı almamaya karar verdim. Kulaklığımı takıp yürümeye başladım. Biraz yürüdükten sonra sade ama güzel ve hep geldiğim restorana varmıştım. Garsonlar beni tanıyorlardı. Biri " Hoş geldiniz Elisa hanım şurada boş bir yerimiz var isterseniz oraya geçin. " dedi. Gösterdiği yere doğru bakarken gözlerim tanıdık gözlerle buluştu. Tekrar vücudumda ki tüm kanın yanaklarımda toplandığını hissettim. . Bana bakarken yine gülümsüyordu. Tanrım gamzesi çok güzel. .
Multimedya - David -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onunla aşk başka ( girlxgirl )
Teen FictionBen - Elisa Walker - ve siz benim Dünyama hoşgeldiniz