Ağlamanın verdiği sakinlikle uykuya dalmışım, uyandığımda Emily yanımda değildi. Dün gece ona anlatmakla anlatmamak arasında çok gidip gelsemde anlatmamayı tercih ettim, sonuçta iki gün sonra düğünü vardı ve hiç bir şekilde aklının bende kalmasını istemiyordum. Çok üzüleceğimi ama hayatta olduğu için mutlu olacağımı falan söyleyip geçiştirdim.. Kahvaltıya indiğimde herkes bir telaş içindeydi hayır yani düğün yarın şimdiden bu heyecan niye ? Başımın ağrıması da ayrı bir şey tabi. Yine de Emily'nin hevesini kırmamak ve halime üzülüp heyecanını kaçırmamak için yüzüme gülümseme yerleştirdim. Güzel bir kahvaltıdan sonra George Emily'i son kalan işleri halletmek için aldı. Abim ve Avery'yde kontrole gittiler. Evde Amber Bella ben ve yardımcılar kalmıştık. Amber yarın yorgun olmamak adına işe gitmedi, ben zaten işleri iyice boşlamış haldeyim... Bir ara düğün davetlilerini incelerken gözüme Mike'nin ismi takıldı, Mike ve David yan yana? Birde artı olarak Bella ? - Sanane Bella'dan Elisa kendine gel - bunlar bir araya geldiklerinde umarım oradan sağ salim çıkabiliriz. Yarın herkes Bella'yı görecek, her şey ortaya çıkacak peki ben bunu istiyor muyum ki? Amber Bella'yı nesi olarak tanıştıracak peki, dün Bella kız arkadaşım dedi ama hâlâ ne olduklarını bilmiyorum. Amber'a sorsam kalbim dayanır mı? Peki her şey ortaya çıkınca ben Bella'yla yüzleşmek istiyor muyum, ya da Amber'in yüzüne bakabilecek miyim ? İkisine de kocaman bir hayır dedikten sonra aklıma bir fikir geldi ve kesinlikle o fikri uygulayacaktım.... Saat öğleni çoktan geçmişken biz Bella'yla oyun oynamaya dalmıştık Amber'ı son gördüğüm de telefonuna gömülmüştü kimle konuştuğunu tahmin etmek zor olmasa gerek. Biz oyun oynarken Bella'nın odasının kapısı çalındı, ses Amber'a aitti " Gelebilir miyiz? " miyiz, kimle geliyolar ki? Minik meleğim ince sesiyle " Tabiki " dediğinde Bella ve Amber gülümseyerek içeri girdiler. Ne işi vardı ki Bella'nın burada? Ve daha mühimi Bella her defasında kalbimi bu kadar hızlı çarptırmayı nasıl başarıyor? Amber " Seni yeğenim Isabella'yla tanıştırayım " dediğinde Bella sanki ismini ilk kez duymuş gibi " Ah ne kadar da güzel bir ismin var " deyip elini uzattı. Ne kadar güzel oynuyorsun sen öyle dedim içimden. Büyük ve küçük Bella'nın elleri buluştuğunda burukça gülümsedim. Amber " Zaten Elisa'yla tanışmıştınız " dediğinde göz göze geldik. Hafifçe gülümseyip kaşlarıyla selam verdiğinde ayni şekilde karşılık verdim. Bella bebeklerini gösterip " Sizde oynamak ister misiniz? " diye sorunca birbirlerine baktılar ve Bella gülümseyip " Tabiki isteriz " deyince odada olmamın gereksiz olduğunu hissettim yerimden kalkıp minik meleğimi öptüğüm de " Nereye hala? " diye sorunca " Bebeğim iki yeni oyun arkadaşın var, hala biraz dinlensin " deyip Amber'a baktım. Sorun ne der gibi baksa da gülümsemem onu tatmin etmişti minik Bella'da " Peki " dedikten sonra öbürünü umursamadan odadan çıktım. Kendi odama gidip aklıma gelen fikri uygulamaya koydum... Yaklaşık kırk beş dakika sonra susadığımı fark edip aşağı indim. Yardımcımız her ne kadar mahçup bir şekilde " Ben getirirdim efendim " desede mühim olmadığını söyleyip suyumu içtim. Bir bardakta meyve suyu aldıktan sonra merdivenlerin başına gitmiştim ki Amber'in telefonla konuşarak bir yandanda küfrederek merdivenden inip montunu giymeye çalıştığını gördüm. Arkasındanda el ele tutuşup merdivenlerden Bella'lar iniyordu. - O kadar tatlılardı ki - onlar indiklerinde Amber imzalaması gereken bir dosyanın olduğunu yarın yürürlüğe girmesi gerektiğini ama üstünde yapacağı değişiklikleri unuttuğu için acilen gitmesi gerektiğini tek nefeste anlatmıştı. Bella'dan özür dileyerek miniği de öperek çıktı. Beni takan yok tabi. Amber gidince ikiside bana döndü, üçümüzde susarken minik Bella öbürüne dönüp " Gidecek misin? " diye üzgün bir şekilde sorunca Bella onu kucağına alıp " Biraz daha oynayabiliriz bence " deyince meleğimin suratında kocaman bir gülümseme oluştu. Bella meleğimi kucağında merdivenlerden çıkartırken bana döndü ve " Bize katılmak ister misin Elisa? " diye sordu. Bunlar ne ara bu kadar samimi oldular ya? Kıza bak kalbimi ele geçirdiği yetmezmiş gibi birde ailemi ele geçiriyor. " Olur " deyip onları takip ederken meyve suyumu da tek dikişte içtim... Biz miniğimle hep oyun oynardık zaten ama Amber pek zevk almazdı oyuncaklarla oynamaktan, bu yüzden parklara giderken daha çok ilgilenirdi Bella'yla. Ama Isabella öyle değildi oynadığımız oyuna gayette uyum sağlamıştı hatta bizden daha zevk alır halde oynuyordu oyuncaklarla. Bella halasının eski sevgilisine ilk günden bile çok alışmıştı, sahi annesi bizi ayırmasaydı biz yan yana olsaydık Bella'lar yine böyle anlaşır mıydı? Anlaşırlardı bence, hatta benden çok sevgilimi severdi bence. - Sevgilimi ? Ne ara sevgilin oldu kendine gel - kendime gelme çabalarım sonuç verdiğinde Bella'da saatine bakıyordu " Hanımlar sizinle oyun oynamak çok eğlenceli ama sanırım artık gitmem gerekiyor " dediğinde meleğimin yüzü düştü, bende gitmemesini istesemde abimler birazdan gelirdi bu yüzden gitmesi en iyisiydi. Ikisi birbirine kocaman sarıldıktan ve öptükten hatta ben kıskandığımı belli etmeye başladıktan sonra ayrıldılar. Minik Bella odada kalacağını söylerken bende büyüğünü geçirmek için arkasından gidiyordum. Kapıya gelip üstünü giyecekken birden bana döndü " Gerçekten çok tatlı bir yeğenin var " , " Sadece benim değil sevgilininde yeğeni " dediğimde sırıttı " Ne o kıskandın mı yoksa? " , " N-Ne kıskanıcam banane " derken nefesim hızlanıyordu " Peki öyle diyorsan. Ama için rahatlasın diye söylüyorum, henüz sevgili değiliz sadece takılıyoruz. " bunu söylerken bana doğru bir adım attı ve gözlerini gözlerime kenetledi. Derin bir nefes aldığımı duyunca gözlerini kapattı. Gözlerini açtığında gözlerime değil dudaklarıma bakıyordu. Gözlerimi gözlerinden çekmeden dudağımı yaladım, eski Bella buna dayanamazdı. Bu hareketimden sonra tekrar gözlerime bir saniyeline bakıp bakışlarını yine dudaklarıma dikti. Aldığı nefesi dudaklarıma doğru verirken daha fazla kendime engel olamayacağımı anlayıp gururumu bir kenara bırakarak dudaklarımı hasret kaldığım dudaklarıyla buluşturdum....
Beğendiyseniz o küçük yıldıza basmaya lütfen üşenmeyin :) Olumlu veya olumsuz tüm yorumlar benim için çok değerli :) Ve umarım Bella'rı doğru lanse edebilip kafanızı karıştırmamısımdır :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onunla aşk başka ( girlxgirl )
Roman pour AdolescentsBen - Elisa Walker - ve siz benim Dünyama hoşgeldiniz