- Bella'nın ağzından -
Elisa Walker. . Bugüne kadar defalarca magazin dergilerinde görmüştüm onu. Güzelliğine hayran kalmamak elde değildi. Zengin ve güzel bayan... Aslında sadece isim olarak tanıyordum onu, ve simayen. Okulda onu görene kadar düşüncelerimin arasında yer almıyordu. Ama onu gördüğüm an aramızda bir elektrik oluştu bunu biliyorum. . Gülümseyişi bile utangaçtı. İnsan etkilenmediği birinden neden utanırdı ki ? Sonra restoranda üstüne kola döküşü şapsal o kadar tatlıydı ki.. Dersler yüzünden iki gün onu göremesemde hep aklımdaydı... David onu hırpalarken gördüğüm de kan beynime sıçramıştı Elisa orda olmasaydı daha kötü şeyler olabilirdi ama onu ordan uzaklaştırmak daha iyi bir fikir gibi gelmişti o gün. Elini tutup çekiştirdiğimde kendimden geçecek gibi olmuştum. Onun narin eli elimdeydi... Bi anda aklima David gelince kendimi toparlayıp arabaya binmesini söyledim. Sahile sakinleşmeye gitmiştim. Yanıma oturduğunda David'i sevip sevmediğini sordum. İstemsizce kaşlarım çatılmıştı. O pislik herif onu üzmüştü. Bu dünya güzelini hangi aptal üzebilirdi? Lezbiyen olduğumu duyduğunda tepkisinden korkmuştum. Şaşırdığı her halinden belliydi ama beni yargılamadı. Nasıl aldattığını anlattığında o pisliğe bir kez daha lanet ettim. Benimkini sorduğunda ise kanım çekildi sanki.. Mia'yı ona anlatmakla anlatmamak arasında kaldım ama yinede anlatmıştım. Hemde gayet sakin bir şekilde. . Konularımız bittiğinde ondan ayrılmak istemedim. David'den korkmuyordum ya da teşekküre gerek yoktu ama ayrılmak istemedim işte. . Beni lunaparka götürdüğünde fazlasıyla mutlu olmuştum. Zevklerimiz benziyordu. Dönme dolabın önüne geldiğimizde rol yaptım. Korktuğum falan yoktu, tek isteğim onun elini tutmaktı ve onun dönme dolap zaafı işime geldi. Hele korktuğumu sanıp elimi daha sıkı tutması yok mu, gülümsemeden edemedim.. Korku tüneline korktuğunu bilmeden götürdüm ama korktuğunu söylediğinde istemeden üzülmüştüm. Oda benim taktiğimi kullanıp elimi tutmak istediğinde çocuk gibi mutlu olmuştum. Bindik ve eli tekrar elimle buluştu. Huzur.. hele o önümüze çıkan aslana teşekkür edebilirdim. Korkup göğsüme saklandığında kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. Halimden memnunluğumu ağzımdan kaçırdığımda biraz kızardım ama kafası bana dönük değildi bu yüzden rahattım.. o da halinden memnunluğunu söyleyip ilerlediğinde arkasından fiziğini inceledim. Evet bunu yaptım kendimi bir sapık gibi hissetsemde mani olamadım. . Pamuk şekerimi bitirdiğimde onunkine saldırmak istedim. Birazcık üstüne gittiğimde kafasını vuracak sandım ama yavaşça değdi ve durdu. Gözlerimiz buluştuğunda onu incelemeye başladım. Çok güzeldi. . Gözleri, dudakları, minik burnunun üstündeki çilleri. Bi an onu öpmek istedim. Ama olmazdı onu kendimden uzaklaştırmak istemiyordum. Ve ne kadar istemesemde şekerinden bir parça alıp yerime oturdum.. Numarasını aldığım da mutluydum çünkü istediğim zaman ona ulaşabilirdim, ertesi gün okulda göremediğimde merak edip mesaj attım. Kalemini bahane ettim resmen ve ne zaman görüşebileceğimizi sordum çünkü daha 24 saat geçmeden onu özlemiştim. Pazartesi dediğinde bozulmuştum ve pazar buluşmayı teklif ettim kabul ettiğinde istemsizce gülümsedim. Tüm gün onu düşündüm. . Ertesi gün haftasonuydu uyandığımda annem başımda bekliyordu. Kitaplarımdan birinin arasında Mia'nın resmini bulmuş. Kıyameti kopardı. Hâlâ kabullenememis olmaları canımı sıkıyordu. Birbirimize bağırırken telefon da bi mesaj olduğunu fark ettim. Elisa beni bowlinge çağırıyordu. Sen çağırırsında ben gelmem mi? Dedim içimden. . Kapıya geldiğinde arabaya bile binmeden huzurla dolmuştu içim. Ama suratımın asık olduğunu o sorunca fark ettim. Lezbiyen olmamın onun için sorun olup olmadığını sorduğumda ani bi fren yaptı. Korkmuştum açıkçası ama cevabı rahatlatmıştı. Bowling salonuna gittiğimiz de abisinin arkadaşının gözü üstümdeydi ama benden çok Elisa rahatsız gibi duruyordu bu durumdan ve benim hoşuma gitmişti. Takım arkadaşı olmayı Jack'tan önce sorması daha iyi olmuştu çünkü ben Jack'le değil onunla takım olmak istiyordum. Atışlarım kötüydü bu beni oldukça geriyordu. Benim yüzümden Elisa'nın kaybetmesini istemiyordum. Bana yardım teklif ettiğinde kabul ettim. Elini elimin üstüne koydu diğerini de belime. O bana değer değmez resmen alev aldı vücudum... Atışım güzel olduğunda cok mutlu olmuştum. Bir anda ona sarılıverdim. Kokusunu ilk kez duymuştum ve bayılacak gibi oldum. Ilk kez bu kadar yakındık. . Akşam yemeğinde Jack beni sürekli lafa tutuyordu. Abisinin arkadaşı olduğu için bir şeyde diyemiyordum.. Ama Elisa hiç konuşmuyordu bu beni rahatsız etsede bir şey diyemiyordum. Abisi ona ufaklık dediğinde tuhafima gitmişti açıkladıklarında ise hoşuma. . Tuvalette ona takilmayi şimdi yapmayı istediğimi söyledim. Aslında annem ve babam kavgayı çoktan unutmuslardır ama ben Elisa'dan ayrılmak istemedim. . Bara gittiğimiz de direk içkiye yöneldim. Uzun zaman olmuştu içmeyeli. Elisa'da bana ayak uydurmaya çalışıyordu. Onun ufaktan sarhoş olduğunu anladığımda yavaşladım. Birimizin ayık kalması gerekiyordu. Kafası iyice güzel olduğunda beni dansa kaldırdı. Gelişi güzel dans ediyordu ve çok tatlıydı. Artık ayakta duramayacak hale geldiğinde arabaya götürdüm. Anahtar çantasındaydi aldim ve arabaya bindik arabayı tam çalıştıracağım sırada bana neden bu kadar güzelsin diye sordu, beni güzel bulması hoşuma gitti. . Geçen gün evine bıraktığım için adresi biliyordum, evine sürdüm eve geldiğimizde Elisa uyukluyordu zar zor da olsa arabadan indirdim çantasından anahtarı aldım ve eve soktum. Biraz uğraşmalarım sonucu üst kata Elisa'nın odası olduğunu düşündüğüm yere çıkardım. Ayakkabılarını çıkardım, üstünü örtmeye çabalarken bi anda Tutii diyerek beni yatağa çekti. Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken yatağın biraz ilerisinde ki komidinin önünde kocaman bir ayı vardı. Üstünde "Tuti" yazıyordu. Bir dakika beni ayıya mı benzetti yani ? Biraz bozulmuş olsamda biraz sonra bana ne kadar sıkı sarıldığını fark ettim. Hoşlandığım kız kollarimdaydi her ne sebeple olursa olsun ve bu benim hoşuma gidiyordu. Birazcık onu seyrettim, kokusunu çektim içime ne kadar uyumak istemeyip daha çok onu izlemek istesemde alkolun verdiğide etkiyle uykuma yenik düştüm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onunla aşk başka ( girlxgirl )
Fiksi RemajaBen - Elisa Walker - ve siz benim Dünyama hoşgeldiniz