Düğünde Bella ile Emily'i karşı karşıya bırakıp gittim. Hiç bir şeyden hiç bir şekilde haberim olmayacaktı. Bir gün önce telefonla sirket çalışanlarımızdan birini arayıp dağ evini bana ayarlamasını söylemiştim. En son 19 yıl önce gittiğim bir yere gidecek olmam biraz tuhaftı ama orada kimse beni bulamazdı yani umarım. Telefonumu kapattım, eşyalarımı zaten hazırlamıştım vakit kaybetmeden arabaya atladım, yolum uzundu sonuçta. Oraya vardığımda saat sabahın altısıydı ve hemen kendimi yatağa attım. Uyandığımda saati umursamadan arabaya atlayıp alışveriş yapabileceğim bir yer bulmaya gittim. Çok fazla alkol ve abur cubur aldım birde yenebilecek bir kaç şey işte. . Ilk gecem hayvan sesleriyle biraz ürkütücü geçmeye başlasa da içkinin yavaş yavaş tesir etmesiyle rahatlıyordum. Olanları düşündüm aslında şöyle bir düşününce çok saçma geliyordu yaşadıklarımız. Şimdiye çoktan öğrenmiştir Bella olanları ve kesin beni arıyordur. Keşke burada sonsuza kadar kalabilsem ama imkansız işte... Sabah kalktım bir şeyler atıştırıp elime başka bir şişe aldım. Ayık olmak istemiyordum hiç, anca böyle azalıyodu acım anca böyle güzel gözüküyordu bir şeyler. Kaç şişe ictim bilmiyorum ne içtim onuda bilmiyorum elime ne geçerse bitiriyordum, yatağa geçip uyuyakalmışım. Üç gündür telefonu hiç açmamıştım, bir ara açmak istesemde vazgeçtim tekrar. Yine dünkü gibi içmeye başladım, bi ara kussamda önemsemedim. Hava kararmaya başlayınca sönmüş şömineyi tekrar yaktım. Elimde şarap şişesi, önümde şömine yerde de ayı postu aman ne romantik. Bulunduğum yerden sıkılınca yukarı yattığım odaya çıktım, sızacaksam da burada sızayım diye düşündüm. Ama bir türlü sarhoş olamıyordum, şişe bitti ama bana hâlâ bir şey olmamıştı, aşağı inip yeni bir şişe almaya karar verdim. Aşağı indiğimde Bella'yı görmeyi tabiki beklemiyordum, içkinin verdiği etki sandım önce. Eskiden de onu görürdüm çünkü. Ta ki yanıma oturduğunda onu cimcikleyene kadar. Gerçekti ama beni nasıl bulmuştu? Bella zeki bir kadındı ama bilmiyorum anahtarı nerden.. ah tabiki abim olmalı. Hayatımın kadını yanımda ve benim kalbim durmak üzere. Önce elimi yüzüne koydum, sonra ise parmağımı dudağına koydum. Arzularımı engellemek istemediğim için dudaklarına yapıştım, alkolün etkisi fazlaydı ama sarhoş değildim. Canini yaktığımda benden ayrıldı ama ben daha fazlasını istiyordum, masumane değil duygulu değil sadece benim olsun istiyordum. Söylediğim sözden sonra gözleri doldu hatta bir damla yaş süzüldü ama umursamadı, hafiften gülümseyip kendini bana yaklaştırdı. Dudaklarını tekrar kavrayıp önce üstündeki montu çıkardım, oda bana yardım ediyordu. Montundan kurtulduğumda üstüne baktım siyah bir tulum vardı ve cok seksi gözüküyordu. Bu kız iş yerinde gerçekten böyle mi dolanıyor? Katil olma sebebi. Tulumunu yavaşça çıkardığımda nefesinin hızlandığını farkedebiliyordum. Karşımda iç çamaşırlarıyla aşık olduğum kadın vardı rüya mıydı bilmiyorum ama rüyaysa da sonuna kadar yaşamak istiyorum. Bella yavaşça yatağa uzanınca bende üstüne hızlıca çıktım. Hasretle öpüyordum dudaklarını hatta resmen sömürüyordum. Elleri yavaşça geceliğime gitti ve oda ondan kurtuldu, artık durumlarımız eşitti. Hiç vakit kaybetmeden boynuna indim önce öperken sonra emmeye hatta ısırmaya başladığımda inliyordu ama zevkten değil acıdan. Canını yakmak için elimden geleni yapıyordum çünkü. Elim sırtına gittiğinde kopçayı açmam için sırtını hafifçe kaldırdı. Kopçayı açıp sütyeninden kurtuldum ve aç kurt gibi göğüslerine saldırdım. Boynunu morartmamıştım ama göğüslerini morartmaya başlamıştım bile. O kadar narindi ki teni aslında, ona kızgın olmasam böyle şeyler yaşamış olmasak hayatım boyunca ona asla böyle bir gece yaşatmazdım eminim ki. Her iki göğüsune de işkence yaptıktan sonra göbeğine indim, nefesinin fazlasıyla hızlı olması beni daha da tahrik ediyordu. Göbeğine de sulu sulu öpücükler bıraktıktan sonra yavaş yavaş kadınlığına indim. Ben yavaş bir yol izlerken altımda kasılıyordu. Ona eziyet etmek hoşuma gitse de daha fazla dayanamayıp ıslanmış kilodundan kurtuldum. Bacaklarının iç kısmında parmaklarımı hafifçe gezdirdiğimde derin bir nefes aldı. O mükemmel çizgisinde parmağımı gezdirince bende derin bir nefes aldım. Yavaşça bacaklarını hareket ettirmeye çalışınca bana yardımcı olarak dizlerini kırdı ve o mükemmel kadınlığını gözlerimin önüne serdi. Kalbimin yuvasından çıkacağını sandım bir an. Evet Bella'yı seviyorum evet ona sarılmayı onu öpmeyi elini tutmayı sevgilim olmasını çok özledim tamam ama bu karşımdaki çok farklıydı. Zevk almayı, zevk vermeyi cok özlediğimi yeni fark ediyordum. En sonunda dilimi kadınlığıyla buluşturdum ve zevk inlemesini duydum. Bu bana daha da haz verdi ve hızlanmaya başladım. Dilimi çok hızlı hareket ettirdiğimden altımda yılan gibi kıvrılıyordu. Dayanamayıp dilimi içine soktuğumda minik bir çığlık attı. Yavaş yavaş sona geldiğini hissedebiliyordum hatta çok az kalmıştı ki birden kafamı kaldırıp ona baktım. Hayal kırıklığına uğramış gözlerle bana bakıyordu. Acı çektiği de belliydi hatta. Sert ve soğuk bir bakış atıp işime devam ettim. Orgazm olduğunda ise kendimi onun yanına bıraktım. Eminim ki çok korkmuştu, ama korktuğunu ona yaşatmadım. Nefesini düzene koyup üzerime çıktı. Benim aksime yavaş narin ve duygulu hareketlerde bulunuyordu. Göğüslerime sanki ilk kez görüyormuş mutluluğuyla baktı ve narince okşadı... bende orgazm olduktan sonra kendini yanıma attı. Hiç konuşmuyorduk, konuşmakta istemiyordum. Göz kapaklarım uykuyla savaş veriyordu hatta. Onunda konuşmaya niyeti yok gibiydi. Göz ucuyla vücudunu süzdüğümde göğüslerine fazla eziyet ettiğimi düşündüm, mos mordu çünkü. Korkarakta olsa bana yaklaştı ve kafasını göğüsüme koydu. Bende kolumu ona sarıp uykuya daldım... Başımın çatlamasıyla uyanmayı tabiki beklemiyordum ama çok ağrıyordu. Yavaşça başımı ovuşturduktan sonra kafamı yavaşça sağıma doğru çevirdim. Bella gülümseyerek beni izliyordu, ben ise soğuk gözlerle bakıyordum ona. Şaşırmamıstı hatta önemsemedi bile " Günaydın " dedi gülümseyerek " Sanada " dedim gözlerimde ki soğuklukla. Başımı ovuşturmaya devam ettim. " İstersen ben yapayım " demesini umursamadım bile. Ben ovuşturmaya devam ederken birden kucağıma oturdu. Ellerimi başımdan hızlıca çekip kendi ovuşturmaya başladı. İçim huzur dolunca başımın ağrısı da geçmeye başlıyordu ama bu kadar kolay olmazdı. Yinede izin verdim çünkü masajı iyi geliyordu. Bir süre daha masaj yaptıktan sonra başımdaki kolları yerini boynuma bıraktı ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Hafifçe öperken ellerini boynumdan hızla indirdim ve kafamı geri çektim. Sinirli bir şekilde gözlerinin ta derinine baktım " içkiydim, ve sen tek geceliktin Bella " burukça gülümsedi ve kafasını salladı ama gözlerini gözlerimden çekmedi " Ne söylersen söyle ne yaparsan yap. Artık senden vazgeçemem Elisa... "
Beğendiyseniz o küçük yıldıza basmaya lütfen üşenmeyin :) Olumlu veya olumsuz tüm yorumlar benim için çok değerli :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onunla aşk başka ( girlxgirl )
Teen FictionBen - Elisa Walker - ve siz benim Dünyama hoşgeldiniz