Ne yapmıştım ben ? Canımdan çok sevdiğime tokat mı attım? Üzgündüm hemde çok. . Gözlerim dolmaya başladı, derin bir nefes alıp yutgundum ve vurduğum elimi yanağına götürecekken bileğimi havada yakaladı. Canımı biraz yakacak şekilde sıkıyordu, gözlerine baktığımda onunkilerde benimki gibi dolmuştu ama bi farkla; gözleri nefretle bakıyordu. Bir şeyler söylemek istiyordum bir şeyler yapmak istiyordum ama bakışları yüzünden donmuştum sanki, tekrar derin bir nefes aldım tam konuşacaktım ki Bella hızlı davrandı. Boşta kalan eliyle belimi kavrayıp hızla beni kendine çekti. Dudaklarımızı buluşturduğunda şaşırdım, karşılık verdigimde dudaklarımı daha sert öpmeye başladı. Ilk kez bu kadar sertti tutkulu veya masum değil, sanki canımı yakmak istediği için böyleydi. Bende canımı yakma isteğine karşılık veriyordum. Kısa bir süre sonra geri çekildi, gözlerime ifadesiz, soğuk bir şekilde baktı hemen ardından elimi tutup beni yukarı kata sürüklemeye başladı. Fazla hızlıydı, bu hali beni korkutuyordu. Yukarı çıkıp beni bir odaya soktu. Bella'nın olduğunu düşündüğüm odaydı. Ben içeri doğru geçerken oda kapıyı kapattı ardından perdeyi çekti. Aramızda iki metre falan vardı bana doğru döndü. O bana dönüp bakışlarını görene kadar neler olduğunu anlayamamıştım ama şimdi anlıyordum, soğuk bakan gözleri yerini etkilenmeye bırakmıştı. Beni süzüyordu, sert mi oynamak istiyordu ? Tamam istediği gibi olsun! Yüzüme alaycı bir gülümseme yerleştirdim, ellerimi tişörtümün eteklerine götürdüm. Bir çırpıda tişörtümden kurtulduğumda karşısında siyah bir sütyenle duruyordum. Derin ama bi o kadar da kesik bir nefes aldığını duydum. Yanıma doğru yavaşça yaklaştı. O yaklaşırken benimde nefesim hızlanıyordu tam önümde durduğunda tekrar beni süzüp yutgundu. Kalbim neredeyse durmak üzere olmasına rağmen alaycı gülümsememden ödün vermedim, tüm gece onu aradım, bana güvenmedi, ona tokat atmama sebep oldu bu yüzden heyecanımı görmeyi hak etmiyordu... Bir süre bakıştık elim gömleğinin yakalarına gitti göz temasını bozmadan düğmeleri açmak yerine sertçe çekip gömleğini yırttım. Şaşırdı, ama hoşuna gittiğinide görebiliyordum. Daha fazla dayanamayıp beni yatağa ittirdi. Ben yavaşça yatağa düşünce oda hızlıca üstüme gelip dudaklarıma yumuldu. Nefessiz kaldığımızda ayrıldık ama o durmayıp boynuma indi. Deli gibi öpüyordu hatta arada ısırıyordu. Eli sırtıma gittiğinde çok hafif doğruldum ve kopçayı açmasına izin verdim bir çırpı da sütyenimden kurtulduğunda durdu. Büyülenmiş gibi göğüslerime bakıyordu, vücudumdaki tüm kan yanaklarımda toplandı. . Kısa bir süre sonra bu sefer göğüslerime yumuldu. Dudakları sağ göğüsümdeyken elleride pantolonumun düğmesini çözüyordu. Çözme işlemi bitince de diğer göğüsümü okşamaya başladı. Göğüsümü emiyor, ısırıyor, öpüyordu. Ben ise artık inlemelerime hakim olamıyordum. Aynı işlemleri hatta daha sert bir şekilde diğer göğüsüme uyguladı. Sanki canımı acıtmak için böyleymiş gibiydi... Zorlukla da olsa göğüslerimden ayrılıp ayağa kalktı. Yırttığım gömleğinden kurtuldu sonra pantonunu çıkartıp benim pantolonuma yöneldi. Onuda çıkarttıktan sonra tekrar üstüme gelip dudaklarımızı birleştirdi. Açlıkla sömürüyordu dudaklarımı, tamamiyle ona bırakmıştım kendimi. Yine boynuma indi, yılan gibi kıvrılıyordu üstümde. Bu sefer göğüslerimi es geçip öperek kiloduma kadar geldi. O kilodumu sıyırırken gözlerimi kapattım. Ne yaptığını göremiyordum ama heycandan kalbim çıkacak gibi atıyordu ve onu istediğimden her yanımı sıcak basıyordu. Kilodumu tamamıyla çıkardığında derin bir nefes aldığını duydum, aldığı nefesi kadınlığıma doğru verdikten sonra dilini vajinamla buluşturdu. Dilini hissettiğim benden nasıl çıktığına inanamadığım şekilde inledim. Çok hızlıydı ve ben resmen kıvranıyordum. Ben kıvrandıkça dilini daha hızlı kullanıyordu. Bir elimle çarşafı sıkarken diğer elimle kafasını bastırıyordum. Çok kısa süre sonra hiç yaşamadığım kadar güzel bir şekilde orgazm oldum. Bella yanıma uzandığında ikimizde nefes nefeseydik. Nefesim biraz düzene girdiğinde Bella'ya baktım, yanımda iç çamaşırlarıyla duran sexi kadına. Dayanamadım, üstüne çıkıp dudaklarımızı birleştirdim. David'le yatmıştım bakire değildim ama bi kadınla hiç birlikte olmadığım için ne yapmam gerektiğini bilmiyordum, bu yüzden akışına bıraktım. . Tıpkı onun gibi boynunu ısırdım, öptüm. Boynuyla ilgilenirken sütyeninin üstünden göğüslerini avuçluyordum. O kadar güzel kokuyordu ki... boynundan aşağı öperek indim. Sütyenden taşan kısımları emmeye başladım. Teni hassastı, hemen morarmaya başlamıştı. Hoş benimde ondan farkım yoktu... Hızlı bir şekilde sütyenini çıkardım, göğüs ucunu ağzıma alıp dilimle daire çizerken uçları sertleşmişti bile. Diğer göğüsünüde emip ısırdıktan sonra yalayarak aşağılara indim. İşaret ve orta parmagımla çamaşırının üzerinden okşamaya başladım. Oksarken bir yandan da bacak aralarını öpüp emiyordum. Kilodunu biraz kenara sıyırıp elimle çıplak kadınlığını okşadım ıslanmış ve kabarmıştı. Kilodu bacaklarından sıyırıp bacaklarını iyice actım ve eğilip islanmıs vajinasını dilimle yalamaya başladım. Her dil atışım da biraz daha inleyip nefesi hızlanıyordu. Elleriyle saçımı okşuyor bazende zevkin verdiği hisle çekiyordu ama canım acımıyordu. Dilimle klitorisini yavaşça yaladım ve kadınlığından içeri doğru soktum hafif bi çığlık attı. Biraz daha devam ettikten sonra iki parmağımıda deliğinden içeri soktum yavaşça içinde gidip geliyordum. Bella zevkden olacak ki altımda yılan gibi kıvrılıyordu parmaklarım kadınlığını keşfederken dudaklarımda tekrar gögüslerini emiyordu. İçinde olan parmaklarımı iyice hızlandırdım. Bella'nın inlemeleri ve çığlıkları kendimde olmamı zorluyordu... Parmaklarımda hissettiğim şeyle durdum, gözlerim büyüdü. Yavaşça parmaklarımı içinden çıkardım. Üstünde kan vardı, fazlasıyla şaşkın biraz da üzgün bir şekilde Bella'ya baktım. O ise mutlu bir şekilde bana gülümsüyordu...
Beğendiyseniz o küçük yıldıza basmaya lütfen üşenmeyin :) Bu bölüm için özellikle yorum istiyorum, nasıl buldunuz?? :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onunla aşk başka ( girlxgirl )
Roman pour AdolescentsBen - Elisa Walker - ve siz benim Dünyama hoşgeldiniz