- Na, milyen volt a suli? - kérdezte egyből apu, mihelyst ledobtam a táskámat az előszobába.
- Király - válaszoltam nevetve, majd Calumot magam után húzva a konyhába mentünk. Apu az asztalnál ült, Ann pedig éppen ebédet készített.
- Ezt kifejthetnéd - mondta utóbbi mosolyogva.
- Hát Cal már korán reggel felhívta rám a figyelmet, mert lehúzott tetővel mentünk, bömbölt a zene és így akarva-akaratlanul is észrevettek minket. Aztán így nagyjából egész nap a pártomat fogta, ebédnél is velük ültünk, meg most is ő hozott haza. És összebarátkoztam egy lánnyal, Raven Hemmingsszel.
- Na, ennek örülök - mondta apa, majd a mellettem álló mostohatesómra nézett. - Köszönöm, Calum.
- Ugyan már. A hugicámért bármit - válaszolt, majd magához húzott és fejét a nyakamba fúrta.
- Istenem, de aranyosak - mosolyodott el ismét Ann. - Örülök, hogy ilyen jól kijöttök.
- Anya, te is tudod, hogy mindig is akartam egy tesót. Most meg mintha az égből pottyant volna ez a kis tünemény. Tényleg nagyon imádom - mondta Calum. Ez hallattán elnevettem magam. Kevesen mondhatják el magukról, hogy a mostoha testvérük tök jó fej. Nekem szerencsém volt, mert Calum csúcs-szuper.
Ann azt mondta, hogy az ebéd fél órán belül elkészül, szóval addig bevonultam a szobámba és megírtam a házikat. A szomszéd szobából egyszer csak zsivajt hallottam meg, így kíváncsian bekukucskáltam.
- Halihó!
- Liane! - kiabált Ashton, majd megindult felém. - Jó, hogy jössz.
- Felejtsd el Irwin, te az én húgomhoz hozzá nem nyúlsz. Mikey, ez rád is vonatkozik! - szólt rá a színes hajú Michaelra, aki éppen nyitotta a száját.
- És Luke? - értetlenkedett Ash, aki közben levette rólam a kezét.
- Ugye te se gondolod komolyan? - szólt kissé mogorván a sarokban üldögélő Luke, akit eddig észre sem vettem.
- Hmm, ez kedves volt - fintorogtam gúnyosan.
- Mármint ne úgy értsd, hogy nem vagy szimpi vagy nem vagy jó csaj. Csak tudom, hogy haver hugijával nem kurfircolunk.
- Még jobb - röhögtem el magam. - Ha neked a barátkozás kufircolás, elég nagy pöcs lehetsz.
- Sarah tudna mesélni - röhögött fel Ash. Ez megadta a löketet, mind a négyen egymás szavába vágva kezdtek el üvölteni, így jobbnak láttam, ha kimegyek.
YOU ARE READING
Heartbreak girl [l.h.&d.o'b.]
Fanfiction"Utálom, hogy érzéseket vált ki belőlem. Miért teszi ezt velem?"