Egy hét múlva reggel Raven és Will a suli parkolójában falták egymást. Ez volt Raven terve, hogy ha majd összejön Willel, és nyilvánosan romantikáznak, Calum féltékeny lesz, és lép valamit. És elérte a célját. Legalábbis annyit biztosan, hogy Calum féltékeny lett. Miközben kinyitotta nekem az ajtót, így szólt:
- Az meg mi a f*szom? - húzta le a napszemüveget az orrára, miközben 5 autóval odébb ezek smároltak, mint már mondtam.
- Hát tesókám, az ott Raven és Will - veregettem meg a vállát, miközben elindultam feléjük, ugyanis Dylan is velük álldigált.
- Jó reggelt! - köszöntöttem őket. A turbékoló gerlepár nem nagyon zavartatta magát, mintha mi sem történt volna, smároltak tovább, Dylan pedig kissé megrezzenve fordult meg. Vicces látvány nyújtott ez a hirtelen mozdulat. Szétesett volt, mint mindig. Pont ez a szétesettség tette őt ennyire cukivá. Elmosolyodtam.
- Szia! - vágta rá. - Hogy boldogultál a matek házival?
- Köszönöm szépen, végül megoldottam. De a segítséged nélkül nem ment volna - kacsintottam, mire ő lehajtotta a fejét, de láttam rajta hogy elpirul. - És mi a helyzet a kémia házinkkal? Mikor csináljuk meg?
- Hát mihelyst átjössz hozzánk. Vagy én hozzád. Nem, ott van Calum és az fura lenne. Szóval amikor átjössz. Vagyis átjöhetnél. Ha van kedved. Van kedved? Persze, nem muszáj, mert szívesen megcsinálnom...
- Dylan! - vágtam közbe nevetve. - Szívesen átmegyek. Csak mond mikor. Meg hogy hol laksz - nevettem még mindig. Dylan egy megkönnyebbült sóhajt hallatott.
- Áh szuper, akkor mondjuk ötkor? - bólintottam.
- Nem tudnál eljönni értem? Edzésem lesz, vagyis Calum nem tud elvinni. Mennék gyalog is, csak nem igazán ismerem még a helyet és tuti eltévednék.
- De, nagyon szívesen elviszlek - válaszolta. Láttam rajta, hogy örül a lehetőségnek.#Dylan
- Haver, figyelj már rám - ütöttem meg Will vállát. - Mikor akartad elmondani, hogy összejöttetek Ravennel? Azt hittem, nálatok csak a szexről szól a dolog.
- Igen, arról szólt, sőt, még most is. Csak együtt vagyunk hivatalosan is. Ennyi.
- De hogy történt? Már lassan 3 hete rád sem nézett Liz miatt...
- Tegnap este konkrétan rám rontott és onnantól történtek a dolgok. De hé! Mi van veled? Úgy nézel Lianre, mintha egy megtestesült istennő lenne - kérdezte egy nagy vigyorral az arcán.
- Ennyire feltűnő lenne? - boxoltam bele a szekrénybe.
- Haver, totál szét vagy esve, ha a közeledben van.
- Will, te láttad már azt a lányt? Az egész városban nincs még egy ilyen lány. És ő nem csak egy népszerű, nem csak jó csaj, hanem gyönyörű... Én pedig egy lúzer vagyok.
- Ne mondj ilyeneket, nem vagy az. Ha jól hallottam, ma átmegy hozzád. Cselekedj!
- Te is tudod, hogy nem merek. Tényleg szétesek a közelében.
- Akkor legalább vidd el a bálra.
- Szerinted nem akarom?#Liane
- Most komolyan csak úgy rárontottál? - kérdeztem tátott szájjal Ravent, miután elmesélte, hogy történt.
- Igen. Nem ülök ölbe tett kézzel, ha cselekedhetek is. Mi van Dylannel? - váltott témát hirtelen.
- Tessék? - nevettem el magam kínosan.
- Még a vak is látja, hogy vonzódsz hozzá. Tényleg jó pasi lenne, ha nem ilyen kis lúzer lenne. Már bocs - mondta, miközben a körmeit nézegette.
- Aranyos srác - vontam meg a vállam, majd beleszürcsöltem a kávémba és elindultam a terem felé.#Luke
A folyosón egy kéz elkapta az enyémet. Trish volt az. Oh, a fenébe. Egy hete kerüljük egymást.
- Beszélnünk kéne, nem gondolod?
- Ja, de most rohanok, ne haragudj - mondtam, majd szó szerint rohantam is tovább. Pechemre beleütköztem valakibe. Liane.
- Basszus - kapta a szája elé a kezét. Eddig még fel sem tűnt, hogy leöntött kávéval. Lefoglalt, hogy őt nézzem. Bolond vagy Luke.
- Köszi Liane, igazán aranyos, hogy megkínálsz a kávédból - nevettem el magam.
- Istenem, annyira sajnálom - kezdte el törölgetni a mellkasomat.
- Semmi baj, én futottam neked.#Dylan
- Na ezért nincs nála esélyem. Luke ezerszer menőbb tag, mint én - tártam szét a karomat, mikor megláttuk, hogy Liane éppen Luke mellkasánál szöszmötöl.
- Ne felejtsd el, hogy Lukenak ott van Trish - kacsintott rám Will, majd ott hagyott. Hát ez remek.#Liane
Nem tudom mi van Lukekal, de 1 hete egészen kedves velem. Nem tudom, mennyi köze van ennek ahhoz, hogy a barátnőjével éppen fasírtban vannak, de nem bánom a dolgot.
YOU ARE READING
Heartbreak girl [l.h.&d.o'b.]
Fanfiction"Utálom, hogy érzéseket vált ki belőlem. Miért teszi ezt velem?"