34

2.3K 143 2
                                    

Másnap reggel aztán magamhoz képest korán felkeltem. Calum jó szokásához híven még a hasára fordulva szuszogott, és csepet sem zavarta a rá sütő napfény. Megkerestem a telefonomat, készítettem róla egy képet, majd megnyitottam az üzeneteimet. 
Dylan❤: hay bae! milyen melbourne? hiányzasz [21.02]
Raven❤: oLyaN buLejt HagytaTOK kI, xx LUkeY [03:49]
Raven❤: hívjatok majd fel, xx Raven [03:53]
Raven❤: puszcsi, HEMMINGSÉK♥♥♥♥♥♥ [03:53]
Vic❤: majd adj életjelet, mesélnem kell, na meg neked is [04:00G
Hayley❤: milyen melbourne?☺ [08:39]
Ashy☺: megvannak a táncpróbák időpontjai, szóval igyekezhetnétek haza, és basszátok meg, hogy tegnap nem voltatok itt a bulin [09:17]
Apa❤: na milyen? [09:34]
Mivel kaptam üziket rendesen, gyorsan válaszoltam mindenkinek, miközben elgondolkoztam azon, hogy vajon mi történhetett azon a bulin, amit mindenki sajnál, hogy kihagytunk. 
Aztán feltápászkodtam és lementem a konyhába, azzal a szándékkal, hogy elfogyasztom a kis reggelimet. 
Anyu és Henrik a nappaliban ültek összebújva a kanapén, és éppen valami kvízműsort néztek. Még mindkettőjükön pizsama és köntös volt, a dohányzóasztalon pedig ott volt a két tálca, amin a reggelijük maradéka virított. 
- Jó reggelt! - vágódtam le anyu mellé, és nyomtam az arcára egy puszit. 
- Jó reggelt, csillagom! - ölelt át anyu, és hagyta, hogy hozzábújjak. - Jól aludtál?
- Igen. nagyon is. A helyem pontosan ugyanolyan, mint régen - válaszoltam mosolyogva. Anyu is elmosolyodott.
- Hát a bátyád? - kérdezte aztán, amin amúgy igencsak meglepődtem. Sosem gondoltam volna, hogy elismeri Calumot bátyámként. Na meg hogy érdekli is, mi van vele? Le a kalappal. 
- Oh, Calum hétalvó. Ha a Föld felrobbanna, még arra sem ébredne fel - nevettem fel, majd feltápászkodtam, átmentem a konyhába és csináltam magamnak reggelit. - Hé anyu! Szerinted mit szólna Sena, ha átmennénk hozzájuk? - vetettem fel. Anyu közben bejött a konyhába, és összefont karokkal neki támaszkodott a konyhapultnak. 
- Biztosan nagyon örülne neked. Párszor összefutottam az anyukájával, és azt mondta, hiányzol neki. 
- Nekem is hiányzik, szóval akkor asszem ma meglátogatjuk. És mi lenne, ha vacsira áthívnánk Winteréket? - vázoltam a további terveimet. 
- Oh, ez egy remek ötlet! - lelkesedett be anyu. - Amióta elmentél, Winter elég rossz passzban van. Jót tenne neki, ha találkozhatnátok. Egyébként ők ketten mostanában igencsak jóban lettek. Szinte 0-24-ben együtt vannak. 
- Értem - bólintottam vigyorogva. Tökre örültem neki, hogy barátságuk azután is megmaradt, hogy én elmentem, plusz erősödött is. - Akkor hívjuk Sena-t is estére, és akkor megint együtt lesz az Aranycsapat. 
- A mi? - kérdezte az éppen kómásan lépkedő Calum. Egy kezével az arcát dörzsölgette, másik kezében pedig már ott volt a telefonja, így azt nyomkodta. És emeltet egy szál boxer volt rajta, így láthatóvá vált a mellkasán lévő tetoválás. Nevetve megráztam a fejemet, jelezve, hogy nem kell tudnia, úgyhogy miután köszöntötte Anyut és Henriket (khm, a szüleimet), levágódott velem szemben a székre és dumálni kezdett. - Mond, hogy te is kaptál egy halom üzeneteztet ezektől a seggarcoktól. - Bólintottam, mire Cal lerakta elém a telefonját. - Szerinted ez normális?
Bae💞: szar nélküled bulizni. hiányzol. ígérem, nem fekszek le senkivel. szeretlek, hoodie. xx Raven [22:12]
Vic☺: *képet csatolt* [00:01]
Lukey🐧: heY hoOD, Nem tuDod, mIT hagYsZ ki, tes [00:48]
Bae💞: részeeeeeg vagyok, de nagyon szeretleeeeeeeek, úristeeen, az ott Will? [01:18]
Lukey🐧: megHúztaaaAmMm BryanaT, toD, a végZŐsT [02:40]
Ashy🐸: szasz Cal, itt Ashton sydneyből. ott most mennyi az idő? ja és izé, ott most tél van, igaz? építettetek hóembert?⛄⛄⛄ [02:58]
Lukey🐧: Cal, mleEg vOk és szeRelmes bEléd.👬👬👬👬👬hozZám jösSz?¿??¿?💍💍 [03:19]
Mikey👅: aaaa, világ legjobb bulija, és kihagytad [06:09]
Végigolvastam az üzeneteket, és megdöbbenve konstantáltam, hogy bakker, valami hatalmas buliról tényleg lecsúsztunk. Visszatoltam a telefont Cal elé, hogy ő is vissza tudjon írni. De nem tette, helyette fellépett az Instagramra, ahol megannyi érdekes fotó került közszemlére. Egy-két fotó, még így fejtetőn is elég bizarr volt. Miközben Calum csak lefelé görgetett, engem egy kérdés kezdett el foglalkoztatni, de az nagyon. A szám szélét rágva próbáltam elhessegetni a gondolatot.
- Amúgy ki az a Bryana? - csúszott ki a számon aztán mégis. Calum abbahagyta a görgetést, és kérdőn nézett rám, de aztán megvonta a vállát és válaszolt. - Ashton osztálytársa. Elég jó nő, csak eddig kavart Cobyval, aztán nem nagyon lehetett a közelébe jutni. - Oh, hat persze. Ez annyira jellemző. Luke a létező összes jó nőn végig megy. És én még képes voltam ezen morfondírozni. Idióta. - Hé, ez itt Dylan? - kérdezte aztán Calum, amire felkaptam a fejemet. Újból elém tolta a telefont, így láthatóvá vált a kép, amin Willel és Lizzel feszít. Szemöldököm felszaladt.
- Egy szóval sem mondta, hogy elmegy bulizni. De mindegyis, legalább jól érezte magát - kommentáltam végül.
- Amúgy Lizzel mi volt a múltkor? Miért nem volt a bálon? - terelte a témát Cal. Így egy hét után csak feltette a kérdést.
- Beteg lett - feleltem nemes egyszerűséggel, ezzel le is tudva ezt a dolgot.

Heartbreak girl [l.h.&d.o'b.]Where stories live. Discover now