Az egész terem minket bámult.
- Ez teljesen hülye, ha azt hiszi, ezek után akárcsak szóba állok vele - rázta meg a fejét aztán Raven.
- Mi van? - néztünk rá minden kérdőn.
- Nem vagyok könnyen kapható. Neki nem. Különben is, itt van Will....
- Raven, mindenki tudja, hogy...
- Nem! - csattant fel. - Senki nem tud semmit. És ez nem így megy. Ha egyszer kisétált az életemből, nem jöhet csak úgy vissza, mert elénekelte a kedvenc dalomat. Utálom! - mondta hisztérikusan, majd kirohant a teremből. Calum abban a pillanatban ért oda. Will meg pont akkor borult ki. Utóbbi ugyanis végig ott áltt velünk...
- Na álljunk csak meg... Raven végig mást szeretett? És Calum neki énekelt? És ti ezt tudtátok? - rakta össze. Lesütött szemmel álltunk. - Csesszétek meg, azt hittem barátok vagyunk! - mondta, majd hátat fordított nekünk.
- Haver, várj már! - indult utána Dylan. Vagyis, egy szó nélkül itt hagyott. Hát ez remek.
- Hol van Raven? - kérdezte Calum.
- Hisztizve kirohant, úgy hogy ha akarsz valamit, szerintem menj utána! - válaszoltam sóhajtva. Megérkezett Ashton és Mikey, így ők elvitték táncolni a barátnőimet, az utolsó reménysugaraimat. Úgyhogy fogtam magam, és leültem egy asztalhoz. Elkezdtem végig gondolni az életemet, megint. Vagyis iagzából a sorsot átkoztam Raven és Calum miatt, akik még így se voltak képesek arra, hogy mindent félredobva egymás karjai között kössenek ki. Nem, nekik kötekedniük kell. Éppen a Give me love című Ed Sheeran szám vette kezdetét. Hát ez remek, mindenki lassúzik, az én barátom meg éppen a haverja összetört szívét ragaszgatja, amit pedig a legjobb barátnőm tört össze. Mondja azt bárki, hogy nem filmszerű az életünk. Egyszercsak azt vettem észre, hogy Luke áll az asztal mellett, és mosolyogva néz le rám.
- Segíthetek? - kérdeztem morcosan. Éppen rohadtul utáltam nem hogy őt, de az egész univerzumot.
- Jössz egy táncra? Mindenféle érzelem nélkül, és ez alatt az utálatot is értem - mosolygott még mindig. Hatalmas kék szemeivel fürkészte az arcomat, én meg nem bírtam nemet mondani. De a formaiság kedvéért sóhajtottam egy nagyot, hogy úgy tűnjön, szívességet teszek neki. Lassan vezetett a táncparkettre. Ott aztán közelebb léptem hozzá és így kezdtünk el lassúzni. Először mélyen egymás szemeibe néztünk. Aztán még közelebb húzott, így a vállára hajtottam a fejem, és hagytam, hogy vezessen. Közben én behunytam a szemem, és csak a zenére koncentráltam. A következő percben pedig...
- Te most sírsz? - nézett rá Luke. Gyorsan letöröltem a könnyeimet, amiket észre sem vettem eddig, majd megráztam a fejemet. - Liane...
- Nincsen semmi baj - szipogtam, és próbáltam egy mosolyt magamra erőltetni. Fogalmam sincs, miért sírtam, hisz annyira nyomós okom nem volt rá. Egyszerűen szomorú voltam, és dühös.
- Raven és Calum a bajod? - simított végig gyengéden a hátamon, amitől kirázott a hideg.
- Részben - motyogtam. - Olyan idióták, és Dylan is... - próbálatm magyarázni, majd hagytam, hogy könnyeim újra kicsorduljanak. Ed Sheeran közben a háttrében folyamatosan azt üvöltötte, hogy Give me love, amit jelen esetben rohadtul át tudtam érezni. Luke magához húzott, és megpróbált csitítani.
- Minden rendben lesz, oké? Megoldják... - simogatta még mindig a hátamat. Én közbe a mellkasának dőlve sírtam. És azt hiszem el kezdett átázni az ingje. Elindut a Thousand years, ez pedig dobott még a helyzeten. - Táncoljunk, attól jobb lesz - súgta Luke a fülembe. Ismét letöröltem a könnyeimet, majd kiegyenesedtem, és hagytam, hogy ismét vezessen. És be kell valljam, igen csak jól táncolt. Elviygorodtam, akárhányszor csak megforgatott, hiszen elég hülye fejeket vágott közben. Igencsak azon volt, hogy jobb kedvre derítsen, ami sikerült is. A szám végére már egyáltalán nem volt nyoma annak, hogy én itt sírtam. Amikor jött egy egy lassab és halkabb rész a szám vége felé, hirtelen közel húzott magához, úgy, hogy arcunk között alig volt pár centi. Elakadt a szavam, és ahogy láttam neki is. Ott álltunk, egy megrekedt táncmozdulattal és csak néztük egymást. Egy pillanatig azt hittem, meg fog csókolni, de rájöttem, hogy ő Luke Hemmings, na meg pont ezért, nem is hagynám neki, ha esetleg mégis megpróbáná. Hülye vagy Liane, még Dylan is ott van neked...
- Miért csinálod ezt? - csúszott ki aztán a számon mégis.
- Mit? - kérdezett vissza, mintha nem is tudná, miről beszélek.
- Utálsz, de ilyenkor mégis azon vagy, hogy jobb kedvre deríts és kedves vagy... - válaszoltam elhaló hangon. Nagyot nyelt.
- Nemtudom, én... - kezdett dadogni. - Tényleg nem tudom. Ilyen vagyok. Sajnálom.
- Mindegy - törődtem bele végül, ugyanis ismét nem adott használható választ. Szinte azonnal megpörgetett, hogy megtörje ezt a kínos szituációt.
Még pár számot áttáncoltunk, majd nevetve indultunk ki a folyosóra, hogy megnézzük a tesóinkat. Amikor kiléptünk a teremből, kapsából megláttuk őket, hogy Calum nekinyomja Ravent a szekrényeknek, és igencsak elvannak merülve a smárolásban. Mosolyogva néztünk össze.
- Mondtam, hogy megoldják! - súgta Luke a fülembe, miközben karját a derekamra helyezte.
- Luke, nekem... - kezdtem bele a szokásos, szintén filmszerű, 'de nekem van barátom' dumát, amikor a csodával határos módon, és szintén elég filmszerűen csont szembe velünk, megjelent Dylan, a barátom. Luke keze rekordgyorsasággal csúszott le a derekamról, de valamiért nem fordult sarkon. Ahogy Dylan sem. Ő csa odalépett hozzám és megölelt.
- Ne haragudj, hogy itt hagytalak, de Will eléggé pipa volt. Hazavittem, és most már csak a tied vagyok - mondta. A nyakába csimpaszkodtam, és kinyögtem egy 'oké'-t miközben a szemeim előtt ott lebegett, ahogy Luke-kal táncolok, helyette. És valamiért bűntudatot is éreztem.
- Jajj, mindenhol csak ezek a gerlepárok - tettetett ásítást mellettünk Luke. Megforgattam a szemeimet, majd inkább megfogtam Dylan karját és elkezdtem befelé húzni.
- Ez a hála, hogy így itt hagysz? - kiabált utánam Luke, és ahogy kivettem a hangjából, igencsak jól szórakozott. Hogy is gondolhattam, hogy úgy lesz velem, hogy aztán nem él vele vissza?
- Miről beszél? - kérdezte Dylan félénken.
- Semmi, csak egy hülyeség - hazudtam neki. Csak nem mondhatom el neki, hogy 20 perccel ezelőtt még itt bőgtem. Nem cseszem el az ő estéjét is, egész eddig más lelkét ápolgatta. Szóval mondhatni felhőtlenül kezdtünk el táncolni. Közben láttam, hogy Luke is visszajött egy lánnyal és vele táncolt összesimulva. Na meg Calum és Raven is visszajöttek a táncparkettre, és ahogy láttam elég jól elvoltak, hálaistennek. Mikey és Vic is jól szórakoztak, Ashtonnal és Hayleyvel egyetemben. Szóval oldódott a hangulatom, és én is egészen vidám voltam.
Éjfélkor kihirdették a bálkirályt- és királynőt: Raven és Will, de mivel Will elment, Raven egyedül ment fel a színpadra. Utána mi büszkén fotózkodtunk vele, illetve a koronájával. Aztán mindenki kivonult, hogy átöltözzön. Na igen, jöhetett a 2. ruha és a buli. Ami pedig egy külön történet.
YOU ARE READING
Heartbreak girl [l.h.&d.o'b.]
Fanfiction"Utálom, hogy érzéseket vált ki belőlem. Miért teszi ezt velem?"