#Dylan
- És most? - néztem Lianre, amikor véget ért a műsor.
- Nekem mindegy, most döntsd el te - mosolygott rám. Megragadtam, és közelebb húztam magamhoz.
- Hát én például szívesen csinálnám ezt - mondtam, majd lágyan megcsókoltam, és 'régi' szokásomhoz híven elmosolyodtam.
- Martin, igencsak felbátorodtál mostanság - búgta.
- Csak nem probléma? - kérdeztem 2 csók között, mire csak megrázta a fejét. - Na de tényleg mit csináljunk?
- Én nem tudom.
- Mit szólnál hozzá, ha megnéznénk egy filmet?
- Uh, ahhoz már késő, lassan mennem kéne haza - húzta el a száját.
- Itt aludhatnál. Persze, ha szeretnél. Tudod, én nem kötelezlek rá - néztem rá komolyan. - Na meg, ha szeretnél mosolyt csalni egy ilyen kis lúzer arcára, itt maradsz. De ez persze nem célzás.
- Jól van - nevette el magát. Gyönyörű, amikor nevet. Meg persze amúgy is. És annyira jó érzés töltött el, amikor láttam, hogy az én cuccaim vannak rajta. Ezt szóvá is tettem neki, amikor visszatért a telefonálásból.
- Istenem, bárcsak mindig az én cuccom lenne rajtad. Annyira szép vagy - mosolyogtam rá, mire ő csak rámugrott. Elterített a kanapén, majd közelebb hajolt és megcsókolt. Kezeimet a hátára tettem, és óvatosan simogatni kezdtem. Aztán az egyik kezem lejebb vándorolt, és megmarkoltam a fenekét. Ezúttal ő mosolyodott bele a csókba, majd megharapta alsó ajkamat. Érdekes. 2 hete még álmodni se mertem róla, hogy ez valaha megtörténik velem, de jött ez a lány, Liane, mindent felborított, és most itt tartunk. Persze, amikor őt láttam először, még akkor sem hittem volna, hogy akarna bármit is tőlem. Még most is alig akartam elhinni. Megint eszembe jutott, hogy tuti csak valami fogadás miatt van velem. De ez hülyeség. Senki nem tud ilyen jól színészkedni. Na meg őszinte a mosolya. Vagyis annak tűnik.
- Mi a baj? - nézett fel Liane. Esküszöm, egy perce kalandozok el, és már észre is veszi.
- Semmi, csak megint eszembe jutott, hogy ez tuti csak valami átverés. Egy ilyen csaj, mint te, nem töltheti velem ilyen módon a péntek estjét, ahelyett, hogy bulizna a saját haverjaival - leszállt rólam, és kissé dühösnek tűnt.
- Még mindig azt hiszed, hogy fogadás miatt vagyok veled, igaz? - kérdezte. Lesütöttem a szemem. - Hát ez kurva jó. Szerinted, ha fogadás lenne, ennyire élvezném, hogy a kibaszott kedvenc felsőd lehet rajtam? Vagy hogy bármikor megcsókolhatlak? Ne már, Dylan... - hajtotta le a fejét, majd a hajába túrt. Magamhoz húztam, és nyomtam a fejére egy puszit.
- Igazad van. Hiszek neked, hiszen a múltkor még esküt is tettél. Csak tudod, annyi csalódás ért már...
- Én nem leszek csalódás - nézett mélyen a szemembe, majd megcsókolt.
Egy darabig még így ültünk ott, aztán végül is úgy döntöttünk, hogy megnézünk egy filmet. A Star Wars-t választottuk, mivel az a kedvenc filmem. Na nem mintha annyira lekötötte volna Lianet, inkább velem volt elfoglalva. Persze, egyáltalán nem bántam.
Mikor vége lett, amolyan menyasszonyi stílusban felvittem az emeletre. Először letusolt ő, majd én, és ismét adtam neki ruhát, amiben aludhatott.
- Aludjak a földön, vagy alhatunk együtt? - kérdeztem tőle, amikor kijöttem a fürdőből.#Liane
- Hülye kérdés, viszont ezt a látványt elviselném még egy jó darabig - válaszoltam. Dylan haja vizes volt, egy szál alsógatyába állt, így megint jól láthatóvá vált tökéletes felsőteste, na meg az, hogy éppen törölközött, még dobott a dolgon, és valljuk be férfiasan, iszonyú szexi volt. Félretette a törölközőt, majd mosolyogva befeküdt mellém.
- Álmos vagy? - kérdezte.
- Igen, egy picit. Hosszú napom volt - válaszoltam mosolyogva. Közelebb bújt hozzám és kezét berakta a nyakam alá.
- Én viszont rohadt kómás vagyok, szóval aludjunk - mondta, majd nyomott egy puszit a homlokomra, majd pár percen belül el is aludt. Egy darabig még a mellkasával szemben feküdtem, de aztán megfordultam, mire a másik kezét azonnal a derekamra tette. Elmosolyodtam. Mindig is szerettem volna egy ilyen törödő barátot is, és most tessék. Itt van Dylan. Persze, nem vagyunk együtt hivatalosan, de azért na.
ESTÁS LEYENDO
Heartbreak girl [l.h.&d.o'b.]
Fanfic"Utálom, hogy érzéseket vált ki belőlem. Miért teszi ezt velem?"