2.10

1.5K 124 27
                                    

#Liane szemszöge
Raven és Calum még aznap este kibékültek természetesen. Másnap  kézenfogva, hatalmas vigyorral az arcukon lépkedtek végig a suliba a folyosón. Minden szem rájuk szegeződött, természetesen. Tényleg ők voltak a suli álompárja.
Senki nem tudott a tegnapi szakításról. csak Luke, én és Dylan. A többiek még csak nem is gyanították, hogy gáz volt. És Raven azt szerette volna, ha ez így is marad, mondván, felesleges a felhajtás. Legalábbis akkor még ezt mondta, ám ebédszünetben, amikor is mindannyian együtt voltunk, elképesztő ötlettel állt elő. 
- Mi lenne, ha elmennénk ötös randira?

- Hogy mire? - kérdezte Luke köhögve, miután sikeresen félrenyelte a coláját. Vic kezdte hátbaveregetni, közben pedig mindenki elkerekedett szemekkel meredt az ötletgazdára.  
- Hát tudjátok, olyan, mint a dupla randi, csak most többen mennénk, mivelhogy többen vagyunk - kezdte magyarázni iszonyat lelkesen. 
- Raven - karolta át Ashton a vállát, - Nem tudom feltűnt-e, de kurvára nincs barátnőm, akit el tudnék vinni - mondta, majd elröhögte magát kínjában. 
- Ja meg amúgy is egyfolytába együtt lógunk... - fűzte hozzá Mickey. Hű, életében először átgondolta logikusan is a dolgokat. Mert végülis igaza volt. Miért kell elmennünk ötös randira, amikor alapból ez a 10 ember van benn a baráti körünkben és mindig együtt lógunk? 

- Michael Gordon Clifford! Tudod te, mi az a randi, vagy továbbra is csak titokban kúrod Victoriát? - kérdezte Raven elég flegmán, és ez be kell valljam, még nekem is rosszul esett, ismerve Vic helyzetét. - Szóval... A randi alatt igazi randit értek. Például elmehetnénk moziba, beülhetnénk kajálni, vagy esetleg egy vidámpark is belefér... - kezdte sorolni az ötleteit. A vidámpark hallattán egyből eszembe jutott az ominózus este, amikor Luke-kal ott voltam. Amikor még nem tudtam, hogy Dylan elmegy. Vagy amikor még nem volt Cornelia. Jézusom, Liane hova gondolsz? Mégis mi a francért zavar téged, hogy Cornelia Luke Hemmingsszel jár? Hiszen világi jó barátnők vagytok, Luke pedig csak egy seggfej, aki történetesen a bátyám legjobb haverja.
- Én benne vagyok - közölte mosolyogva Calum. 
- Persze, hogy benne vagy, a te barátnődről van szó - grimaszolt Luke. Vagyis, burkoltan lepapucsozta Calumot. 
- Hemmings, egyszer az életben lehetnél kedves a barátnőddel... Ismerem Corneliat, és tudom, hogy örülne neki - keltem Calumék védelmére, majd rákulcsoltam ujjaimat Dylan ujjaira, és nagyot sóhajtva folytattam. - Egyébként, mi is benne vagyunk.
- Mi is - jelentette ki Victoria, mellette Michael pedig elkerekedett szemekkel meredt rá.
- Te meg... - kezdte volna a kérdőre vonást, de ha jól láttam, Vic bokán rúgta, így Mikey egy szó nélkül ült tovább. Egyébként eléggé el volt sápadva. Elég egyértelmű volt, hogy semmi kedve nincs hozzá, Vicky egyedül döntött.  
- Kiváló! - csapta össze a tenyereit Raven, majd a dobos srác felé nézett. - Ashton, hívd el Hayleyt! 
- Úgyse jön el velem sehova... - húzta el a száját Ash.
- De igen, elmegyek - vágta rá Hayley. Meglepetten néztem rá. Azt mondta, nincs többé Ashton, mert lehet, hogy inkább Victoria iránt vannak érzései. Na most vagy tévedett, vagy pedig pont ezzel akarja elterelni a gondolatait utóbbiról, amit tökre megértenék. 
- Zsír - röhögött Ashton, majd lepacsizott Michaellal és Calummal.
Ez pedig azt jelentette, hogy mindenki benne van. Vagyis, majdnem mindenki...
- Mondjatok egy jó indokot, hogy miért mennék el - vonta fel a szemöldökét Luke, amikor az egész asztaltársaságunk egyszerre fordult felé. Egyikőnk sem tudott mit mondani. 
- Megmutathatod neki, hogy van egy ilyen oldalad is... - mondta aztán Calum, nyomatékostíva a 'neki' szót. Luke arca megrándult. 
- Benne vagyok - jelentette ki. Fogalmam sincs, hogy ez miért volt olyan meggyőző indok, hiszen én is hasonló dologról beszéltem kb. 5 perccel előtte. De biztos ez valami legjobb haveros dolog, vagy nem tudom. 

Úgyhogy így dőlt el tulajdonképpen, hogy mi most akkor elmegyünk egy ötös randira. Fogalmam sincs egyébként, mi vett rá, hogy én ebbe beleegyezzek, de végülis Dylannel és a barátaimmal lehetek, nem? Na meg, egyszer élünk, nem fogok belehalni.
Hogy tényleg mindenben eltérjünk a szokásos összeröffenéseinktől, nem 2 kocsival mentünk, hanem minden lányt összeszedett a barátja. És Raven a lelkünkre bízta, hogy tegyünk ki magunkért, ez nem csak egy hagyományos randi lesz. Így hát, szóltam Ann-nek, hogy segítsen, ismételten. Na igen, a nevelőanyukám igencsak ott van ebben a témában.
Együtt kiválasztottunk egy ruhát (sima piros koktélruha), majd kisminkelt és hajamat is megcsináltuk. Annyira szeretem, hogy tudok vele ilyen csajos délutánokat tartani, meg hogy tényleg segít bármikor, főleg, ha ki kell csinosítani.  
Éppen a tükör előtt álltam, amikor meghallottuk Calum hangját.
- Azta. - Mindketten odakaptuk a fejünket. A bátyám éppen a szobám ajtajának támaszkodott azzal a hatalmas lazaságával, amit annyira csodálok benne. Egy szűk fekete nadrág volt rajta, amibe a fehér ingjét betűrte. Hát igen, ő is kitett magáért, és szerintem mondanom sem kell, hogy iszonyú menőn festett. - Annyira szép vagy, Liane... 
- Köszönöm, Cal - mosolyodtam el. Ann végigsimította a karomat, majd kiment a szobából. Én még mindig a tükör előtt álltam, és csodáltam magamat. Majd eszembe jutott, hogy csak egy hülye randira megyünk. - Mi a francot csinálunk, te jó ég... - nevettem el magam. - Úgy értem, tényleg. Mintha valami bálba készülnénk. 
- Tudom - nevette el magát Calum is. - De Ravenért bármit. Nem akarom még egyszer elveszíteni. Az a pár óra, amit külön töltöttük, az is kegyetlen volt. A tudat, hogy már nem az enyém... Nem tudom, te hogy fogod kibírni, amikor...
- Ne - szóltam rá. - Ne is beszéljünk róla, kérlek. Szeretnék még vele minden percet kiélvezni. 
- Hát persze - bólintott Calum. - Szeretlek, hugi!
- Én is téged, bátyus - léptem oda hozzá, majd nyomtam egy puszit az arcára. Ezután együtt ballagtunk le a földszintre, aztán Calum el is indult, hogy összeszedje Ravent. Pár perc múlva Dylan is megérkezett. Egy hatalmas mosoly keretében ültem be mellé a kocsiba.
- Wow - mondta, miután egy elég hosszú csókban részesített. - Mindig meg tudsz lepni. 
- Te mondod? - nevettem el magam. Dylan ugyanúgy kicsípte magát, mint Calum, csak rajta még nyakkendő is volt. Tudja nagyon jól, hogy azt imádom. 
Nagyjából a többiekkel egyszerre értünk oda a mozihoz. Végig néztem a társaságunkon, és alig bírtam felfogni, hogy ezek tényleg mi vagyunk, egy ilyen tök átlagos helyen. A fiúk minden ingben feszültek (mondjuk Ashtonénak nem volt ujja), Dylan és Luke nyakában pedig még nyakkendő lógott. Sőt, Luke-on Bugatti cipő volt. A többi lány hozzám hasonlóan csini kis koktélruhát viselt, tökéletes sminkkel és ahogy elnéztem, a hajukat sem két perc alatt csinálták meg. Ez pedig annyira nem ránk vallott. Oké tudom, a bálba akkor azért elég rendesen kicspítük magunkat, de az egyszeri alkalom volt. 
Ravenék elmentek a jegyekért, közben a fiúk vettek kaját, majd bementünk a vetítőterembe, és elfoglaltuk a helyünket. Igazából a filmválasztás is Ravenékre volt bízva, úgyhogy kénytelenek voltunk végig nézni egy undorítóan nyálas romantikus-drámát, aminek a végén elég nehéz volt nem sírni. Le kellett volna videózni, hogy a fiúk milyen képet vágtak, amikor kijöttek a teremből. Szerintem legbelül ők is sírtak, de nem a film miatt, hanem mert egy cseppnyi férfiasságot nem éreztek már magukban. Valószínűleg egy életre elég volt nekik a romantikából, pedig akkor még csak el sem kezdődött az este. Raven kiválasztotta az egyik legpuccosabb éttermet a környéken, így utunk a mozi után oda vezetett. Miután helyet foglaltunk, le is adtuk a rendelést. Cornelia, aki mellettem ült, izgatottan nézett rám. 
- Annyira örülök, hogy Luke elhozott ide. Mármint, ez annyira nem az ő világa és ezért még jobban tudom értékelni - magyarázta lelkesen. 
- Elhiszem - mosolyodtam el. Tudtam, hogy Cornelianak ez tetszeni fog. Mert hát végülis, ki ne örülne, ha Luke Hemmings elvinné őt randira? 

Heartbreak girl [l.h.&d.o'b.]Where stories live. Discover now