Dlyan megeresztette a vizet, levetkőzött, majd belépett a zuhanyzóba.
- Ne fordulj még meg! - utasítottam, majd lassan én is vetkőzni kezdtem. - Először lazulj el! Hagyd, hogy a víz végig folyjon rajtad! Élvezd ki minden egyes cseppjét! Érzed a meleget? - suttogtam halkan, mire Dylan bólintott. Egyelőre háttal állt nekem, így csak az elég széles hátát láthattam. A fenekét azért nem, mert megegyeztünk, hogy alsónemű egyelőre marad rajtunk. Halkan dúdolni kezdtem egy dallamot. Fogalmam sem volt róla mi ez. De Dylannek volt.
- Ez Calumék száma, nem?
- Talán - suttogtam, de persze nekem is leesett, hogy ez az a szám volt, amit a múltkor hallgattunk Hemmingséknél. Közben nekem is sikerült levennem a ruháimat (kivéve a fehérneműt, ugye) és lassan én is belépkedtem a zuhanyzóba. Óvatosan Dylan vállára helyeztem a kezem, mire ő libabőrös lett. Fejét hátrahajtva állt. Közelebb léptem hozzá és az államat a vállára tettem. Ezúttal megrezzent.
- Nyugi - súgtam a fülébe. Hirtelen megfordult.
- Hogyan is lehetnék nyugodt, amikor egy ilyen lánnyal állok a zuhany alatt? - kérdezte egy pöppet mérgesen. De a szeme mosolygott. Most is résnyire nyitva volt a szája, a hajáról pedig a szemébe csöpögött a víz. Közelebb hajoltam hozzá, így ajkaink között 2 centi, ha volt.
- Én is nyugodt vagyok, pedig ilyen sráccal állok a zuhany alatt - mondtam.
- Hát persze. Senkit nem hoz lázba egy ilyen srác.
- Miért tartod magad lúzernek?
- Mert az vagyok. Nem vagyok tagja semmilyen menő klubnak, nem vagyok népszerű, össz-vissz egy barátom van, önszántából senki nem szól hozzám, jók a jegyeim, szétesett vagyok és szerencsétlen. Nem nézek ki jól, nem vagyok kigyúrva, barátnőm se volt sosem és szűz is vagyok. A nevemest se tudja senki Willen meg rajtad kívül. Ja, és a suliból te vagy a második ember, aki a házunkban járt. És te is csak a házi miatt - magyarázta. Ám ezúttal a szeme sem mosolygott. - Ez van, Liane.
- Igazad van, tényleg egy lúzer vagy. Mert egyszerűen nem veszed észre, hogy igazából mennyire jó vagy. Lehet, hogy csak egy barátod van, de ő legalább igaz barát, és amúgy is... Mi is a barátaid vagyunk, az meg már nem 1. És Calumék is tudták a neved. Kit érdekel, hogy én vagyok nálatok a második? Szerinted ha csak a házi miatt lennék itt, most itt fürödnék veled? Jók a jegyeid? Erre inkább büszkének kellenne lenned. És láttalak tesizni, tudom, hogy a sportban is tök jó vagy, sőt, még a focicsapatba is benne lehetnél, ha nem lennél ennyire bizonytalan és visszahúzodó. Nem vagy kigyúrva, mégis széles a hátad és itt is vannak azért kockák - mutattam a hasára. - Nem nézel ki jól? Ez pedig még viccnek is rossz. Még Rvaen is elismerte, hogy jó pasi vagy. Csak ne lennél ennyire beszari - simítottam aztán végig vizes arcán. Ekkor már nekem is folyt az arcomba a víz. - És pont a szétesettséged tesz annyira édessé - mosolyogtam aztán végül, miközben megfogtam a kezeit. Dylan most is csak résnyire nyitott szájjal nézett rám, a szívverése pedig felgyorsult. Ott álltunk ketten az ömlő zuhany alatt, fehérneműben, egymás kezét fogva, sokatmondóan egymás szemébe nézve. Esküszöm, olyan volt, mint egy film. Az isten szerelmére, egy hete ismerem a srácot. És miközben ezen agyaltam, Dylan közelebb hajolt és gyors csókot nyomott a számra. Majd hirtelen elhúzta a fejét.
- Bocsánat, ezt nem szabadott volna... - kezdett magyarázkodni, de hirtelen felindulásból a tarkójába kapaszkodtam és megcsókoltam. De ez nem csak egy sima csók volt. Hanem szenvedélyes. És érzéki. Elmosolyodott, ezt pedig én se bírtam megállni.
- Ez volt az első csókod, igaz? - kérdeztem.
- Igaz - bólintott. - Habár, nem. Amit én adtam, az volt az első, amit te, az már a második.
- De hülye vagy - nevettem fel.
Ezután megmosakodtunk, megtörölköztünk és visszamentünk Dylan szobájába. Az ágyra ülve elkezdtünk beszélgetni. És végre nem volt zavarban, aminek külön örültem. Végül pedig este 9-kor vitt haza.- De akkor most nem vagyunk együtt, vagy ilyesmi? - kérdezte a házunk előtt.
- Nem, nem hinném. Majd meglátjuk, mi sül ki belőle. Egyelőre nem akarom lekötni magam - mosolyogtam rá, de láttam, hogy arca egy picit megrándul. - De ezt azért még csinálhatjuk - léptem hozzá közelebb, majd megcsókoltam.
- Szóval olyanok leszünk, mint Will és Raven, csak nem szexelünk?
- Egyelőre - kacsintottam nevetve. Dylan tátott szájjal nézett rám. Gyors puszit adtam az arcára. - Jóéjt lúzerkém! - mondtam, majd bementem a házba. Szép kis nap volt.
أنت تقرأ
Heartbreak girl [l.h.&d.o'b.]
أدب الهواة"Utálom, hogy érzéseket vált ki belőlem. Miért teszi ezt velem?"