14

2.9K 188 11
                                    

Hétfő reggel, amikor kiszálltunk a kocsiból, az összes focista ott állt. Calum pacsizott velük, majd gyorsan megbeszélték, hogy milyen állat volt a pénteki buli. A szememet forgatva hallgattam, de Calum észrevette ezt, szóval elköszönt tőlük és a vállamat átkarolva megindított a suli felé.
- Mi lesz az első órád? - kérdezte, amikor megálltam a szekrényemnél.
- Osztályfőnöki.
- Dylan is ott lesz? - húzogatta perverz módon a szemöldökét, mire vállon csaptam és röhögve válaszoltam.
- Nem osztálytársam, csak a kémiánk és a bioszunk van együtt.
- Meg ti - kacsintott.
- Hogyhogy mi? - néztem értetlenül.
- Hát ti is együtt vagytok - röhögött fel a saját poénján, mire én lesütöttem a szemem.
- Calum, te olyan hülye vagy - ráztam meg végül a fejemet, majd ott hagytam. Raven már a teremben ült, amin meglepődtem, hiszen általában a suli előtt smárol Willel.
- Hát veled meg mi van? - kérdeztem látva szörnyen gondolkodó fejét.
- Gondolkozok az életemen - válaszolta diplomatikusan. - Mármint minek is vagyok Willel?
- Ezt meg hogy érted?
- Calum úgyse fog velem összejönni, tök felesleges leragadnom Willnél, amikor annyi jó pasi van - válaszolta. Na, jól indul a nap.
- Raven, Willel tökre össze illetek.
- De én nem akarok romantikus kapcsolatot. Szexelni akarok - vágta rá. Le sem tagadhatná, hogy Hemmings.
- Mi történt a buliba, Raven? - kérdeztem előre félve a választól.
- Ashton történt.
- Mi van? - néztem rá tátott szájjal.
- Jól van na, mindketten részegek voltunk.
- Luke kinyírja, ha megtudja.
- De nem fogja megtudni, ahogy Will sem, okés? - nézett mélyen a szemembe, mire bólintottam. Becsengettek, az ofő pedig egy lánnyal a nyomában jött be a terembe.
- Gyerekek, szeretném nektek bemutatni Kwon Hayleyt, a koreai cserediákunkat - mondta. A lány kedvesen mosolygott ránk.
- És ért minket? - üvöltötte be az egyik síkhülye focista, Chad Parker.
- Fogd be, Chad! - mondták egyhangúan a többiek.
- Igen, ért bennünket, de vannak még a nyelvben nehézségei, így arra kérlek benneteket, hogy segítsétek, ahogyan csak tudjátok - mondta az ofő.

- Na jó, de tanárnő! Kit cseréltünk el? - kérdezte Chad. Ezúttal senki nem kussoltatta el, hanem ők is elgondolkoztak.
- Jennifer! - kiáltott fel Raven, mire mindenki bólogatni kezdett. Őszintén? Fogalmam sincs, ki az a Jennifer, nem hogy még hiányozik is nekem...
Szóval lett egy új osztálytársunk.
Ebédszünetben (mert ugye mindig akkor történnek nálunk a dolgok) Raven árgus szemekkel figyelte szegény Hayleyt. Mellette Vic ült, aki most az új bandatag, Michael miatt.
- Mit nézel ennyire? - kérdezte tőle Luke.
- Őt - bökött arra a fejével. - Emberek, be kell őt vennünk.
- Minek? - kérdezte aztán Mikey tele szájjal.
- Mert egyes emberek, mint például Tifanny Prescott, Will exe, utál minket, mondván szívtelen köcsögök vagyunk, akik ok nélkül menők. Ha befogadnánk, lennének barátai, és minket se tartanának szívtelennek - magyarázta, majd már fel is kelt, és célba vette. Nagyot sóhajtva megráztam a fejem. Raven tényleg nem normális. Luke és Calum röhögve nézték ahogy tárgyalnak. Pár perc múlva megindultak az asztalunk fele.
- Srácok, ő itt Kwon Hayley, az osztályunk cserediákja - mutatta be, egy elég kelletlen mosoly keretében, majd unottan belekezdett. - Ő Liane Crane, de gondolom őt már láttad, mellette Victoria Holmes, aztán Michael Clifford, aki Vic exe, Calum Hood, vagyis Liane mostohatesója, aztán a bátyám, Luke Hemmings és végül...
- Ashton Irwin - pattant fel Ash, belevágva Raven szavába, majd hatalmas mosollyal nyújtotta a kezét. Hatalmasat röhögtünk. Azt hiszem, Ashynek igencsak bejön a kis koreai. Hayley kissé félve ült le, de teljesen át tudtam érezni a helyzetét. Mondjuk nekem volt legalább 1 ismerősöm, amikor idejöttem, de azért én is féltem. Ash nagylelkűen beszélgetni kezdett Hayleyvel, mi meg csak folytattuk a kajálást. Végre valahára megérkezett Dylan is. Na meg persze Will is. Dylan lehuppant közém és Vic közé, majd magához húzott és nyomott egy puszit a fejemre.
- Oh, mi történt a hétvégén? - kérdezte Raven, miután őt is üdvözölte Will.
- Semmi - vágtuk rá egyszerre Dylannel. Összenéztünk, majd szintén egyszerre nevettük el magunkat.
- Együtt vagytok? - nézett rám Vic mosolyogva, mire megráztam a fejemet.
- Áh, értem, csak szex - bólogatott Michael.
- Dylan nem olyan srác - szólalt meg Luke. Mindketten kérdőn néztünk rá.
- Hemmings, akarjuk tudni, hogy ezt honnan tudod? - röhögött fel Mikey. Istenem. Most veszem észre, milyen idióták vesznek körül.



Heartbreak girl [l.h.&d.o'b.]Where stories live. Discover now