- Raven! - kiabáltam vörös hajú barátnőm után, aki a neve hallatára azonnal hátrafordult. Éppen az italos pult felé tartott. - Akkor most Calum és te...?
- Azt hiszem együtt vagyunk. De ha nem is, akkor is tudom, hogy szeretem, és azt is, hogy ő is szeret engem. Úristen, Liane, életemben először tényleg, őszintén boldog vagyok - borult aztán a nyakamba. Boldogan simítottam végig a hátán. Örültem hogy boldog. Nyomtam egy puszit a fejére, aztán úgy döntöttem, megkeresem a többieket is. Most, hogy elkezdődött a bál bulis része, a társaságunk mondhatni kissé szétszéledt. Először Vicky-t és Mikey-t találtam meg egy padon ülve. Éppen nagyon egymásba voltak borulva.
- Na mi újság, fiatalok? - ültem le melléjük vigyorogva, majd összekulcsolt kezükre vetettem a pillantásomat. Mindketten mosolyogva, csillogó szemekkel néztek rám, és őszintén boldogoknak tűntek.
- Szeretem ezt a lányt - válaszolt aztán Michael, és belefúrta fejét Vic nyakába, aki erre felnevetett, majd tenyerei közé fogta a srác arcát, és megcsókolta. Ismételten csak elmosolyodtam, és örömmel nyugtáztam magamban, hogy akkor legalább ők is megtalálták a boldogságot. Nem is zavartam őket tovább, hagytam, hadd szerelmeskedjenek csak, úgyhogy felálltam és kerestem a következő áldozatomat. Aki aztán Calum lett, aki pedig éppen Luke-kal társalgott.
- Mizu bratyó? - öleltem át hátulról Calumot.
- Hugi, végre úgy érzem, hogy minden tökéletes - fordult meg, és jó szorosan magához ölelt. - Köszönöm.
- Ugyan mit? - nevettem fel.
- Mindent.
Miután kibontakoztam az ölelésből, Luke vigyorgó fejével találtam szemben magam.
- Na, veled meg mi van? - nevettem el magam.
- Kapok én is egy ölelést?
- Kaptál ma már eleget, plusz lassúztunk is, innentől kezdve egy szavad nem lehet - csaptam vállba, de azért óvatosan megöleltem őt is.
- Tudod, örülök, ha Raven és ha a barátaim boldogok. Én is az leszek. És tudod mit? Innentől kezdve nem leszek veled bunkó. Szavamat adom - nézett aztán a szemembe az ő hatalmas, tengerkék szemeivel, miközben alsó ajkába harapott. Nagyot sóhajtva bólintottam, majd folytattam utamat. Közben Luke szavain gondolkodtam. Szavát adja, hogy nem lesz velem bunkó? Hmm, pedig nem is ivott. Valami nem egész, de elhessegettem inkább ezeket a gondolatokat.
Ezúttal Ashton találtam meg, a lelátón üldögélve.
- Ashy! - keltettem fel a figyelmét integetve. Kissé búskomoran kapta fel a fejét, de bátyatagon visszamosolygott. - Hé, mi ez a szomorúság? - ültem le mellé is. Fogalmam sincs, mi ütött belém, hogy elkezdtem itt jótevőt játszani, de nem úgy tűnt, mintha bárkinek is problémája lenne vele, így hát én sem akadtam fenn ezen.
- Áh, semmi komoly...
- Vagyis? Hol van Hayley?
- Kiment a mosdóba, vagy tudom is én...
- Ashton, mi a baj? - tettem fel még egyszer a kérdését, ám ezúttal határozottabban.
- Nincs párom. Mármint a szalagavatón a keringőre.
- Hayley? - vontam fel a szemöldökömet.
- Ő nem szeretne. Figyu, látszik rajta, hogy tökre fél tőlem, vagy nem is tudom. Amit persze tökre megértek. Nagyon nem egy világból származunk. Persze, tök jó, hogy így jóban vagyunk, de nem hiszem, hogy egyelőre lenne ebből valami. Friend zone-olt.
- Ou - biggyesztettem le a számat. - És mi van a többi lánnyal?
- Hagyjad már - röhögött fel. - Te, Liane! Lennél a párom a keringőn? - kérdezte aztán, én meg köpni-nyelni nem tudtam. Nagyokat pislogtam, hogy megbizonyosodjak róla, ez a valóság-e. - Te vagy az egyetlen normális lány, akit ismerek. Na meg Raven, de őt már felkérte más. Mikey meg ugye Victoriával táncikál.... Szóval? - vigyorgott rám. Nem tudom, mennyire normális, hogy alig 2 hónapja járok ebbe a suliba, és egy baromi menő, végzős tag máris felkért keringőzni. Talán kissé filmszerű is.
Megráztam a fejemet, majd vigyorogva igent mondtam. Ash boldogan nyomott egy puszit az arcomra.
- Te vagy a világ legjobb 'haverhugija'!
Miután őt is elintéztem, még beszéltem pár szót Hayleyvel, de semmi újat nem mondott szóval úgy döntöttem még írok egy gyors üzenetet anyukámnak.
Én: szia anya. nagyon sajnálom, hogy eddig így alakult a kapcsolatunk. hiányzol. szeretném, ha minden a régi lenne. rengeteget kell mesélnem, és pár dolgot meg is kéne beszélnünk. jövő hétvégén átugorhatnék? szeretlek, Li
- Akarlak! - búgta csókunkba Dylan, amikor neki nyomott a szobája falának. Na hát igen, Dylannel éppen elemünkben voltunk, amikor a bálnak vége lett, és amúgy is nála aludtunk volna. Várható volt, hogy ez lesz a vége.
- Én is téged! - súgtam aztán én, majd miközben elkezdtem kigombolni a gatyáját, beleharaptam alsó ajkába. Aztán kezemmel elkezdtem matatni a boxerébe, aminek hatására éreztem, hogy teste megfeszül, és körmeit a hátamba mélyesztette. Ekkor még csak ruhán keresztül. Ajkai lecsúsztak a számról a nyakamra, és míg én férfiasságát markolásztam, ezzel is őt felcsigázva, ő már megszabadított a melltartómtól, és ott ügyködött a szájával.
- Ugorj! - szólt rám aztán erélyesen, én meg persze szót fogadtam. Kihúztam a kezemet, nyakába csimpaszkodtam, majd ugrottam, és dereka köré fontam lábaimat. Ismét egymás ajkait faltuk, de most ő markolászott engem, pontosabban mondva a fenekemet. A következő pillanatban már az ágyon feküdtem, ugyanis Dylan odadöntött. Aztán megfordultunk, én kerültem felülre, és lovagló ülésben ültem rajta. De megint megfordultunk. Fogaival tépte le rólam a bugyimat, én pedig segítettem neki megszabadulnia a boxerétől. Felhúzott egy óvszert.
- Gyönyörű vagy - mondta, miközben alaposan végi mért, majd óvatosan belém hatolt. Kicsit furcsának is találtam, hogy habár egész eddig szűz volt, mégis mindent milyen jól csinált. De nem gondolkodtam túl na dolgot, inkább csak élveztem. Szó szerint. Egyszerre öntött el minket az öröm. És be kell valljam, nagyon is jó volt vele a szex.
- Ezt többször kéne csinálnunk - mondta aztán lihegve, amikor mellkasára feküdtem.
- Igen - nevettem el magamat.
- Bál egy ilyen lánnyal, aztán még szex is? Álmomban sem gondoltam volna...
- Ne kezd megint - ültem fel úgy, hogy láthassam az arcát. - Mindenben tök jó vagy. Imádlak, te mafla - mosolyodtam el, majd megcsókoltam. Ezután egymáshoz bújva aludtunk el.
YOU ARE READING
Heartbreak girl [l.h.&d.o'b.]
Fanfiction"Utálom, hogy érzéseket vált ki belőlem. Miért teszi ezt velem?"