15

2.9K 178 10
                                    

Suli után még sajnos mennem kellett edzésre. Persze, imádok úszni, de ma valahogy nem volt kedvem hozzá. 
- Ahj, de nem akarok edzeni - nyafogtam Dylannek az öltöző előtt állva.
- Szeretnéd, hogy maradjak? - nézett rám határozottan. Elmosolyodtam.
- Tudom, hogy van ennél jobb dolgod is.
- Nézni téged meg a tökéletes alakodat fürdőruhában, miközben mindenkit leúszol, én meg mindkettő szempont miatt büszke lehetek rád és vigyoroghatok, mert részben az enyém vagy? Hmm, nem is tudom, lehet a matek házi vonzóbb... - ecsetelte, majd elmosolyodott, mire én felnevettem. - Na menj, öltözz át! - utasított, mire én vigyorogva mentem be az öltözőbe. 
- Sziasztok! - köszöntöttem őket, de Liz és Trish is sértődötten nézett rám. Na igen, mindketten megutáltak. Trish azért, mert azt hiszi, Luke miattam szakított vele (ekkora hülyeséget nem is értem, hogy találhatott ki), Liz pedig azért, mert Will Raven miatt hanyagolja, Raven pedig nyilvánvalóan a legjobb barátnőm.
- Meddig csináljátok még ezt? - néztem rájuk.
- Mit? - kérdeztek vissza egyszerre, pont ugyanolyan flegmán.
- Hogy engem utáltok, azért mert a drágalátós exeitek más lyukat kerestek? Süt róluk, hogy nem akar egyik se semmit, csak szexet. Már ne is haragudjatok,  de 3 hete ismerem őket, és így is leesett, hogy ők nem szeretnének kapcsolatot. Főleg Luke nem. És attól még, hogy én jóba vagyok velük, nem engem kell utálni, meg árulónak tekinteni. Calum a bátyám, Luke pedig a legjobb haverja. Raven pedig a legjobb barátnőm, tök alap, hogy jóba vagyok Willel. Egyébként meg elárulom, hogy nyugodtan ráhajthatsz Willre, az a kapcsolat elég nyílt - osztottam ki őket.
- Igazad van - sütötte le a szemét Liz. - Nincsen közöd Willhez, miért utálnálak? - mosolyodott el. - Sajnálom - mondta, majd megölelt. Na, 2-ből 1 megvan. Mindketten Trishre néztünk.
- Nekem van okom utálni. Miattad szakítottunk. Amióta benne vagy az úszócsapatba, azóta baszik rám.
- Nem látom az összefüggést. Meg nézd csak meg az instagramját, ha már itt tartunk - kacsintottam rá, mire sértődötten elvonult.
Az edzés viszonylag gyorsan letelt. Miután átöltöztem, Dylannel együtt a kocsijához sétáltunk, majd hazavitt.
- Itt az ideje, hogy most nálunk legyünk - mosolyogtam rá, mikor megállt a házunk előtt.

- Biztos? Mármint ott a bátyád, meg a szüleid...
- Calum rendes - vágtam közbe. Nagyot sóhajtva kicsatolta magát, majd kiszállt.
Ott bent bemutattam apának és Ann-nek, akik elég kedvesen fogadták. Calum és a fiúk a nappaliban fifáztak. Gyorsan nekik is odaköszöntem.

- Raven üzeni, hogy majd később átjönnek - szólt Luke fel sem nézve a játékból.

- Kivel?
- Vickyvel és Hayleyvel - válaszolta Cal. Összenéztünk Dylannel.
- Hát asszem' akkor nem sokáig maradok - mondta, mire megragadtam a kezét és magam után húztam. A szobámba érve becsaptam az ajtót mögöttünk, és a falnak nyomtam Dylant. Beletúrtam a hajába, majd megcsókoltam.
- Használjuk ki ezt a kis időt - búgtam bele a csókba, mire kezét a fenekemre tette és azt megmarkolva közelebb húzott magához. Apró nyögést hallattam. Dylan mefordított, és engem nyomott a falhoz. 
- Ugorj! - suttogta, mire én úgy tettem. Ugrottam és lábaimat a dereka köré kulcsoltam. Heves csókcsatát vívtunk, amikor kinyílott a szobám ajtaja. Raven állt ott, mögötte Vic és Hayley. Villámgyorsan kipattantam Dylan öléből és megigazítottam a szoknyámat.
- Jöjjünk vissza picit később? - kérdezte Raven full komolyan. Mögötte Vic csak nevetett, Hayley pedig elvörösödve próbált nem ránk nézni.
- Nem történt semmi - mentegetőztem.

- De történt volna, ha nem jövök - húzta el a száját Raven. A következő pillanatban megjelent a 4 fiú is.
- Itt meg mi történik? - kérdezte Calum elsőként. 
- Hát, már semmi - nevetett fel Raven. Ilyenkor egy kanál vízben meg tudnám fojtani.
- Basszus, ez Liane szobája? - lépett előre Mikey. -Zsír - pacsizott össze röhögve Ashtonnal, majd belépett és alapos terepszemlét végzett. 
- Ahj, gyertek már be ti is - néztem aztán az ajtó előtt ácsorgó tömegre. Nem kellett kétszer mondani, minden beözönlöttek és nyugodtan foglaltak helyet, mintha legalább otthon lennének. Inkább nem mondtam semmit, csak megráztam a fejemet. 
- Calum, rajtad meg miért van sapka? - néztem aztán értetlenül a bátyámra. 
- Mert ez így menő - válaszolt, majd lőtt egy szelfit a mellette fekvő Michaellal.
- Na szóval. Azért jöttünk, hogy Hayleyt beavassuk az itteni dolgokba. Egy csomó mindent kell neki mesélnünk, plusz öltözködési tanácsokat is kell adnunk neki - mondta Raven a szokásos stílusában, miközben elkezdte kirámolni a szekrényemet. Hayley csak megilletődve nézett. Nagyot sóhajtva elmosolyodtam.
- Szegényre a frászt hozod. És nem hiszem, hogy pont az én ruhatáramból kéne öltözködnie. Vagy egy fejjel magasabb vagyok.

- Menjünk shoppingolni! - ajánlotta fel Vic, mire minden egyetértően bólogattunk. Még a fiúk is.
- Ti is jöttök? - kérdeztem, de ők csak bólogattak. Szóval mind a 9-en elindultunk le. Mi lányok mentüknk Dylan kocsijával, a többieket pedig Luke vitte. 
A hatalmas bevásárlóközpont elé érve megakadt a lélegzetem. Tényleg hatalmas volt, és még sose voltam benne. Hírét már hallottam, de nem hittem, hogy tényleg ekkora lenne. De aztán belülről még nagyobbnak tűnt. 3 órát simán eltöltöttünk a ruhásboltok közötti mászkálással, ha nem többet. Mert persze a fő cél Hayley felruházása volt, mi is próbáltunk bőven. És utána jött még a cipősbolt, és aztán csak a drogéria. A fiúk körülbelül a 3. boltnál kiakadtak, de kitartóan trappoltak utánunk, amin eléggé meglepődtem. Legvégül beültünk egy palacsintázóba. 
- Ezt szeretném én fizetni - szólt Hayley. Na igen. Raven mindent finaszírozott neki, szóval Hayleynél maradt pénz bőven. 
Összeségében baromi jó nap volt, örülök, hogy így kibővült a csapatunk. Bár azt azért sajnálom, hogy Dylannel nem tudtunk kettesben lenni, de majd hétvégén. 


Heartbreak girl [l.h.&d.o'b.]Where stories live. Discover now