És ha azt hittem, itt véget ér a napom izgalmas része, tévedtem. Éppen Calum szobájába ücsörögtünk, miközben a Don't stop egy felvételét mutatta, amikor megcsörrent a telefonom. 'Anya', állt a kijelzőn. Basszus, el is felejtettem. Kicsit szégyenkezve, de mosolyogva vettem fel, miközben mutogattam Calumnak, hogy halkítson.
- Szia anya... - szóltam bele félve.
- Szia kislányom, vagy isten tudja ki vagy...
- Anyaaa... - kezdtem bele.
- Te ne anyázz, Liane Faith Crane! - csattant fel. Kezdődik. - Úgy, tudtam, hogy ez lesz... A kibaszott apád elront téged. Fogadjunk ő mondta, hogy nem beszélhetsz velem. És uramisten, haza kell jönnöd.
- Megőrültél? Nem megyek vissza abba a terrorba. Fogd már fel, hogy utálom az új férjedet... - szóltam közbe.
- Mert apád nője biztos olyan jó...
- Igen, Ann egy nagyon aranyos nő és nagyon szeret. A fiáról, Calumról nem is beszélve. Aki nem csak bratyóként perfekt, de barátként is. És igen, sikerült beilleszkednem, köszi, hogy kérded.
- Úgy volt, ha odaérsz, hívsz.
- Hát ideértem - mondtam. Tekintetem közben Calumra tévedt, aki megindult felém. Elhelyezkedett mellettem és átkarolt. A mellkasára feküdtem.
- Igazad van, kicsim. Sajnálom, hogy kiakadtam. Mesélj, milyen - mondta egy sóhajtás után. Az én arcom is megenyhült. Tudom, hogy csak azért mérges rám, mert tényleg utálja apát. Szóval belekezdtem.
- Calum elég népszerű és már kapásból első nap megismertett mindenkivel. Van egy bandája, ahol ő basszgitározik illetve énekel, és baromi jó zenét játszanak. Ők a 5 Seconds of Summer A többi taggal, Mikeyval, Ashtonnal és Luke-kal is jóba vagyok. És általában együtt lógunk. Mikeynak színes haja van, gitározik és kicsit bolond. Ashton a dobos, híres göndör hajáról, bandanáiról és hatalmas vigyoráról. Mindkettejüket nagyon imádom. Luke énekes-gitáros, és azért nem mondom, hogy imádom, mert néha rohadt bunkó. Aztán ott van Raven, aki Luke húga, egyben a legjobb barátnőm. Az ofő ültetett mellé, de jól tette, mert vele mindent meg lehet beszéln. Ő is elég népszerű. És baromi gazdagok. Aztán ott van még Vicky és Hayley, akik a napokban csapódtak hozzánk. Vic Michael miatt, Hayley pedig koreai cserediák, akit Raven a szárnyai alá vett. Aztán ott van Will, Raven barátja, aki az úszócsapat feje, úgymond. Az ő ajánlására léptem be én is. Tök jól megy, a csapatban a 3. legjobb vagyok, ami szerinten kezdésnek elég erős. És van még Dylan, akivel házit kell írnom, de hát kissé egymásba gabalyodtunk vagy mi, és romantikázunk néha. Ezenkívül Lizzel vagyok jóba, az úszócsapatból. A tanulás szokásos, a lakhely meg eleve az egész hely és a suli is tök jó - mondtam. A vonal végéről egy darabig csendet hallottam.
- Boldog vagy? - kérdezte végül. Calumra néztem.
- Igen.
- Akkor nincs mit kérdeznem - válaszolt, majd letette.
- És letette... - néztem a kijelzőmre felháborodottan. Hogy lehet ilyen? Most komolyan megsértődik azon, hogy boldog vagyok?
Összeszorítottam a szemeimet. Hogy teheti ezt velem? Egy könnycsepp folyt le az arcomon.
- Liane Faith Crane! Jól látom, az ott egy könnycsepp? - üvöltött rám Calum, miközben letörölte az arcomat. Elnevettem magam.
- Ne mond már, hogy Faith!
- De ez annyira tetszik - vicsorgott rám. Ismét felnevettem.
- Nem fogsz békén hagyni vele, igaz? - néztem rá, mire megrázta a fejét. - Jól van, Calum Thomas Hood, megjegyeztelek.
- Mi? De hát... te meg... honnan? - dadogott, majd arca alapján leesett neki. - Raven, igaz? - Bólogattam. - És a Raven Courtney Hemmings-et elmondta?
- Courtney? - röhögtem immár visítva.
- Az ám. De mondok még. Lucas Robert Hemmings. Ashton Fletcher Irwin. Michael Gordon Clifford. Victoria Keith Holmes. Folytassam? - nézett rám hatalmas barna szemeivel, mire nevetve megráztam a fejemet, majd nyomtam egy puszit az arcára.
- Szeretlek, Calum.
- Én is szeretlek, Liane - válaszolta, majd magához ölelt. Mélyen beszívtam az illatát. Az én kis bolond bátyám. Nem is figyeltem, Cal pedig ezt kihasználva nekiállt csikizni, szóval ezzel is elvoltunk egy darabig.
Ezután kitaláltuk, hogy zenélünk. Calum gitározott, miközben duetteztünk. Éppen a Don't stop-ot próbálgattuk, amikor kopogtattak, majd pár perc múlva Ann kukucskált be.
- Hű, Liane, nagyon szép hangod van - dícsért meg mosolyogva, mire elpirulva lehajtottam a fejemet. - Amúgy bocsi a zavarásért, csak most pakoltam ki a mosógépet, és egy olyan kérdésem lenne hozzád, Liane, hogy mióta hordassz Pradat? - húzta elő a Raventől csórt ruhákat. Calummal egyszerre tört ki belőlünk a röhögés. Hát persze. Erről is elfeledkeztem, hogy bevágtam a szennyesbe.
- Az Ravené - válaszoltam kuncogva.
- Úristen, ugye ezt lehetett ilyen programmal mosni? - esett kétségbe, majd eltűnt. Kérdőn Calumra néztem, aki csak a vállát rántva így szólt.
- Most egész este ezt fogja böngészni. - És kész. Itt szakat el a cérna végleg. Olyan röhögőgörcsöt kaptam, mint még soha. 20 perc után kidőltem, és a plafont nézve egy csodálatos bölcsesség hagyta el a számat.
- Soha nem leszünk ilyen fiatalok, mint amilyenek most vagyunk.
- Hát ez kurva jó, de nincs értelme - nézett rám Calum, ami újabb röhögést eredményezett.
KAMU SEDANG MEMBACA
Heartbreak girl [l.h.&d.o'b.]
Fiksi Penggemar"Utálom, hogy érzéseket vált ki belőlem. Miért teszi ezt velem?"