Πηγαίνω στον διάδρομο ο οποιος έχει τρία δωμάτια.
Μπαίνω στο ένα, το οποιο είναι το μπάνιο. Έχει μια μεγάλη μπανιέρα και μπλε πλακάκια. Μπαίνω στο δίπλα δωμάτιο το οποιο έχει ένα διπλό κρεβάτι μια ντουλάπα και άλλα μικροπράγματα το οποίο είναι φυσικά της μαμάς μου. Και τέλος μπαινω στο τριτο δωμάτιο, το δικο μου. Είναι βαμμένο σε μια ανοιχτη απόχρωση του ροζ. Στο κέντρο υπάρχει ένα κρεβάτι ημιδιπλο και δίπλα ένα γραφείο και μια ντουλάπα. Αφήνω τις βαλίτσες μου στο πάτωμα, τις ανοίγω και ξεκινώ να τοποθετώ τα πράγματα στις θέσεις τους. Είμαι τελειομανής, άρα δεν μπορώ με τίποτα να τα αφήσω έτσι στις τσάντες ούτε λεπτό. Θέλω όλα τα είναι τέλεια!
Η ώρα είναι 11:30 και δεν θέλω να ξενυχτήσω συμμαζευοντας. Είμαι πολύ κουρασμένη. Άρα ότι πρόλαβα πρόλαβα. Τα άφησα τα υπόλοιπα και πήγα να καληνυχτίσω την μαμά μου.
«Καληνυχτα μαμά»
«Καληνυχτα αγάπη μου.Α και αύριο πρέπει να πάω να σε γράψω στο διπλανό σχολείο. Να μου το θυμίσεις μη το ξεχάσω, γιατί μετά δεν θα σε δέχονται»
«Ενταξει καλο βράδυ»
Ξαπλώνω στο κρεβάτι μου με τα ρούχα ούτως ή αλλως δεν με βλέπει και κανένας, αφήνομαι στον ύπνο σε λίγα λεπτά.
*1 βδομάδα μετά*
Έχει περάσει ήδη μια βδομάδα από τότε που ήρθα εδώ. Δεν έχω βγει καθόλου από το σπίτι εκτός από όταν πρέπει να ψωνίσω ή να πάω στον Θείο. Σήμερα αποφάσισα να βγω έξω. Μόνη μου βέβαια, αλλά και πάλι θα βγω έξω.
Βάζω ένα φόρεμα Μπορντό δυο παλάμες πάνω από το γόνατο και κάνω τα μαλλιά μου μπούκλες. Τραβώ μια λεπτή γραμμή eye liner και διαλέγω ένα κόκκινο ματ κραγιόν. Δεν είναι έντονο μακιγιάζ μην νομίζετε. Ανοίγω την βαλίτσα και βγάζω έξω τις πλατφόρμες που μου είχε πάρει δώρο η μαμά μου και τις φοράω.
Ειμαι έτοιμη!Η μαμα μου βρήκε μια δουλειά στη καφετέρια εδώ δίπλα, χάρη στον Θείο μου, και δουλεύει απογεύματα και βράδια άρα δεν είναι εδώ.
Παίρνω την τσάντα μου με τα απαραίτητα και φεύγω. Σκέφτομαι να πάω σε ένα μπαρ. Ξέρω είναι παράλογο μόνη μου, αλλά πραγματικά έχω βαρεθεί όλο μέσα στο σπίτι. Ας βγω στην τελική να γνωρίσω και κανέναν...
Κατεβαίνω τον δρόμο όλο ευθεία και οδηγούμαι σε ένα στενό με κάτι φώτα. Πλησιάζω περισσότερο, ναι είναι μπαρ!Επιταχυνω το βήμα μου, ώσπου τελικά φτάνω.
Ανοίγω την πόρτα και κατευθείαν η μυρωδιά του αλκοόλ και του τσιγάρου εισέρχονται στα πνευμόνια μου. Δεν συνηθίζω να βγαίνω μόνη μου, ξέρω πως είναι επικίνδυνο αλλά δεν αντέχω άλλο κλεισμένη στο σπίτι. Κατευθύνομαι προς το μπαρ, όλα τα βλέμματα πέφτουν πάνω μου. Τόσο άβολο όλο αυτό, αλλά τι προσπερνάω.
«Εππ τι θέλει το μωράκι;» Λέει ο μπαρμαν καθώς με πλησιάζει.
«Μια μπύρα.»
Δεν μ'αρέσει πολύ αλλα πρεπει να πάρω κάτι που να μην μεθησω κιόλας.Δίπλα μου δυο αγόρια.Ενας ξανθός γαλανομάτης και ένας καστανομαλλης με μακριές μπούκλες, γεροδεμένος με πράσινα μάτια. Είναι πανέμορφος.
«Ψψψψ »
Μου κάνει αυτός με τα πράσινα μάτια.Πολύ θαρραλέα τα αγόρια εδώ.. Καμιά σχέση με την παλιά μου γειτονιά. Εκεί όλα ήταν πιο μαζεμένα και σπάνια, μπορεί να έβρισκες και κανένα από αυτά τα fuckboys, playboys...
YOU ARE READING
My step brother H.S (Υπό Διόρθωση) #Wattys2019BC
FanfictionΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ (ΜΗ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΩΡΑ, ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ) Γεια. Είμαι η Σοφία.Ειμαι δεκαεπτά και οι γονείς μου αυτόν τον καιρό χωρίζουν, από ότι έχω καταλάβει.Ο κολλητός μου, ο Τζον, τον έχω γνωρίσει από το δημοτικό και είναι πάντα εδώ όταν...