Chapter 59

2.8K 193 4
                                    


Σηκώνομαι από το κρεβάτι κατευθείαν και πάω στη τουαλέτα. Μου έρχεται να κάνω εμετό. Θα αρρώστησα τέλεια!
Την ώρα που κάνω εμετό νιώθω κάποιον να μου κρατάει τα μαλλιά. Γυρνάω αφού τελειώσω. Ο Χαρρυ.
«Είσαι καλά;»
«Ζαλίζομαι και ανακατεύομαι. »
« Γαμώτο.» Λέει μετά από λίγη ώρα που το σκέφτεται. Τι; Φεύγει γρήγορα μεσα και κλείνει με δύναμη την πόρτα. Αυτά τα ξαφνικά του με τρελάνουν! Δεν μπορεί να μείνει ψύχραιμος; Δηλαδή αν χτυπά ξύλο πεθάνω; Τι θα κάνει πια; Έμα κρύωμα θα είναι το πολύ. Σιγά, θα μου περάσει.
«Χαρρυ τι στο καλό; ηρέμησε!» λέω καθώς ανοίγω την πόρτα του δωματίου μου.
«Έχω δουλειά. »Λέει και φεύγει αφήνοντας με μόνη στο δωμάτιο. Αρχίσαμε πάλι. Μήπως έχει δουλειά με την Λιλα; Αααα!!
Βγαίνω από το δωμάτιο για να τον προλάβω και ακούω την πόρτα να κλείνει. Τρέχω στη. πόρτα, την ανοίγω και πφφ έχει φύγει. Ποτέ κιόλας; Είναι γρήγορος. Πρέπει να μάθω τι σκαρώνει και τι μου κρύβει. Υποτίθεται πως τα έχουμε. Δεν πρέπει να έχουμε μυστικά μεταξύ μας. Αυτός μου κρύβει τα πάντα! Αποφασιζω να πάρω τηλέφωνο τον Τζον. Είναι ακόμη ψιλοθυμωμενος μαζί μου αλλα μου είπε όταν δεν είμαι καλά να τον παίρνω. Πληκτρολογώ το νούμερο του. Το σηκώνει κατευθείαν.
«Ναι; Σοφία;» Ακούγεται από την άλλη γραμμή.
«Τζον!»
«Ειι τι έγινε; »
«Τζον, ο Χάρρυ..»Κάνω μια μεγάλη παύση.
«Το ήξερα. στο είπα ρε Σοφία αυτός είναι μόνο για το κρεβάτι και μετά τέλος του δόθηκες καλά καλά τώρα- »
«Δεν είναι αυτό! Αμάν. Απλώς νιώθω πως κάτι μου κρύβει. ...» Του λέω όλα όσα έχουν γίνει αυτόν τον καιρό. Για το τηλεφώνημα "Χαρρυ απασχολημένος" και για την δουλειά που έχει τώρα.
«Μαλιστα.. Δεν ξέρω. Θέλω όποτε δεν είσαι καλά να με παίρνεις εντάξει;; Τώρα συγχώρεσε με άλλα έχω δουλειά και πρέπει να κλείσω!»
«Οκευ. Σε ευχαριστώ. Μπαι »
«Γεια»
Μου λέει και το κλείνω.

My step brother H.S (Υπό Διόρθωση) #Wattys2019BCDove le storie prendono vita. Scoprilo ora