Είναι 10:30. Λες να κοιμούνται; Μπαα ο Τζον συνηθίζει να κοιμάται αργά τις Παρασκευές. Ξαναχτυπαω την πόρτα και μου ανοίγει ο πατέρας του.(Κ.Μανωλης)
Μ-Γεια σου κορίτσι μου πως και από εδώ τέτοια ώρα.
Σ-Βασικα ήρθα να δω αν είναι καλά ο Τζον και επειδή μου έλειψε γι αυτό.
Μ-Αα ναι. Είναι το δωμάτιο του τώρα. Θα πάρω εγώ τα πράγματα σου πήγανε.
Σ-Σας ευχαριστώ πολύ!
Μ-Τιποτα.
Μου χαμογελάει αδύναμα και πηγαίνω με γρήγορα βήματα στις σκάλες. Τις ανεβαίνω και φτάνω στο δωμάτιο του. Η πόρτα κλειστή. Πλησιάζω. Χτυπάω δυο συνεχόμενες φορές. Ακούγονται μόνο μερικά αναφιλητά.
Ομγγ κλαίει; Τι στο καλό;
Σ-Τζον άνοιξε! Τι συμβαίνει;
Τ-Πως το καλό βρέθηκες εδώ εσύ;
Λέει καθώς ανοίγει την πόρτα.
Σ-Καταρχην θα ήθελα να μου μιλάς καλύτερα!
Τ-Συγγνωμη απλά δεν είμαι καλά
Σ-Γιατι δεν με πήρες ένα τηλέφωνο, δεν μου έστειλες ένα μήνυμα.. κάτι! Ανησύχησα. Και συνεχίζω να ανησυχώ. Λέγε τι έχεις!
Τ-Σοφία...Η μητέρα μου, πέθανε.
Έχω μείνει. Ομγ. Είμαι ηλίθια.
Σ-Τι; πως;
Τ-γυρνούσε από την δουλειά και τράκαρε άσχημα με ένα φορτηγό και δεν τα κατάφερε..
Ξεσπάει σε κλάματα.
Σ-Ω εμ λυπάμαι. Συλλυπητήρια!
Τ-Ευχαριστω.Πως βρέθηκες όμως εσύ εδώ; Γιατί ήρθες;
Σ-Ηρθα με αεροπλάνο τελευταία στιγμή, ανησύχησα υπερβολικά πολύ!
Τ- Θα πρέπει να πληρώσεις πολλά για να βγάλεις τα εισιτήρια τελευταία στιγμή.. Αν θέλεις μπορώ να-
Σ-Δεν θέλω τίποτα Τζον. είναι όλα μια χαρά.[...]
Είναι πρωί. Κοιμήθηκα μαζί με τον Τζον το βράδυ. Μου ειπε ότι βλέπει κάθε βράδυ εφιάλτες με την μητέρα του. Τον λυπάμαι τόσο πολύ. Την Κυρία Ελβινα την συμπαθούσα παρά πολύ, ήταν καλή με όλους και την αγαπούσα σαν δεύτερη μου μαμά.Στεναχωρηθηκα αρκετά Λλ έφυγε αλλά δεν πρέπει να λυγίσω, αντιθέτως πρέπει αν στηρίξω τον κολλητό μου!
Το ρολόι δίχνει 7. Φυσικά, πως θα μπορούσα να χαλαρώσω και να κοιμηθώ με τόση πίεση και άγχος;
Ανοίγω το κινητό μου για να μην ξυπνήσω τον Τζον, το παίρνω από το κομοδίνο και το ξεκλειδώνω. Έχω δυο μηνύματα και εφτά αναπάντητες.
Μήνυμα από μαμα:
"Αγάπη μου γιατί δεν με πήρες; Έφτασες; Όλα καλά; πάρε με το πρωί όπως δήποτε! Ανησυχώ"
Απάντηση:
"Μανουλα χίλια συγγνώμη απλά ξεχάστηκα. Έχω φτάσει είναι όλα μια χαρά. θα σε πάρω το μεσημέρι"
Μηνυμα από Χαρρυ:
"Καληνύχτα Κούκλα"
Δεν θα απαντήσω. Δεν του είπα ότι ήρθα στην Ελλάδα. Τι θα κάνει άραγε όταν το μάθει;
YOU ARE READING
My step brother H.S (Υπό Διόρθωση) #Wattys2019BC
FanfictionΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ (ΜΗ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΩΡΑ, ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ) Γεια. Είμαι η Σοφία.Ειμαι δεκαεπτά και οι γονείς μου αυτόν τον καιρό χωρίζουν, από ότι έχω καταλάβει.Ο κολλητός μου, ο Τζον, τον έχω γνωρίσει από το δημοτικό και είναι πάντα εδώ όταν...