Τι σκατά όλοι νεύρα σήμερα; Τέλεια. Τέλεια όμως! Βγαίνω έξω και βλέπω την μαμά μου να τρέχει πάνω κάτω με τα χέρια στο κεφάλι.
Μ-Δεν είμαι καλά.
Χ-Κυρια Μαίρη ηρεμήστε. Όλα θα πάνε καλά.
Α-Ελα αγάπη, βάλε το χέρι σου στην καρδιά μου και αναπνέε με τον ρυθμό των χτύπων της. Έλα.
Η μητέρα μου βάζει το χέρι της και ακολουθει τις οδηγίες του Κυρίου Αντρέα. Μετά από λίγο ηρεμεί. Και ύστερα κάθετε στον καναπέ, δίπλα στον Χαρρυ και στον Κ. Αντρέα.
Μ-Σοφία;
Φωνάζει. Ναι, τόση ώρα ήμουν κρυμμένη. Μπαίνω και εγώ τώρα στο σκηνικό.
Σ-Παρακαλω!
Μ-Συγγνωμη καρδούλα μου. Έχω πολλά νεύρα. Συγγνώμη δε.. δε ξέρω τι με έπιασε.
Σ-συχωρεμένη μαμα!
Α-Χαρρυ αγόρι μου μπορείτε να πάτε για λίγο μέσα;
Χ-Εμ, ναι.Χαρρυ's POV
Γαμώτο. Της φέρθηκα σαν μαλάκας πραγματικά. Τι έγινε σήμερα; Η μέρα των νεύρων; Χαχ. Λοιπόν πρέπει να βρω έναν τρόπο να της ζητήσω συγγνώμη. Την θέλω τόσο πολύ. Θέλω να την φιλήσω so fucking much! Μπαίνουμε στο δωμάτιο. Έχει μούτρα. Πφφ.. πρέπει να σπάσω εγώ την σιωπή. Τι να πω;; Τι να πω;; Μμ...το πρώτο πράγμα που θα μου έρθει στο μυαλό.
Χ-Εχεις πολύ ωραίο δωμάτιο.
Μπράβο μου είμαι μαλάκας. Κάνει μια περίεργη γκριμάτσα.
Σ-Ω. Ευχαριστώ.Είναι τόσο κοντά μου. Ξέρω πόσο μεγάλη επίδραση έχω πάνω της. Θα το δοκιμάσω αυτό. Είμαι σίγουρος πως θα πετύχει.
Μ-Αγαπη μου κλείστε και την πόρτα!
Λέει η μητέρα της. Σηκώνεται και κλεινή την πόρτα. Να η ευκαιρία μου.
Σηκώνομαι και σε κλάσματα δευτερολέπτου βρίσκομαι πίσω της. Γυρνάει και ξαφνιάζεται. Σιγά μην το περίμενε..! Κολλάω περισσότερο πάνω της. Ας την βασανίσω λίγο. Της ζουλάω τον πισινό την ώρα που πιπιλαω το μαλακό δέρμα του λαιμου της. Της ξεφεύγουν κάτι αναστεναγμοί. Χαμογελάω.
Σ-Αωω Χαρρυ.
Λεει. Θεέ μου, αυτοί οι ήχοι της. Έτσι οπως λέει το όνομα μου είναι τόσο γαμημένα τέλειος.
Πλησιάζω στα χείλη της. Δεν τα φιλάω όμως. Κάνω λίγο πίσω το κεφάλι μου. Κοιτάζει τα χείλη μου. Πλησιάζω ξανά και φιλάω απαλά το μάγουλο της. Έρχομαι πάλι κοντά στα χείλη της, πιο κοντά αυτήν τη φορά. Φαίνονται τόσο ζουμερά και απαλά. Τόση ώρα τα μάτια της δεν έχουν φύγει από τα χείλη μου. Τα ενώνει με μιας. Όχι που θα περίμενε. Είναι υπέροχο. Δαγκώνω το κάτω χείλος της και αναστενάζει. Βρίσκω έτσι ευκαιρία να βάλω την γλώσσα μου στο στόμα της. Το φιλί γίνεται με την ώρα πιο βίαιο. Τα χέρια της βρίσκονται γύρω από τον λαιμό μου. Της σπρώχνω τα πόδια και αυθόρμητα τυλιγονται γύρω από την μέση μου. Κάνω μερικά βήματα πίσω και την ρίχνω πάνω στο κρεβάτι. Πέφτοντας μαλάκα πάνω της. Πιάνει αυτή την μπλούζα μου αλλά της κατεβάζω τα χέρια.
Σ-Μην με βασανίζεις απλά βγάλε την ηλίθια μπλούζα σου!
Αφήνω ένα γελάκι και την αφήνω να πάρει τον έλεγχο. Ανεβαίνει πάνω μου και τραβάει με δύναμη την μπλούζα ύστερα βγάζει από μόνη της την δική της. Χαζεύω για λίγο την θέα από το στήθος της. Κατεβάζει το παντελόνι και το μποξερακι μου με μια μόνο κίνηση και κάθεται πάνω μου. Αρχίζει να κουνιέται πολύ προκλητικά και Ωω Θεέ μου. Θα τελειώσω από τώρα.
Χ-Μωρο μου αν δεν θες να τελειώσω από τώρα μην συνεχίζεις.
Τραβάω το παντελόνι της. Μόνο το σλιπάκι της μας εμποδίζει αυτήν τη στιγμή.
YOU ARE READING
My step brother H.S (Υπό Διόρθωση) #Wattys2019BC
FanfictionΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ (ΜΗ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΩΡΑ, ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ) Γεια. Είμαι η Σοφία.Ειμαι δεκαεπτά και οι γονείς μου αυτόν τον καιρό χωρίζουν, από ότι έχω καταλάβει.Ο κολλητός μου, ο Τζον, τον έχω γνωρίσει από το δημοτικό και είναι πάντα εδώ όταν...