Χτυπάει το κουδούνι ξανά, με το που ο χαρρυ μπαίνει στο μπάνιο. Ανοίγω. Είναι οι γονείς μας. Ουφ. Τώρα εγώ πρέπει άραγε να προσποιηθώ πως ο χαρρυ ήταν τόσες ώρες εδώ μαζί μου;
Μ-Γεια σου αγάπη μου
Α-Γεια σου
Σ-Γεια σας.
Μπαίνουν μέσα κλείνοντας την πόρτα πίσω τους.
Α-Ο Χαρρυ;
Σ-Μεσα, κάνει μπάνιο.
Α-Αα εντάξει.Ευχαριστω
του χαμογελάω σαν απάντηση
Ύστερα πηγαίνω μέσα και κλείνομαι στο δωμάτιο μου. Μετά από λίγο η πόρτα ανοίγει και μπαίνει μέσα ένας ημίγυμνος Χαρρυ. Μόνο μια άσπρη πετσέτα είναι τυλιγμένη γυρω από την μέση του. έχω χρόνο, και παρατηρώ το σώμα του. Είναι τόσο απίστευτα σέξι. Τα τατουάζ του, του ταιριάζουν τόσο πολύ. Όλα πάνω του είναι τέλεια. Τα καταπράσινα μάτια του, τα υπέροχα μαλλιά-μπουκλες. Δεν υπάρχει ατέλεια σε αυτό το άτομο κατά την γνώμη μου. Με κοιτάει με ένα πονηρό χαμόγελο και κλείνει την πόρτα.
«Βλέπεις κάτι που σαρεσει; »
Μου λέει με πονηρό υφακι. Μμμ αγόρι μου πολλά θες. Θα σε κάνω εγώ τωραα!!
«Ναιι»
Έχω σκοπό να τον ανάψω και να τον παρατήσω. Έτσι για τιμωρία βρε παιδί μου. Πλησιάζω και παίρνω όλο τον έλεγχο εγώ. Τον φιλάω παθιασμένα κολλωντας τον στον τοίχο. Αναστενάζει μέσα στο φιλί μας. Αφού το φιλί έχει καταντήσει βίαιο, με σπρώχνει στο κρεβάτι και πέφτει πάνω μου. Η πετσέτα έχει πέσει. Μου βγάζει την μπλούζα και μετά το σουτιέν. Τρίβομαι πάνω του και...Ξεκολλαω. Σηκώνομαι απότομα και φοράω το σουτιέν και την μπλούζα μου. Πετάω στα μούτρα του Χαρρυ την πετσέτα όσο αυτός προσπαθεί να με ξαναγδυσει τον σπρώχνω αλλά είναι τόσο δυνατός που δεν καταλαβαίνει τίποτα.
«Έλα ρε μωρό μου τώρα.. »
Μου λέει καθώς πιπιλιζει διαφορά σημεία του λαιμό μου ρουφώντας τα.
«Χαρρυ όχι! Είναι οι γονείς μας!»
Λεω. Ναι οκ θα το ρίσκαρα και με τους γονείς μας, όπως το έχω κάνει, αλλά τώρα όχι. Είμαι στις αρχές τις περιόδου και δεν μπορώ.
«Θα μου το πληρώσεις αυτό! Θα παίξω με το ίδιο νόμισμα που παίζεις και εσύ μωρό μου, και δεν θα σαρεσει καθόλου.»
Λεει.
«Μμ, ναι αυτό θα το δούμε»
Λέω Κάπως ειρωνικά.
«Καληνύχτα Χαρρυ»
«Καληνύχτα»
Σβήνω τα φώτα και πέφτω στο κρεβάτι δίπλα του.
YOU ARE READING
My step brother H.S (Υπό Διόρθωση) #Wattys2019BC
FanfictionΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ (ΜΗ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΩΡΑ, ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ) Γεια. Είμαι η Σοφία.Ειμαι δεκαεπτά και οι γονείς μου αυτόν τον καιρό χωρίζουν, από ότι έχω καταλάβει.Ο κολλητός μου, ο Τζον, τον έχω γνωρίσει από το δημοτικό και είναι πάντα εδώ όταν...