Σηκώνομαι όρθια και σηκώνεται κι αυτός. Πλησιάζει πολύ κοντά και με κολλάει κυριολεκτικά στον τοίχο. Γαμώτο ναι τον θέλω!
Χ-Ελα Σοφία παράδοξου το πως με θέλεις!
Κολλάει το μέτωπο του με το δικό μου, τα χείλη μας εκατοστά μακριά. Πλησιάζει κιαλλο,νομιζω πως θα με φιλήσει, αλλά λάθος, απομακρύνεται. Γιατί γαμω μου το κάνει αυτό;
Τα μέτωπα μας ακόμη ακουμπαν. Θεε μου θέλει να με πεθάνει. Πλησιάζει το αυτί μου.
Χ-Το ξέρω πως με θέλεις..
Λεει ψιθυριστά με την σεξι σιγανη φωνή του.Ανατριχιάζω κατευθείαν. Ομαγκατ.
Χ-Ελα Σοφια, πες το!
Λέει ξανά. Η καρδιά μου είναι έτοιμη να φύγει από το σώμα μου. Θέλω να τον φιλήσω. Τώρα.
Σ-Φιλα με!
Χ-Τι είπες;
Σ-Μην κάνεις πως δεν άκουσες. Φίλα με!
Χ-Οπως επιθυμείς..
Λεει και ενώνει με μιας τα χείλη μας. Εκείνη η ωραία αίσθηση.. μμμ τόσο παλιά για μένα αλλά δεν ξεχνιέται. Το φιλί γίνεται όλο και πιο άγριο. Το στομάχι μου βράζει. Τα χέρια μου πηγαίνουν γύρω από τον λαιμό του. Βάζω το χέρι μου μέσα στα πλούσια μαλλιά του και τα τραβάω ελαφρώς. Με την κίνηση μου αυτή του ξεφεύγει ένα βογκητο.
Χ-Ωω Θεέ μου Σοφ- ια
λέει σχεδον τραυλιζοντας.Μου αρέσει που τον κάνω να νιώθει έτσι μόνο με ένα φιλί και μια κίνηση.
Δείχνει να προσπαθεί να κρατηθεί αλλά δεν μπορεί. Έχω μεγάλη επίδραση πάνω του, όπως και αυτός.
Τα χέρια του κατεβαίνουν πρώτα από την μέση μου στους γοφους και ύστερα στους γλουτούς μου. Τους σηκώνει προς τα πάνω, σαν να θέλει να σηκώσω τα πόδια μου. Εκτελώ την εντολή του και τυλίγω τα πόδια μου γύρω από την μέση του. Νιώθω την στύση του πάνω στην περιοχή μου. Χριστέ μου, τον αναψα, μόνο από αυτό. Με κολλάει παλι με δύναμη αυτήν τη φορά στον τοίχο και φιλάει τον λαιμό μου.. πιπιλίζει το δέρμα εκεί και ύστερα βάζει την γλώσσα του και την κουνάει κυκλικά πάνω στα μωβ αυτά σημάδια. Νιώθω πως θα καταρρεύσω. Δαγκώνει μετα από λίγο τον λοβο μου και αναστενάζω το όνομα του. Δεν με νοιάζει που βρίσκομαι μπροστά σε κόσμο, πόσοι άλλοι κάνουν το ίδιο και χειρότερα εδώ, μπροστά σε όλους αυτούς τους ανθρώπους. Σπρώχνω τα πόδια μου προς τα κάτω και με αφήνει. Τον γυρνάω και τον ακουμπάω με δύναμη με την σειρά μου στον τοίχο. Νιώθω υπέροχα. Βρίσκω τον λαιμό του, δαγκωνω και ρουφαω απαλα το δέρμα του, δημιουργώντας και σε αυτόν μικρες πιπιλιες. Του ξεφεύγουν μερικοί αναστεναγμοί που και που, οι οποίοι μου δίνουν αυτοπεποίθηση να συνεχίσω. Τα χέρια του είναι στην μέση μου και εχουν σηκώσει το φόρεμα λίγο πιο πάνω. Αν δεν το κατεβάσω τώρα, θα δει όλος ο κόσμος τον κώλο μου. Πρώτου προλάβω να σκεφτώ τι θα κάνω τελικά με αυτό, τα χέρια του Χαρρυ πηγαίνουν στον κωλο μου και με τραβαν προς το μέρος του. Ενώνει παλι τα χείλη μας.
YOU ARE READING
My step brother H.S (Υπό Διόρθωση) #Wattys2019BC
FanfictionΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ (ΜΗ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΩΡΑ, ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ) Γεια. Είμαι η Σοφία.Ειμαι δεκαεπτά και οι γονείς μου αυτόν τον καιρό χωρίζουν, από ότι έχω καταλάβει.Ο κολλητός μου, ο Τζον, τον έχω γνωρίσει από το δημοτικό και είναι πάντα εδώ όταν...