Chapter 38

3.3K 255 0
                                    

Ακόμη δεν το πιστεύω. Το κάναμε Θεέ μου το κάναμε! Χαμογελώ χωρίς καν να το καταλάβω.

Είναι απόγευμα 6 ηωρα. Με πήρε ο ύπνος στο κρεβάτι και τον Χαρρυ δίπλα μου. Ήταν υπέροχο. Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω τον Χαρρυ να κοιμάται. Είναι σαν άγγελος.
Δηλαδή τώρα τα έχουμε; Είμαστε μαζί; Ή απλά είμαι μια ξεπέτα για εκείνον; Απφφ.

Λίγα λεπτά αργότερα σηκώνομαι να πιω νερό.Εχει στεγνώσει το στόμα μου. Δεν πονάω ευτυχώς άλλο. Περπατάω προς την πόρτα μέχρι που με σταματάει η φωνή του Χαρρυ.
Χ-Που πας;
Σ-Να πιω νερό
Χ-Ενταξει σε αφήνω.
Σ-Δεν κατάλαβα θα μου λες τι θα κάνω κιόλας;
Λέω και σκάμε στα γέλια. Είναι κούκλος! Και γλύκας.

Πάω να πιω νερό.Οταν επιστρέφω βλέπω τον Χαρρυ να γράφει κάτι στο κινητό του.
Σ-χαρρυ;
Χ-ελα αγάπη
Σ-Παμε στον κήπο να σου δείξω κάτι;
Χ-Φυσικα !
Κλείνει το κινητό και σηκώνεται.

[...]

Χ-Αυτο είναι υπέροχο !
λέει καθώς βλεπει τον κήπο.
Η μαμά μου ασχολείται πάρα πολύ με τον κήπο. Από μικρή ήθελε να γίνει κηπουρός πράγμα που δεν έγινε τελικά. Έχει φυτέψει διαφορά είδη λουλουδιών. Στο βάθος βρίσκεται ένα κιόσκι από άσπρο ξύλο. Γύρω γύρω πολύχρωμα λουλούδια.
Χ-Ειναι πανέμορφο.
Σ-Σε ευχαριστούμε!
Χ-Βοηθησες και εσύ;
Σ-Λιγουλακι!
Περπατάω μπροστά του και με ακολουθάει. Καθόμαστε στο κιόσκι δίπλα δίπλα. Κλείνω να τα μάτια μου για να ακούσω καθαρά όλους τους ήχους. Είναι πολύ χαλαρωτικό. Ξαφνικά ακουμπάει κάτι τα χείλη μου. Ανοίγω κατευθείαν τα μάτια και βλέπω τον Χαρρυ από πάνω μου με τα χείλη του στα δικά μου. Τα χέρια του πάνε στην μέση μου και ύστερα στο κώλο μου. Τον χουφτώνουν λίγο. Το φιλί του σαν να σε εθίζει. Αν ξεκινήσεις δεν μπορείς να σταματήσεις. Ομγ είμαστε στον κήπο. Σταματάω απότομα και τον σπρώχνω μακριά. Στα μάτια του διακρίνω πανικό και άγχος.
Χ-Τι έγινε;
Ρωτάει λυπημένος.
Σ-Χαρρυ οι γονείς μας. Θα μας δούνε. Όχι εδώ!
Χ-Παμε στο δωμάτιο σου τότε.
Λέει και πλησιάζει τον λαιμό μου. Τον φιλάει αισθησιακά κάνοντας με να αναστενάξω. Γιατί μου το κάνει αυτό;
Σ-Χαρρυ αρκετά!

My step brother H.S (Υπό Διόρθωση) #Wattys2019BCWhere stories live. Discover now