Chapter 45

3K 235 0
                                    

Σοφία's POV
Άκου ξανά βήματα πίσω μου. Αυτήν την φορά γυρνάω το κεφάλι μου με θάρρος. Ο Χαρρυ. Σηκώνομαι κατευθείαν όρθια και τον αγκαλιάζω περνώντας τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του. Τον σφίγγω δυνατά. Και αυτός τυλίγει τα χέρια του γύρω από την μέση μου. Θέλω να τον φιλήσω. Τώρα.
Σ-Φιλα με.
Χ-Τι;
Σ-Φιλα με!
Χαμογελάει και ύστερα πλησιάζει πολύ κοντά και ενώνει με μιας τα χείλη μας.Απαλα, ζεστά.. είναι τόσο υπέροχα.
Απομακρύνεται.
Χ-Τι κάνεις εδώ;
Σ-Εφυγα από το Τζον.
Χ-Το κατάλαβα αυτό αλλά γιατί; Θες να μου πεις;
Ώρες ώρες μου αρέσει τόσο όταν είναι γλυκός. Όπως τώρα δηλαδή.
Σ-Μαλωσαμε. Και δεν ήθελα να του γίνομαι βάρος!
Λέω με ειρωνικό υφακι.
Χ-Και τώρα;
Σ-Τι και τώρα;
Χ-Που θα μείνεις;
Σ-Ελεγα να μείνω μαζί σου αλλά δεν ξέρω, δεν θέλω να σε ενοχλώ.
Χ-Τι είναι αυτά που λες ρε Σοφία;
Σ-Την αλήθεια λέω.
Χ-Δεν ακούω τίποτα. Έρχεσαι μαζί μου τώρα. Αυτά είναι τα πράγματα σου;
Γνεφω χαμογελώντας του. Είναι γλυκούλης μου αρέσει πολύ έτσι.

Πηγαίνουμε με τα πόδια σε ένα κοντινό σχετικά ξενοδοχείο. Πληρώνει, και παίρνουμε τα κλειδιά. Έχουμε το δωμάτιο 158 στον πρώτο όροφο. Μπαίνουμε μέσα. Δεν είναι και πολύ μεγάλο. Σαν ένα φυσιολογικό δίκλινο δωμάτιο με μπάνιο και μικρή κουζινουλα. Στην μέση ένα μεγάλο σχετικά ημιδιπλο κρεβάτι. Θα κοιμηθώ μαζί του. Γιες!

Τακτοποιούμαστε και ξαπλώνουμε στο κρεβάτι. Πρέπει να βγάλω τα ρούχα μου. Σηκώνομαι και πάω στην βαλίτσα. Σκύβω και βγάζω μια μπλούζα για πιτζάμα. Με το που βλέπει τι πάω να κάνω ο χαρρυ, Σηκώνεται, βγάζει την μπλούζα του και μου την δίνει. Ωω Θεέ μου. Μου δίνει την μπλούζα του; Να την φορέσω εγώ; Ένα μεγάλο χαμόγελο εμφανίζεται στα χείλη μου και μου το ανταποδίδει. Βγάζω την μπλούζα μου, νιώθω τα μάτια του πάνω μου. Γυρνάω ώστε να τον έχω πλάτη, κοντά στην πόρτα. Πλέον είμαι με τα εσώρουχα. Ξαφνικα η ανάσα του χτυπάει στον λαιμό μου. Με γυρνάει γρήγορα και με κολλάει στην πίσω πόρτα.
Χ-Δεν χρειάζεται να με ντρέπεσαι αγάπη μου.
Λέει και με φιλάει παθιασμένα και άγρια.
Πως θα καταλήξει σήμερα άραγε η νύχτα;

My step brother H.S (Υπό Διόρθωση) #Wattys2019BCWhere stories live. Discover now