Chapter 55

2.9K 194 2
                                    


Χθες έμαθα από μια φίλη μου πως ο Χαρρυ ήταν το bad boy του σχολείου και πως πηδούσε τα κορίτσια καιετα τα παρατούσε. Όλες ήθελαν μια βραδιά μαζι του. Λέτε και εμένα να με παρατήσει; Δεν θα το κάνει σωστά; Σηκώθηκα από το κρεβάτι. Ο Χαρρυ ακόμη κοιμάται. Η ώρα είναι 7:30 και έχουμε και σχολείο. Δεν θα προλάβουμε. Τον σκουντάω ελαφρά.
Σ-Χαρρυ; Ξύπνα. Χάρρυ;
Χ-Ναι; τι έγινε;
Σηκώνεται απορρημενος.
Σ-Εχουμε σχολείο
Χ-Πωω ας μην πάμε σήμερα.
Σ-Πρεπει να πάμε
Χ-Ελα ρε Σοφία. Μην μου πεις ότι δεν θέλεις να κάτσεις σήμερα σπίτι μαζί μου..
Σ-Καλα.
Ξαπλώνω πάλι και μας σκεπάζει με την κουβέρτα.
Σ-Η μαμά μου όμως;
Χ-Πες της ότι δεν αισθάνεσαι καλά και ότι εγώ θα είμαι εδώ για να σε προσέχω.
Δαγκώνει το χείλος του. Αντιγράφω την κίνηση του και πλησιάζει. Ακουμπάει τα χείλη του στα δικά μου ώσπου χτυπάει η πόρτα. Σταματάμε να φιλιόμαστε. Μπαίνει μέσα η μαμά.
Μ-Αντε παιδιά σηκωθείτε! Έχετε σχολείο!
Σ-Μαμα δεν αισθάνομαι πολύ καλά σήμερα. Λέω να κάτσω σπίτι.
Χ-Θα μείνω και εγώ να σε προσέχω.
Χαμογελάει γλυκά στην μαμά μου.
Μ-Ενταξει. Περαστικά. Εγώ φεύγω για δουλειά. Το ίδιο και ο Ανδρέας. Αν θελήσετε τίποτα πάρτε με τηλέφωνο στο κινητό μου.
Λέει και κλείνει την πόρτα.
Χ-Που μείναμε;
Ενώνει τα χείλη μας πάλι.
Χτυπάει η πόρτα πάλι. Αμαν
Μ-Α και Σοφία πλυνε κανένα πιάτο.
Σ-Ναι μαμά.
Βγαίνει έξω και ο Χαρρυ κυριολεκτικά ορμαει πάνω μου.
Σ-Σαν πολύ απότομα δεν ξύπνησες;
Χ-Οχι. Απλά ήθελα να πάω στην θέση μου. Αφήνει ένα γελάκι στο τέλος της πρότασής σου.
Σ-Πονηρουλι μου!
Ανεβαίνω πάνω του πριν σηκωθεί και του τραβάω ελαφρώς τα μαλλιά. Του φιλάω επιθετικά τον λαιμό και αναστενάζει.
Χ-Ελα εδώ να σου δείξω τι θα πει Χαρρυ δεσποινίς μου!
Με βάζει κάτω στο κρεβάτι και πέφτει πάνω μου. Μου βγάζει την μπλούζα και μετά το σουτιέν. Ακολουθεί το παντελόνι και το σλιπάκι μου. Κάνω και εγώ το ίδιο με αυτόν και μπαίνει μέσα μου βίαια, έχοντας πάρει προφύλαξη, Φωνάζω το όνομα του συνεχώς. Ο Χαρρυ με φιλάει, δαγκώνει και ρουφάει τον λαιμό μου. Είναι απίθανος.

My step brother H.S (Υπό Διόρθωση) #Wattys2019BCWhere stories live. Discover now