Chapter 44

2.9K 241 2
                                    

Αποφασίζω να τον πάρω τελικά,ξ έχω και άλλη επιλογή;
Δεν απαντάει.. Πφφ.
Κάθομαι σε ένα παγκάκι, στο πάρκο. Έχει βραδιάσει πλέον. Αρχίζω και φοβάμαι, είμαι ολομόναχη σε έναν δρόμο μέσα στην ερημιά. Γαμωτο που είναι όταν τον χρειάζομαι; Βγάζω ξανά το κινητό που και τον παίρνω. Μετά από τέσσερα χτυπήματα το σήκωσε.
Χ-Τι θες;
Δάκρυα άρχισαν να πέφτουν από τα μάτια μου. Γιατί μου μιλάει φόνο αγρια και επιθετικά;
Χ-Σοφια;
Χ-Κλαις;
Προσθέτει μετά από λίγο. Μάλλον άκουσε τα αναφιλητά που μου ξέφυγαν.
Χ-Μακους;
Του το κλείνω. Ναι είμαι δειλή. Πείτε με ότι θέλετε. Δεν μπορώ. Γιατί; Γιατί; Ακούω κάτι βήματα και σύρσιματά πίσω μου. Οι χτύποι της καρδιάς μου αυξάνονται. Κάνω την προσευχή μου από μέσα μου. Σε παρακαλω ας μην είναι κανένας που θέλει να μου κάνει κακό. Σε παρακαλώ. Γυρίζω πίσω το κεφάλι μου και.. δεν είναι τίποτα; Μα καλά εγώ άκουσα παπούτσια. Δεν είμαι τρελή. Τώρα φοβάμαι περισσότερο. Κάτι μέσα μου μου λέει να πάω σπίτι του Τζον αλλά δεν θέλω να το ακούσω. Έχω σκοπό ακόμη να μείνω όλο το βράδυ έξω, Εφόσον τα χρήματα μου δεν φτάνουν για ξενοδοχεία.
Χτυπάει το τηλέφωνο μου. Ο Χαρρυ.
Το σηκώνω αλλά δεν μιλάω. Δεν μπορώ.
Χ-Σοφια; Που είσαι; Είσαι καλά;
Λέει με μικρές παύσεις.
Χ-Σοφια μιλά μου γαμώτο! Που είσαι;
Λέει με πιο ψιλό τόνο. Φοβάμαι κάποιος μπορεί να κρύβεται πίσω μου. Δεν μπορώ δημιουργώ πολλές φαντασιώσεις στο μυαλό μου.
Σ-Παρκο κοντά στου Τζον.
Λέω γρήγορα
Χ-Μην κουνηθείς έρχομαι αμέσως. Είμαι κοντά. Πέρασα πριν λίγο από αυτό.

Χάρρυ's POV
Τι κάνει άραγε εκεί έξω; Εγω φταίω. Εγω είμαι ο μαλάκας της υπόθεσης πάντα. Αν ήξερε... αν! Μακάρι να μπορούσα να τις τα εξηγήσω όλα. Περπατάω όσο πιο γρήγορα μπορώ, σχεδόν τρέχω. Μπορεί να πάθει κάτι και εγώ να μην είμαι εκεί. Λέω στο εαυτό μου και ξεκινάω να τρέχω γρήγορα. Λίγα λεπτά αργότερα είχα φτάσει. Βλέπω στο βάθος ένα παγκάκι που κοιτάει την παιδική χαρά και μια κοπέλα με μακριά μαλλιά να κάθεται στο παγκάκι έχοντας πλάτη σε εμένα.

My step brother H.S (Υπό Διόρθωση) #Wattys2019BCWhere stories live. Discover now