Γυρνάω το κεφάλι μου προς το μέρος του και τα μάτια μας συναντιούνται.
Ω Θεέ μου είναι αλήθεια κούκλος.
«Γεια» του λέω και καλά αδιάφορα. Δεν επιδιώκω να μιλάω σε ξένους, πόσο μάλλον σε ένα μπαρ αλλά μου κίνησε πολύ το ενδιαφέρον αυτός ι τύπος.
«Εισαι από εδώ;» Με ρωτάει ενώ γυρνάει και με κοιτάζει καλύτερα. Ή προφορά του είναι πολύ καλή οπότε λογικά θα είναι από εδώ κάπου»
«Πλεον ναι, εσύ;» Απαντώ.
«Ναι μένω δυο στενά πιο κάτω.»
«ωραία» Λέω και πίνω λίγο από την μπύρα μου.
«Το όνομα σου;»
Λέει και πίνει μια γουλιά και αυτός από το ποτό του.«Σοφια το δικό σου;»
«Χαρρυ» μου λέει και απλώνει το χέρι του για χειραψία.
Του δίνω το χέρι μου.
«Θες ένα ποτό;» Με ρωτάει και χαμογελάει, κάνοντας πλέον εμφανή τα λακκάκια του.
«Οχι οχι ευχαριστώ.»
«Ελα βρε λίγο μόνο.»
Δεν πρόκειται να πάρω ποτό από ξένο, και βασικά δεν θέλω καν να μεθύσω, αν η μαμά μου είναι ήδη σπίτι θα το καταλάβει συν τον πονοκέφαλο που θα έχω αύριο το πρωί.
«Δεν θέλω. » Του λέω σχεδόν γρυλιζοντας, ενώ παράλληλα γυρνάω τι βλέμμα μου από την άλλη πλευρά.
«Οπα οπα ήρεμα αγριόγατα.»
Χαμογελάω με το σχόλιο του.Δεν θέλω να κάτσω άλλο σε αυτό το μέρος. Ειμαι και μόνη μου...
«Ποσο σας χρωστάω;»
Πληρώνω το πόσο που μου είπε ο μπαρμαν και προχωράω προς την πόρτα. Όταν ακουμπάω το πόμολο ενα ζεστό χέρι τυλίγεται γύρω από την μέση μου. Γυρνάω το κεφάλι μου για να δω ποιος είναι.Και βλέπω το αγόρι με τα καταπράσινα μάτια και τις καστανές σεξι του μπούκλες, ο Χαρρυ.«Τι κάνεις; Άσε με.» Προσπαθώ να το σπρώξω αλλά είναι πολύ δυνατός.
«Ελα να χορέψουμε μην φεύγεις από τόσο νωρίς.» Μου λέει καθώς ξεκινάει να τρίβεται λίγο πάνω μου. Κανοντας με να αισθανθώ λίγο άβολα.
«Συγνωμη που στο χαλάω, αλλά το σπίτι μου είναι μακρυά και πρέπει να φύγω. »
«Με τα πόδια θα πάς; Αν θες σε πάω εγώ με το αμάξι μου.» Προσφέρεται.
«Δεν θέλω. Ευχαριστώ πάντως, γεια. »
Του τινάζω το χέρι και απομακρύνομαι πριν προλάβει να με ακολουθήσει.Φτάνω σπίτι.Ευτυχως δεν είναι η μαμά. Βγάζω τα ρούχα και τα εσώρουχα μου και τα βάζω για πλύσιμο αλλιώς θα μυρίζει όλο το σπίτι αλκοόλ και τσιγάρο εξαιτίας μου.
Μπαίνω στην μπανιέρα για ένα ντουζάκι. Πιάνω τον εαυτό μου να σκέφτεται εκείνο το παιδί. Ειναι πολύ όμορφος. Και αυτά τα μάτια του, τα λακκακια του.. Η βαριά και σέξι ταυτόχρονα φωνή του!
Θα τον ξαναδώ ποτέ άραγε;
(Spoil: Αμε προφανώς😂)
BẠN ĐANG ĐỌC
My step brother H.S (Υπό Διόρθωση) #Wattys2019BC
FanfictionΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ (ΜΗ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΩΡΑ, ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ) Γεια. Είμαι η Σοφία.Ειμαι δεκαεπτά και οι γονείς μου αυτόν τον καιρό χωρίζουν, από ότι έχω καταλάβει.Ο κολλητός μου, ο Τζον, τον έχω γνωρίσει από το δημοτικό και είναι πάντα εδώ όταν...