Ω Θεέ μου είμαι έτοιμη να το κάνω μαζί του! Το παντελόνι μου έχει κατέβει, Κατεβάζω και το δικό του. Είμαι παρθένα αλλά θέλω τόσο πολύ να είναι ο πρώτος μου. Με άλλες σχέσεις μου έχουμε προχωρησει αλλά όχι μέχρι σεξ. Έχω λίγο άγχος αλλά θα είναι ωραίο.Το ξέρω. Μου αφήνει γλυκά φιλιά και δημιουργεί έναν δρόμο μέχρι την περιοχή πάνω από το εσώρουχο μου. Με το στόμα του το τραβάει μέχρι τα γόνατα και μετά το πετάει κάτω. Μου ξεφεύγει ένα βογγητο και καλύπτω το χέρι μου για να μην ακουστεί. Ο Χαρρυ βγάζει το δικό του. Προσπαθώ να μην κοιτάξω. Ντρέπομαι. Σηκώνεται και βγάζει ένα πακετάκι από την τσέπη του παντελονιού του. Ακούω την συσκευασία να σκίζει και την τοποθετεί. Πλησιάζει πάλι το κρεβάτι και ανεβαίνει πάνω μου.
Χ-Εισαι παρθένα;
Με βλέπει που αγχωθηκα.Πφφ.
Σ-Ν..ναι
Χ-Ωω μην ανησυχείς μωρό μου, αν σε πονέσω θέλω να μου το πεις!
Σ-Ε..εντάξει.
Κομπιαζω.
Μπαίνει μέσα μου αργά. Ομγγ πονάει τόσο πολυυ δεν μπορώ να συγκρατήσω τα δάκρυα μου. Μπαίνει και βγαίνει πολλές φορές μέσα μου κάνοντας κυκλικες κινήσεις. Τώρα ναι, τώρα σταματάει ο πόνος. Υπάρχει μόνο ευχαρίστηση! Είναι υπέροχο. Ο Χαρρυ μου δίνει πολλά φιλιά και χαϊδεύει το σώμα μου.Δεν το πιστεύω ότι όντως συμβαίνει αυτό. Πρέπει να είναι όνειρο. Αλλά οχι.. ξέρω πως είναι αλήθεια, το ζω. Φτάνουμε στην κορύφωση μας και οι δυο και ξαπλώνει δίπλα μου. Βγάζει το προφυλακτικό και το ξαναβάζει στο παλιό φακελάκι. Σηκώνομαι όρθια. Ομγ τα σεντόνια είναι κατακόκκινα.
Χ-Μην ανησυχείς. Θα το αναλάβω εγώ.
Ντύνεται την στιγμή που κάνω και εγώ το ίδιο. Μόλις πλέον είμαστε ντυμένοι, τραβάει τα σεντόνια και τα βάζει στην σακούλα του κακού μου.Την δένει σφιχτά και μου χαμογελάει.
Πονάω ακόμη μπορώ να πω. Προσπαθώ να περπατήσω αλλά δεν μπορώ πονάω. Όταν το καταλαβαίνει ο Χαρρυ τρέχει δίπλα μου, πετώντας την σακούλα στο πάτωμα.
Χ-Σε πόνεσα μωρό μου;
Ομγγ όταν το λεει αυτο.. απλά λιώνω! Ο τρόπος που τα χείλη του ενώνονται για να πουν το 'baby' είναι υπέροχος. Σε όλα.
Σ-Οχι είναι εντάξει.
Μου χαμογελάει και σκουπίζει το δάκρυ που είχε μείνει από πριν στο πρόσωπο μου, με τον αντίχειρα του.
YOU ARE READING
My step brother H.S (Υπό Διόρθωση) #Wattys2019BC
FanfictionΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ (ΜΗ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΩΡΑ, ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ) Γεια. Είμαι η Σοφία.Ειμαι δεκαεπτά και οι γονείς μου αυτόν τον καιρό χωρίζουν, από ότι έχω καταλάβει.Ο κολλητός μου, ο Τζον, τον έχω γνωρίσει από το δημοτικό και είναι πάντα εδώ όταν...