Chapter 9

5K 385 8
                                    

Σήμερα είναι επιτέλους Δευτέρα. Περίμενα πως και πως για αυτήν τη στιγμή. Ο Τζον θα είναι εδώ το βράδυ. Έχει ήδη ξεκινήσει τον δρόμο του.

«Κοπελα μου κανόνισα με τον Αντρέα, (με αυτόν που τα έχει) να έρθει να φάμε βραδινό σήμερα όλοι μαζί»  Μου λέει η μαμά μου.

«ωραία .Το βράδυ θα είναι εδώ και ο Τζον. »Της λέω και πετάω από την χαρά μου, μόνο και μόνο στην σκέψη.

«Ωραια τότε όλοι μαζί.» Λέει.

«Ναιι» Απαντώ.

«Να ξεκινήσουμε από τώρα τις ετοιμασίες θέλω όλα να είναι υπέροχα! » Μου λέει η μαμά μου αγχωμένη.

«Χαχ εντάξει μαμά.Παω να σκουπίσω. Μην αγχώνεσαι, όλα θα είναι τέλεια»

«Ευχαριστω καρδιά μου.»

«Τιποτα!»

Παίρνω το κινητό μου, βάζω ακουστικά στα αυτιά, μουσική στο τέρμα και ξεκινάω το σκούπισμα. Το σπίτι δεν είναι αρκετά μεγάλο, άρα δε θα μου πάρει πολύ ώρα να το σκουπίσω και να σφουγγαρίσω.

Ξεκινησα με το μπάνιο. Ακολούθησε το δωμάτιο της μαμάς και το δικό μου, η κουζίνα και τελευταίο το σαλόνι και το χολ. Η μαμά μου αφού τελείωσε το πλύσιμο των πιάτων, τακτοποίησε κάποια πράγματα που ήρθαν εχθές, από αυτά που δεν μπορούσαμε να κουβαλήσουμε στο αυτοκίνητο από το σπίτι στην Ελλάδα. (πχ έπιπλα) Και βγήκε στον κήπο.


Εγώ  εχω τελειώσει και το σφουγγάρισμα και τώρα  φτιάχνω μακαρονάδα. Είναι σχεδόν όλα έτοιμα. Η ώρα έχει πάει 5. Μέχρι να βράσουν τα μακαρόνια, πάω να συμμαζέψω το δωμάτιο μου. Έστρωσα με καινούργια καθαρά σεντόνια το κρεβάτι μου και έβαλα στην θέση τους μερικά ρούχα που στέγνωσαν από την μπουγάδα.

Αφού τελείωσα, έκλεισα το μάτι και πήγα ξανά και άνοιξα την ντουλάπα μου να βρω ρούχα για σήμερα.

Αποφάσισα να βάλω ένα άσπρο φόρεμα δυομιση παλάμες πάνω από το γόνατο και τις πλατφόρμες μου. Αφού τα φόρεσα, τράβηξα μια λεπτή μακριά γραμμή με eye liner και έβαλα γκλος. Τα μαλλιά μου τα άφησα φυσικά κάτω. Ψέκασα δυο φόρες στον λαιμό μου απο την αγαπημενη μου κολόνια και κατέβηκα κάτω να περιμένω τους καλεσμένους.

Η ώρα είναι 7. Το τραπέζι είναι έτοιμο όπως και εμείς. Ανυπομονώ να έρθει πως και πως ο Τζον, αλλά και ο Αντρέας, ο φίλος της μαμάς μου.



Το κουδούνι χτυπάει και σηκώνομαι να ανοίξω.Ενας κύριος εμφανίζεται, λογικά είναι ο κύριος Αντρέας.

«Γεια σας. Περάστε.» Του λέω.

Καλή επιλογή η μαμά μου. Ο όμορφος κύριος με προσπερνάει καθώς με χαιρετάει.

Κλείνω την πόρτα και ξαφνικά ένα πόδι την σταματάει.

My step brother H.S (Υπό Διόρθωση) #Wattys2019BCWhere stories live. Discover now