Γυρνάω και βλεπω τον Χαρρυ με κόκκινα μάτια. Ειναι μεθυσμένος. Ή ανασα του μυρίζει αλκοόλ μέχρι εδώ..
«Γαμωτο περίμενε!»
Λέει καθώς τραβάω το χέρι μου από το κράτημα του. Με πιάνει από την μέση και με κολλάει στον διπλανό τοίχο. Δεν μπορώ όταν τα κάνει αυτά τα απότομα...Δεν μπορώ να αναπνεύσω. Η καρδιά μου χτυπάει σαν τρελή μέσα μου.
«Γιατι κλαίς;» Με ρωτάει.
«Τι γιατί κλαίω ρε Χαρρυ;»
«Σε πείραξε που φίλησα την κοπέλα;»
Λέει με ένα πονηρό χαμόγελο.«Αα εσύ την φίλησες κιόλας;»
«Χμμμ Ζηλευεις;» Λέει και αφήνει ένα γελάκι.
«Ναι ζηλευω! Ενταξει τώρα; Ικανοποιημένος;» Τον ρωτάω.
«Και εγώ ζήλεψα όταν φίλησες τον Τζον μπροστά μου.» Ανακοινώνει και με πλησιάζει ακόμα περισσότερο.
Πεταλούδες δημιουργούνται ξαφνικά στο στομάχι μου. Αλλα μετά επανέρχομαι στην πραγματικότητα. Εχει πιει. Ειναι μεθυσμένος δεν ξέρει τι λέει. Αύριο θα τα έχει ξεχάσει όλα αυτά...
«Έχεις πιει πολύ, δεν ξέρεις τι λες.. φύγε.» Τον σπρώχνω, αλλά μάταιη προσπάθεια.
«Αληθεια; Και αν σου πω πως κάθε φορά που σε βλέπω τρελενομαι. Σε θέλω δική μου. Ειμαι πάλι μεθυσμένος; Αν σου πω πως σε σκέφτομαι όλη μέρα είμαι μεθυσμένος;» Φωνάζει και αμέσως μετά κοιταει τα χείλη μου.
«Αλλα εσύ έχεις τον Τζον. Αυτόν διάλεξες γαμωτο! Ξες τι μου κάνεις; »
Λέει και βαραει τον τοίχο δίπλα μου.Τινάζομαι, φοβισμένη και σοκαρισμένη από το γεγονός που προηγήθηκε.
«Ε... Δεν είναι το αγόρι μου.» Του λέω γρήγορα.
«Τι; Τι.. τι εννοείς; »
Έχει γουρλωσει τα μάτια του και με κοιταει.«Και τοτε τι σου είναι;» Ρωτάει.
«Ειναι ο κολλητός μου και του ζήτησα να κάνει το αγόρι μου για να σε κάνω να ζηλέψεις απο την αρχή. » Του αποκαλύπτω.
«Αποδειξε το μου... » Λέει και με ξαναπλησιαζει.
«Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο πολύ χαρούμενο με κάνεις τώρα. »
«Α, ναι ε; » Λέω και γλύφω αισθησιακά τα χείλη μου, ενω με κολλάει ξανά στο τοίχο. Νιώθω όλο το σώμα του πάνω στο δικό μου. Θα καταρρεύσω...
Ξαφνικά, χωρίς να το περιμένω ορμαει στα χείλη μου. Είναι τόσο απαλά και ζεστά. Η γλώσσα του αναζητά την δική μου, ενω τελικά του δίνω πρόσβαση στο στόμα μου ώσπου γλώσσες μας συναντιούνται. Τώρα αυτές παίζουν το δικό τους παιχνίδι.
Το φιλί είναι άγριο και κτητικό. Τα χέρια του είναι στον πισηνό μου και τα δικά μου πίσω από τον λαιμό του. Ωω Θεέ μου θα τρελαθώ. Είναι υπέροχο. Δεν θέλω να τελειώσει ποτέ. Δεν μπορείτε να φανταστείτε... Περίμενα τόσο καιρό για να το ζήσω αυτό...
Σταματάμε μετά από λίγη ώρα για να κοντρολαρουμε τις ανάσες μας. Ύστερα πηγαίνουμε να βρούμε τον Τζον και να γυρίσουμε σπίτι. Είμαι τόσο χαρούμενη. Ανυπομονώ να του πω τα υπέροχα νέα! Θα χαρεί τόσο πολύ μολις μάθει τι έγινε!
...
Σήμερα είναι το τελευταίο βράδυ μαζί με τον Τζον. Πρέπει να περάσουμε καλά. Δεν θα του πω τίποτα για το φιλί με τον Χαρρυ τελικά. Δεν γίνεται. Ο Χαρρυ και ο Κ.αντρεας έχουν φύγει εδώ και μια ώρα. Είναι 10. Και ήδη νυστάζω. Ηταν μεγαλη μέρα σήμερα... Αλήθεια δεν περίμενα να γίνει όλο αυτό... Είμαι τόσο χαρούμενη. Δεν μπορώ να σταματήσω να χαμογελάω.
YOU ARE READING
My step brother H.S (Υπό Διόρθωση) #Wattys2019BC
FanfictionΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ (ΜΗ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΩΡΑ, ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ) Γεια. Είμαι η Σοφία.Ειμαι δεκαεπτά και οι γονείς μου αυτόν τον καιρό χωρίζουν, από ότι έχω καταλάβει.Ο κολλητός μου, ο Τζον, τον έχω γνωρίσει από το δημοτικό και είναι πάντα εδώ όταν...