Chapter 33

3.4K 260 1
                                    

Βγαίνω από το μπάνιο και φοράω πιτζάμες. Ξαπλώνω στο κρεβάτι και με παίρνει ο ύπνος.

*ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ*
Σήμερα.Σημερα είναι η μέρα που πάω σχολείο για πρώτη φορά εδώ. Θεέ μου έχω τόσο άγχος. Σηκώνομαι με φόρα από το κρεβάτι λόγω του ξυπνητηριού. Πάω στο μπάνιο και πλένω το πρόσωπο μου και τα δόντια μου. Ύστερα πάω να βρω ρούχα. Πρέπει να ντυθώ καλά για να κάνω καλή εντύπωση στο σχολείο.
Φοράω ένα κοντό μπλε τζιν με τσέπες που εξέχουν και φτάνουν μέχρι λίγο πιο κάτω από το τζιν μου. Βάζω μια άσπρη απλή μπλούζα τιράντα και τα Air Force μου. Φτιάχνω την τσάντα βάζοντας μέσα της τα απαραίτητα και ξεκίνησα για τον δρόμο. Η μητέρα μου δουλεύει και επειδή το σχολείο είναι κοντά θα πηγαίνω και θα γυρνάω με τα πόδια.

...

Περνάω τα κάγκελα του σχολείου. Ήδη τα πόδια μου τρέμουν. Νιώθω περίεργα. Δεν ξέρω..θα με συμπαθήσει κανείς; Θα κάνω φίλους; Πφφ
Περπατάω μέχρι τα παγκάκια στο βάθος. Πολλά βλέμματα βρίσκονται πάνω μου και η καρδιά μου πάει σαν τρελή. Άγχος.Αγχος έχει κατακλύσει όλο μου το κορμί.
Λέω να μάθω το σχολείο για αρχή. Μπαίνω μέσα στο μεγάλο κτήριο. Πάω προς τα ντουλάπια. Λένε πως σε κάθε ντουλάπι γράφουν το όνομα του μαθητή.Αρα ξεκίνησα να αναζητώ για το καρτελάκι που θα γράφει το όνομα μου.
Κοιτάω με προσοχή τα ονόματα, και...
πέφτω πάνω σε ένα.. Σηκώνω το κεφάλι μου..Χαρρυ;
Δεν μπορώ να άρθρωσω λέξη.
Χ-Γεια σου Σοφία. Και εσυ εδώ;
Σ-Αμμ γεια. Ναι εε συγγνώμη δεν το ήθελα απλα έψαχνα για το ντουλαπάκι μου και δεν σε είδα και έπεσα πάνω σου και-
Χ-Σσςσς
λέει και βάζει το δάχτυλο του στα χείλη μου και σταματάω. Σαν να πέρασε από μέσα μου ηλεκτρικό ρεύμα, τραντάχτηκα.
Κοίταξα τα όμορφα καταπράσινα του μάτια, κατάλαβα ότι με κοιτούσε εδώ και ώρα.
Χ-Θελεις να σε βοηθήσω;
Σ-Εμ ναι θα ήταν καλή ιδέα αν μπορείς-
Χ-Φυσικα και μπορώ.Ουτως η άλλως είσαι καινούργια πρέπει να σε ξενάγησω στο σχολείο
λέει και μου κλείνει το μάτι.
Ωχ Θεέ μου.

My step brother H.S (Υπό Διόρθωση) #Wattys2019BCWhere stories live. Discover now