Chapter 47

3K 231 2
                                    

Πιο σκατά δεν..
Η ώρα έχει πάει 11. Ο Χάρρυ δεν έχει γυρίσει ακόμη.
Έχω αρχίσει να ανησυχώ. Ο Χαρρυ αλλάζει πολύ γρήγορα συμπεριφορά τον τελευταίο καιρό. Είναι περίεργος! Τελικά θα τον πάρω τηλέφωνο. Πληκτρολογώ τον αριθμό του και πατάω κλήση. Δεν το σηκώνει. Εγω θα επιμένω μέχρι να το σηκώσει. Γαμώτο. Τον έχω καλέσει γύρω στις 10 φορές τα νεύρα μου! Δηλαδή εάν πέθαινα τι θα έκανε; Δεν θα απαντούσε πάλι; Ωχχ αμάν. Ανησυχώ.

Αποφασίζω να πάρω τον Τζον.
Τ-Ναι;
Σ-Τζον χίλια συγγνώμη για πριν. Ο Χάρου δεν ξέρω τι έπαθε. Είναι περίεργος.
Τ-Ποια λέξη από το μείνε μακριά του δεν καταλαβαίνεις;
Σ-Ρε Τζον δεν μπορώ.
Τ-Ειναξε επικίνδυνος. Αν πάθεις κάτι.. αλήθεια αν πάθεις κάτι θα τον σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια.
Σ-Δεν θα πάθω τίποτα!
Τ-Σου λέω είναι επικίνδυνος.
Είναι λες και μου κρύβει κάτι.Μπορω να το καταλάβω όταν το κάνει αυτό ο Τζον. Μα φυσικά, αφού τον ξέρω από μωρό.
Σ-Μου κρύβεις κάτι;
Τ-Εγω; Οχι..Οχι
Σ-σίγουρα;
Τ-Ναι ρε Σοφία λέγε τώρα.
Δεν τον πολυπιστεύω αλλά ας το κρατήσουμε στην ακρη προς το παρόν.
Σ-Ο Χαρρυ το πρωί εξαφανίστηκε και δεν το σηκώνει στα τηλέφωνα τον έχω πάρει ήδη πεντακοσιες φορές. Αμάν! Τι να κάνω;
Τ-Μμμ.. Πες του πως φεύγεις από Ελλάδα αυτό σίγουρα θα πιάσει.
Σ-Καλη ιδέα. Ευχαριστώ. Θα σε πάρω για εξελίξεις. Τσαο.
Τ-Οκευυ ταλεμε.

Όντως καλό αυτό που μου πρότεινε ο Τζον. Θα το κάνω. Πηγαίνω στον αριθμό του και του στέλνω μήνυμα αυτό:

"Χαρρυ εγώ φεύγω από Ελλάδα. Δεν ξέρω που είσαι, ήθελα απλώς να σε ενημερώσω."

Δυο περίπου λεπτά αργότερα το κινητό μου άρχισε να χτυπάει. Είναι αυτός! Έπιασε τελικά. Μωρ μπράβο στον Τζον και δεν του το χα. Το σηκώνω γρήγορα πριν χάσω και αυτήν την ευκαιρία.
Σ-Ναι;
Χ-Που είσαι;
Σ-Ελα στο ξενοδοχείο σε παρακαλώ.
Χ-Φευγεις;
Σ-Ελα εδώ θα μιλήσουμε και θα σου πω. Σε παρακαλώ μην με αποφεύγεις ανησυχώ.
Χ-Συγνωμη ρε Σοφία απλά.. άστο δεν θα καταλάβεις.
Σ-Οχι Χάρρυ πες μου!
Χ-Ειναι φορές που θες να πεις κάτι σε κάποιον αλλά είσαι σίγουρος πως δεν θα σε καταλάβει;
Σ-Εμμ ναι.. Αλλά ανησυχώ.
Χ-Μην ανησυχείς. Κάποια στιγμή θα μάθεις..θα σου το πω.
Σ-Ενταξει. Ελα όμως σε περιμένω.

My step brother H.S (Υπό Διόρθωση) #Wattys2019BCWhere stories live. Discover now