Βγαίνω από το μπάνιο και βαζω τις πολύχρωμες πιτζάμες μου . Πέφτω στο κρεβάτι και κατευθείαν κοιμάμαι.
*ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ*
Σηκώνομαι γύρω στις 10 από το κρεβάτι. Πάω στην κουζίνα και τρώω κορν φλέικς με γάλα. Τα λατρεύω!
Σήμερα η μαμά είναι εδώ, δεν δουλεύει.
«Καλημερα!» Μου λέει η μαμά μου και με αγκαλιάζει.
«Καλημερα » της λέω και της χαμογελάω.
«Χθες στην δουλειά γνώρισα ένα παιδί στην ηλικία σου. Παρά πολύ καλό παιδί. Θα σου κάνει καλό λίγη παρέα και του είπα να έρθει σήμερα.»
Μου λέει και παθαίνω σοκ.«Μαμα τι κάνεις; Ούτε καν που τον ξέρεις και τον καλείς σπίτι μας; »
«Μα μου φάνηκε καλό παιδί σου είπα»
«Αυτο είναι το θέμα μαμά. Σου φάνηκε! Δεν ξέρεις αν είναι!» Της φωνάζω.
«Περιοδο περιμένεις; Ηρεμαα Σοφια»
«Πολυ αστείο μαμά.» Λέω αγανακτισμένη.
Η αλήθεια είναι πως περιμένω όντως περίοδο:( Αλλά δεν μου αρέσει να μου το κοπανάει κάθε φορά που έχω νεύρα!
«Πανε βρες το παιδί και πες του να μην έρθει αλλιώς θα φύγω εγώ!»
Της λέω.«Καλα καλά θα του το ακυρώσω! Άμα τον δω δηλαδή.. »
«Να τον βρεις. Ετσι.Αντε γεια τώρα. »
Τα νεύρα μου! Από που κι ως που να καλέσει έναν άγνωστο στο σπίτι μας;
Μπαίνω στο δωμάτιο μου και κλειδώνω την πόρτα. Θέλω να μιλήσω σε κάποιον.Αυτον που με καταλαβαίνει και θα με βοηθήσει στο να είμαι καλύτερα. Αυτόν μου μου λείπει τόσο... Τον Τζον.
«Γεια σου κούκλα» Το σηκώνει κατευθείαν.
«Γεια σου Τζον»
«Τι έχεις; Ακούγεσαι χάλια!»
Να είδατε όλα τα κατάλαβε μόνο από την φωνή μου!«Η μαμά μου..Γνωρισε ένα παιδί στην δουλειά και το κάλεσε σπίτι μας επειδή της φάνηκε καλός. Ελεος. Νομίζω από τον χωρισμό και μετά έχει αρχίσει να τα χάνει.. »
«Καμια ώρα θα γίνει τίποτα και θα φταίει η μαμά σου. Τέλος πάντων. Αστην. Να βοηθήσει ήθελε. Κατα τ'αλλα καλά; » Ρωτάει.
«Ολα καλά.» Απαντάω ξερά.
«Χαιρομαι»
«Εσυ;» Τον ρωτάω.
«Και εγώ καλά» Απαντάει λίγο άβολα.
«Αχ είναι άβολο όλο αυτό από το τηλέφωνο.. Ρε Τζον μου λείπεις!»
«Κι εσύ βρε γλυκα, μπορεί να έρθω το Σάββατο.»
«Πλακα σπας;» Ρωτάω σοκαρισμένη.
«Οχι ρε. Μπορείς; Γίνεται βασικά;» Ρωτάει απεγνωσμένος.
«Αχχ θέλεις να έρθεις την Δευτέρα και να κοιμηθείς εδώ;; Για όσες μέρες θες.»
«Καλη ιδέα μισό να ρωτήσω.» Λέει και περιμένω μέχρι να γυρίσει πίσω.
«Έλα, με άφησαν» Μου είπε και τσίριξα από την χαρά μου.
«Δεν το πιστεύω! Σε δύο μέρες θα σε δω ομγγ»
«Χαχαχ ηρέμησε. Λοιπόν επειδή θα βγω σήμερα με κοπέλα σε κλείνω δεν θέλω να την στήσω.»
«Λίγο έλειψα και βρήκες και κοπέλα. Χμμμ, εχεις να μου πεις πολλά! » Του λέω σαν ζηλιάρα.
«Ολα από κοντά. Αντε σε αφήνω τσάο»
«Μπαιι»
Χάρηκα που του μίλησα.Και δεν το πιστεύω! Θα έρθει εδώ να μείνει. Δεν νομίζω να ενοχλεί την μαμά, εξάλλου η ίδια του το πρότεινε.
«Μαμά;»
λέω καθώς βγαίνω από το δωμάτιο μου.«Στην κουζίνα είμαι» Φωνάζει.
Πλησιάζω την κουζίνα και την κοιτάω.
«Θα έρθει ο Τζον την Δευτέρα και θα μείνει εδώ μερικές μέρες. Υπαρχει πρόβλημαα;» Είμαι τόσο χαρούμενη..
«Τι είναι αυτά που λες ; Ας έρθει το παιδί φυσικά! Πόσο καιρό θα μείνει; »
«Αχχ τέλεια! Όσο καιρό μπορεί, δεν κανονίσαμε» Της απαντάω.
«Ωραιαα! Να σου πω μπορεις να πας να ψωνίσεις από το σουπερ μαρκετ το κάτω; »
«Ντυνομαι και πάω, τι να πάρω; » Υπό άλλες συνθήκες δεν θα πήγαινα πουθενά, πόσο μάλλον για ψώνια, αλλά επειδή η διάθεση μου είναι τέλεια λέω να κάνω μια εξαίρεση για να βοηθήσω την μαμα σαν καλή κόρη που είμαι.
«Σε ευχαριστώ! Ορίστε η λίστα» Μου την δίνει, πάω να ντυθώ και ύστερα φεύγω.
YOU ARE READING
My step brother H.S (Υπό Διόρθωση) #Wattys2019BC
FanfictionΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ (ΜΗ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΩΡΑ, ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ) Γεια. Είμαι η Σοφία.Ειμαι δεκαεπτά και οι γονείς μου αυτόν τον καιρό χωρίζουν, από ότι έχω καταλάβει.Ο κολλητός μου, ο Τζον, τον έχω γνωρίσει από το δημοτικό και είναι πάντα εδώ όταν...