Χ-Για πες;
Λέει καθώς γυρνάει το κλειδί του αυτοκινήτου.
Σ-Δεν ξέρω. Που έχει καλό φαγητό;
Χ-Παμε Goodies?
Σ-Ναιι!...
Πληρώνει και βγαίνουμε από το μαγαζί. Μπαίνουμε στο αυτοκίνητο του. Αχχ πέρασα τόσο καλά σήμερα, γιατί να πρέπει να τον αποχωριστώ; Γαμώτο.
Οδηγάει μέχρι το σπίτι μου. Ναι είναι παράνομο κάτω των 18 αλλα υγεία. Βασικά δεν ξέρω πόσο είναι.
Σ-Χαρρυ;
Χ-Ναι;
Σ-Ποσο είσαι;
Χ-19 Γιατί;
Σ-Α εντάξει.
Χ-Γιατι;
Σ-Ετσι ρώτησα.
Χ-Αα οκευ.Φτανουμε σπίτι, Δεν βγαίνει από το αυτοκίνητο. υποθέτω περιμένει να φύγω..
Σ-Εεμ Γεια.
Λέω ντροπαλά.
Σ-Σε ευχαριστώ για όλα!
Χ-Δεν ήταν τίποτα βρε! Καλό μεσημέρι όμορφη.
Σ-Τσαοο.
Ανοίγω την πόρτα και φεύγω. Χτυπάω το κουδούνι. Μου ανοίγει μια κεφάτη μητέρα, καιρό έχω να την δω έτσι.
Μ-Γεια σου αγάπη μου!
Λέει και με φιλάει σταυρωτά.
Σ-Νταξει μαμά μερικές ώρες έχεις να με δεις δεν πέρασε κανένας χρόνος!
Μ-Καλα βρε Σοφακι μου, κακό είναι που σε φιλάω;
Σ-Οχι μαμά όχι! Πάω μέσα!
Λέω βαριεστημένα. Απτήν στιγμή που έφυγα δεν έχω σταματήσει να τον σκέφτομαι. Η διάθεση μου έπεσε. Μπαινω φβ. Ένα αίτημα φιλίας. Το ανοίγω.'Χάρρυ Στάιλς'
ΟΜΓΓΓ το αποδέχομαι κατευθείαν. Ομγγγ ποτέ με βρήκε και πότε κιόλας με έκανε αδδ;;
*Μια μέρα μετά*
Είναι οκτώ το απόγευμα. Σε καμιά ώρα πρέπει να κοιμηθώ επειδή αύριο είναι δύσκολη μέρα! Πρώτη μέρα στο σχολείοο! Ανυπομονώ από την μια αλλά από την άλλη όχι. Με τον Τζον δεν έχουμε μιλήσει από τότε. Μήπως μου κρατάει κακία; Μήπως θύμωσε;
Ας τον πάρω τηλέφωνο.
Έχει χτυπήσει πάνω από 5 φορές. Ακόμη να το σηκώσει. Πφφ ας του στείλω μήνυμα.
"Τζον δεν σε βρίσκω τον τελευταίο καιρό. Δεν το σηκώνεις. Αν συμβαίνει κάτι θέλω να μου το πεις. Εγω είμαι πάντα εδώ. Σαγαπω πολύ. Αύριο ξεκινάει το σχολείο λοιπόν!Καλη αρχή! "Έχουν περάσει ήδη δέκα λεπτά. Δεν μου έστειλε μήνυμα ούτε με πήρε τηλ. Κάτι συμβαίνει εντάξει.
Μπαίνω για ντουζ για να είμαι φρέσκολουσμενη αύριο σκεπτόμενη για άλλη μια φορά τον Χαρρυ. Αχχ τι μου έχει κάνει ο άτιμος!
YOU ARE READING
My step brother H.S (Υπό Διόρθωση) #Wattys2019BC
FanfictionΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ (ΜΗ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΩΡΑ, ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ) Γεια. Είμαι η Σοφία.Ειμαι δεκαεπτά και οι γονείς μου αυτόν τον καιρό χωρίζουν, από ότι έχω καταλάβει.Ο κολλητός μου, ο Τζον, τον έχω γνωρίσει από το δημοτικό και είναι πάντα εδώ όταν...