Chapter 21

4K 291 2
                                    

Η μαμά μου είναι σπίτι δεν δουλεύει σήμερα. Με ενημέρωσε πως θα έρθουν να φάνε μεσημεριανό μαζί μας ο Κ.αντρεας Κ ο Χαρρυ! Αχχ ωραία. Το χρειαζόμουν κι αυτό.


Η ώρα είναι 12 άρα προλαβαίνω τα κάνω ένα ντουζ.
Μπαίνω μεσα και γεμίζω τα μαλλιά μου και το σώμα μου με σαμπουάν βανίλιας. Ξεπλένω και βγαίνω έξω, τυλιγω μια πετσέτα γύρω μου και πάω στο δωμάτιο. Φοραω εσώρουχα και ένα κοντό σορτς τζιν. Και από πάνω μια γκρι τιραντε μπλούζα. Βαζω eyeliner, μολύβι, μασκαρα και γκλος. Τα μαλλιά μου τα αφήνω φυσικά κάτω. Γενικως δεν μου πολύ αρέσει να τα πειράζω πολυ επειδή δημιουργεί ψαλίδα και αγριεύει. Φοράω τις πλατφόρμες μου και πάω στην κουζίνα να βοηθήσω την μαμά μου στις ετοιμασίες.


...

Ο ήχος του κουδουνιού ακούγεται σε όλο το σπίτι, οπότε σηκώνομαι και
τρέχω να ανοίξω την πόρτα πριν με προλάβει κανένας άλλος.

Πρωτα αντικρίζω τον Κ.Αντρεα ο όποιος φοράει πουκάμισο και τζιν παντελόνι. Αφού μπαίνει μέσα χαιρετώντας με, βλέπω τον πανέμορφο αυτόν άγγελο που μου έχει κλέψει την καρδιά. Ναι οκ, Σοφία. Σου έχει κλέψει την καρδιά, ναι...

Φοράει πάλι μαύρο παντελόνι και άσπρη μπλούζα.Μπορω να δω από το διαφανές ύφασμα, λίγο μαύρο μελάνι σε κάποια σημεία. Επίσης μπορώ να διακρίνω το καλογυμνασμένο του σώμα. Ωω Θεέ μου κόλαση. Χαχα. Περνάει και αυτός μέσα.

«Εππ» Μου λέει και σηκώνει το χέρι του για να με χαιρετήσει.

«Γεια.» Λέω, ενώ επαναλαμβάνω και εγώ την κίνηση του, χαιρετώντας τον.

Αμέσως μέσα με νιώθω να κοκκινίζω. Μα γιατι το κάνω αυτό; Δεν είπα και τίποτα ανώμαλο για να κοκκινίσω! Αυτός με κάνει να αντιδράω έτσι... Δεν ξέρω τι συμβαίνει με αυτόν τον ανθρώπο.

Κάθονται όλοι στο τραπέζι μαζί και ο Τζον. Ο Τζον παίρνει την θέση δίπλα μου πριν προλάβει να την πάρει ο Χαρρυ και κάθεται. Ο Χαρρυ αντιθέτως κάθεται διαγώνια μου δεξιά, ενώ απέναντι η μαμά και ο Κύριος Αντρέας. Ταιριάζουν μαζί μπορώ να πω, αλλά δεν με συμφέρει, λεει η φωνούλα μέσα μου,παρόλο που θέλω να είναι καλά και ευτυχισμένη η μαμά μου. Έτσι δεν έχω ελπίδες με τον Χαρρυ. Εκτός και αν.. μπα όχι τι λέω; Σιγά μην μπορέσουμε να το κρατήσουμε κρυφό, θα ανακαλυφτει γρήγορα. Και εξάλλου, δεν είναι καθόλου σωστό.

My step brother H.S (Υπό Διόρθωση) #Wattys2019BCWhere stories live. Discover now