Λέμε τα νέα μας, η μαμά μου έπεσε να κοιμηθεί επειδή δουλεύει αύριο και εμείς καθόμαστε στο κρεβάτι μου. Στο δωμάτιο μου, βάλαμε και ένα καναπέ που ανοίγει και γίνεται κρεβάτι, άρα θα μπορεί ο Τζον να κοιμηθει εδώ. Τα μάτια μου αρχίζουν να βαραινουν.
«Πρέπει να αλλάξω, να βάλω μπιτζαμες, νυσταξα.»Αναφωνώ.
«Ναι και εγώ» Λέει.
Σηκώνομαι και πάω στην ντουλάπα να βγάλω τα ρούχα μου.
Τζον's POV
Την βλέπω να βγάζει τα ρούχα της σιγά σιγά. Θεέ μου. Ναι οκευ, τώρα δεν νιώθω κάτι υποτίθεται για αυτήν, αλλά όταν την φιλούσα... κάτι μέσα μου άναβε, ένα κομμάτι γεμιζε στην καρδιά μου. Δεν μπορώ. Δεν πρέπει βασικά...
Αυτή θέλει τον φλώρο τον Χαρρυ. Και καταρχάς, είναι η κολλητή μου. Πρέπει να το βγάλω αυτό από το μυαλό μου. Σύνελθε Τζον. Λεει η φωνούλα μέσα μου και γυρνάω το κεφάλι μου ώστε να μην την βλέπω καθώς αλλάζει.
Προβλέπεται δύσκολη νύχτα.
Σοφια's POV
Βάζω τις πιτζάμες μου και ξαπλώνω. Ο Τζον κάθετε ακόμη και με κοιτάει με ένα περίεργο σχετικά βλέμμα.
«Τι είναι Τζον; Είσαι καλά;»
«Τιποτα... Εμμ ναι»
Σηκώνεται και βγάζει την μπλούζα και το παντελόνι.Προσπαθώ να μην κοιτάω όσο αλλάζει. Νιώθω άβολα, όσα χρόνια και να τον ξέρω. Ελπίζω να μη με κοιτούσε και αυτός την ώρα που ξεντυνομουν.
Κουκουλώνομαι με το πάπλωμα και κλείνω τα μάτια μου μέχρι να αλλάξει.
Μετά από λίγο κατεβάζω το πάπλωμα και γυρνάω να τον κοιτάξω καθώς με πλησιάζει.
«Καληνυχτα »
Λέει και μου αφήνει ένα γλυκό φιλί στο μέτωπο.«Καληνυχτα πρίγκιπα!»
«Καλο βράδυ πριγκίπισσα!»
Το 'πρίγκιπας' και 'πριγκίπισσα' είναι κάτι ψευδώνυμα που είχαμε βγάλει όταν ημασταν πιο μικροί και τα έχουμε κρατήσει μέχρι τώρα. Το Κριντζ... ξέρω...
Απομακρύνεται και ξαπλώνει και αυτός στο κρεβάτι του, κουκουλώνεται και κλείνει τα μάτια του. Ώρα να κοιμηθώ...
*ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ*
Είναι μεσημέρι. Τρώμε όλοι μαζί και μετά η μαμά θα φύγει για δουλειά.
...
Είναι 5 ηώρα.
«Εισαι να βγούμε σε κανα μπαρ σήμερα; Ξέρεις κανένα καλό;»
«Μμ καλή ιδέα. Λοιπόν ξέρω ένα.Ετοιμασου και φεύγουμε.»
Ξέρετε καλα σε ποιο θα πάμε..
Σηκώνομαι και πάω να βρω ρούχα.
Βρίσκω ένα μίνι σκουρο μπλε στράπλες φόρεμα, το φοράω και βάφομαι όπως και εχθες με την διαφορά ότι αντι για γκλος φόρεσα εκείνο το ματ κόκκινο κραγιόν μου.Είμαστε και οι δυο έτοιμοι. Έχουμε ξεκινήσει για το μπαρ.Ναι, εκείνο το μπαρ που τον γνωρίσα.Εχω ελπίδες να τον ξαναδω σωστά;
YOU ARE READING
My step brother H.S (Υπό Διόρθωση) #Wattys2019BC
FanfictionΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ (ΜΗ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΩΡΑ, ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ) Γεια. Είμαι η Σοφία.Ειμαι δεκαεπτά και οι γονείς μου αυτόν τον καιρό χωρίζουν, από ότι έχω καταλάβει.Ο κολλητός μου, ο Τζον, τον έχω γνωρίσει από το δημοτικό και είναι πάντα εδώ όταν...