V kaviarni

1.1K 55 0
                                    

Po škole sme zašli s Nikou do malej kaviarne ,ktorá je blízko školy. Usadili sme sa.,,Dobrí čo si dáte ?"
,,Jednu horúcu čokoládu ."
zvesila som hlavu dole. ,,Ja si dám minerálku s čajom ,ovocnýn poprosím."Servirka si to zapisala a odišla.,,No a teraz k témi Tomaš!"
No Verča mám to naplanované .Takto: v sobotu je u nas party a Tomino príde a vieš bude alkohol a tak. No a mi sa popri tom nejako vitratíne ku mne do izby."
,,Aha,,Nič iné mi nenapadlo. S Tomasom ? boze... ako moze bit taka...
S pohľadu Niki
Aha ? Nič viac?? Ja tu na ňu vichrlim celý moj plan ako stratit panenstvo a ona mi povie "aha" ??
,, Nič viac mi nepovieš len ''aha''? to ma trochu prekvapilo lebo som si myslela ze ju to poteší.
,,Neviem čo ti mam na to povedať , ale každopadne sa teším že aspon jedna to bude mať za sebou.''usmiala sa a v tom sa sa aj ja začala smiať.
A už som vedela čo ju žralo. To že ona nemá ešte priatela. Ale ked ona ani nechcem Keby sa obliekala trochu ženskejšie tak bi to šlo. Ani som si nevšimla že nám doniesli objednavku. No ked som zdvihla hlavu videla ako Vera niekam pozerá. Pozrela som sa tím istým smerom ako ona. A čo nevidím Lukasa.Je dost sexi.

Z pohľadu Verči
Rozbuchalo sa mi srdce ako splašené ,keď som videla ako sa knám blíži Lukas. Och môj bože... Je nadherný.,,Nech sa páči.''povedal a podal mi objednavku a usmial sa na mna. Keďže Nika rozmyšlala nad niečim tak ma nechala na to uplne samú. Ani som sa mu do očí nevedela pozret. Len som cítila ako na oblieva horučava na lícach a pozerala som sa na horúcu čokoládu. Ty si taká blbá! Horucu čokoladu realy??

Simple love?Where stories live. Discover now