Deň po tom

811 41 4
                                    

Ráno som sa bola plne dolámaná. Všetko ma bolelo. Pozrela som sa na svoje nohy. Mala som na nich tmavo modré modriny.,,Ježiši Kriste " zhíkla som.Utekala som do kúpeľne , postavila som sa rýchlo na váhu."70",Jo " začala som skákať do výšky ako sprostá. ,,Mám to , dalšie dve kilá !Som dobrá !" Hrdo som sa pozrela do zrkadla no žiadne zmeny som na sebe nevidela. No ale váha predsa neklame. Vlasy som sa dala do chvosta , rýchly make-up a to bolo všetko.

V izbe som si obliekla tepláky a mikinu. Hodila som sa na postel , dala slúchadlá do uší a počúvala pesničky. Nemám nejaký druh hudby , proste počúvam všetko. "hmm m hmm m hmm" pohmkávam si pesničky zo zatvorený očami a užívam si samotu.

Niekto mi zrazu vytrhne slúchadlá z ucha. ,,Au " povedala som dosť naštvane. ,,Čo si o sebe myslíš , nepovedala som ti náhodou , že nemáš chodiť ani domov ?" pozrela sa na mňa spýtavo. Už som čakala , že mi jednu vrazí , ale nič sa nestalo. ,,Prišla som až po polnoci , povedala si citujem :" nevracaj sa dneska ani domov " . A ja som došla až dneska takže nemáš byť prečo naštvaná!" vyprskla som na ňu.,,Ty tu na mňa nebudeš húkať ! Aby ti to bolo jasné! Už môžeš zostať , ale dneska upraceš a navaríš !",,Nechce sa mi !" A to už mi jedna pristala až mi stena dala druhú.,,Vypadni z mojej izby!" Pristala mi ďalšia. ,, Ty mi nebudeš rozkazovať , čo mám robiť! Vypadni robiť to čo som ti kázala!" Nechcela som mať ďalšie modriny a tak som pozberala svoju hrdosť a išla spraviť to čo mi nakázala.

O 3 hodiny som mala všetko hotové. ,,Konečne " vydýchla som a zvalila som sa na gauč. Len čo som zatvorila oči , niekto zvonil pri dverách. Pomaly som sa doplazila k dverám. ,,A-ahoj " usmiala som sa. ****************************************

Prepáčte , že teraz nepridávam tak často , no mala som malé problémy v škole :/ Dúfam ,že ste si užili túto časť ! :D Love you sweet :*



Simple love?Where stories live. Discover now