47

1.2K 45 7
                                    

ˇˇNikaˇˇ

Nakoniec som išla  do nemocnice bez Veri. Bola ožratá jak  delo a  ešte k tomu sa  tam dotrepal Lukas ,  ktorý ju  tam teraz  stráži.


Sedela som pri  Tomášovej  posteli a zase som začala plakať. ,,Musíš  sa mi  prebrať  , Lubim ťa ! Nechcem  o teba prísť  !" Vzala som mu ruku a pritlačila som si ju k tvári. Bola   ľadová.  Celý bol  bledy a zdal sa m   trocha ochabnutý. Vošiel doktor  a pozeral sa na mňa a  na prízrak. Veď som tu skoro každý deň , tak prečo potom na mňa takto  čumí ?,,Prišiel som vám ba oznámiť ,  že  zajtra  okolo pól druhej  ho  budeme preberať  , tak  ak by ste tu chceli byť  tak prídite !" Usmial sa na mňa . Jeho  úsmev som mu  opätovala. Bol celkom  milý. A dosť mladý  vyzeral , že je tu  len  chvíľu. ,,A ešte  ak sa smiem pýtať , bol  tu  ešte niekto okrem mňa ?!" ,,Nie , len  volali  jeho  rodičia.Nič  viac " ,,Aha no dobre . A koľko   už to pracujete zdáte sa mi  nejaký mladý  na doktora ." usmiala som. Nie  predsa ja ho nemôžem baliť. Veď je to jeho  doktor  . A ja  Tomáša ľúbim.  A ľúbim ho ešte vôbec ? potom všetkom ? ,hahaha  , ja som tu zatiaľ iba na stáži , starší doktori si so mňa robia poskoka " začal sa smiať. Podala som mu  ruku .,,Nika "..,,Samo " usmiali sme na raz. ,,Môžem vám tikať ?",,Jasné , už keď sme si povedali mená , som si myslela  ,  že je to jasné",,Jaj  no dobre , a koľko máš rokov?",,Vieš  ,že dámy nikdy nemáš pýtať na vek !"  začala som sa smiať. Už som ani nevnímala  , že je tu  Tomáš.,,Prepáč to som nevedel ," uškrnul sa ,, tak  teda inak  chodíš na strednú školu ?" ,,Ano " ,,V koľkátom si ročníku ?" ,,V druhom  , a ty si ako na tom ?" ,,No  ja  chodím prvý rok na  výšku , takže ...nie sme až tak starý " usmiala som sa na neho. ,,Ideš na  kávu  , alebo niečo  také ?" ..,,Jasnééé !" Už som zabudla aj na Tomáša. Šak potom čo mi  spravil na záchodoch. Ale  v tedy som bola presvedčená . že to robí  z lásky ale teraz som si neni  istá  či ja ho ešte ľúbim. Naskytol sa totiž nový objekt.

Sedeli sme v malom bufete v nemocnici. Rozprávali sme sa tak bežne o živote a tak . Prečo  začal  študovať ,  takéto prkotiny. Ale najviac ma  zaujali jeho krásne  hnedozelené oči. Bol aj dosť pekný. Vyzeral na to  , že chodí aj cvičiť. A jeho  bledo hnedé  vlasy  boli  tiež  úžasné. Mal na sebe ten  kotorký pláštik  , takže  bol úplne  sexi. ,,A prečo stále chodievaš  za tým chlapcom ?"...,,Noo ja  úž ani neviem." zaklamala som. ,,Už ?" ,,No áno ,  lúbila som ho / ľúbim ja ani neviem .. " sklonila som hlavu. ,,Počul som , že sa pobil ,  dúfam ,  že aspoň kvôli teba  ! Stojíš za hriech !" hneď som sa začala  červenať. ,,Tu máš  moje číslo , zavolaj niekedy !" postavil sa a  dal mi pusu na  tvár. ,,Zavolám " zakričala som za ním ako  odchádzal. Videla som už iba jeho úsmev.

Rozhodla som ,že pôjdem  ešte  za Tomášom . Aj keď sa mi  tam bohvie ako nechelo. Ale  veď dneska som mu  ešte  hovorila ako  ho ľúbim . A ako náhle  dôjde niekto  iný , tak už nie ?! No to som poriadna kurva.Ale tak  čo niekto musí byť.

,,Ahoj , no  ako  to ide s Lukasom ?" volá  Vere keď už som došla domou. Skoro by som na ňu aj zabudla.

,,Ahoj , no celkom  dobre , akurát som v šatni  boli sme spolu vo  fitku !"

,, No a  bolo niečo  ?!"

,, Bolo " zasmiala sa. ,, Urobila som ho  a on urobil mňa !" vyjachtla na mňa.

,,To nemyslíš vážne , takže už aj ty budeš kurvička ako ja  ?!"

,,Nie " povedala rázne. ,,Ešte sa sním nehodlám vyspať! Šak ty vieš ako ja  hanbím zo seba dať  dole  čo i len  mikinu. Ale pri ňom je  to  niečo iné . Pri ňom zabúdam úplne , že som ..... šak ty vieš " Tak toto ma nasral  , veď ona nie je až tak tlsta , je síce pri sebe  ale nevyzerá vôbec až tak zle.,,A inak ako  bolo v nemocnici ?"

Simple love?Where stories live. Discover now