^^Lukas^^
Zrazu do mňa niekto drgol a ja som padol na niekoho. Ani som nevedel čo sa stalo. Otvoril som oči a zrazu vidím Veroniku. Musel som sa usmiať. Zdvihol som sa a podal jej ruky aby vstala. ,,Prepáč''zamrmrala skoro nepočuteľne.
,,To je v pohode.To ja som väčšinou ten nešika.'' zasmial som sa. Videl som ako sa červená. Bola zlatá.
Potom však sklopila zrak k zemi. Chytil som jej ruky a stisol aby som konečne prestala červenať.Zdvihla pohľad a ja som uvidel jej krásne oči. Zase sa začala červenať.Na to som sa usmial .,,Si strašne zlatá, keď sa červenáš'' Povedal som a videl v jej očiach to zdesenie, keď som to povedal. Myslel som, že ju poteším ,ale asi nie lebo hned sklopila jej krásne očká.
,,Koľko to bude ?''opýtala, sa keď sme prišli k baru.
,,4,50€ poprosím''
,,5€. to je v pohode !Drobné si nechaj! '' Konečne sa na mňa usmiala a podala mi peniaze.
,,A bloček ?''
Hneď som dostal napád.
,,Ó jasné ,nech sa páči''Usmial som sa ako najkrajšie som vedel .A odišla.
Celý deň som potom myslel na ňu.^^ Verča^^
Konče sme odtiaľ odišli . Uff... Pozrela som sa na blok. A čo nevidím!Nejaké číslo ... Asi jeho? Ty hlupaňa. No jasné. Pomyslela som si ironicky. Už len on by mi dal číslo. Načo ?
,,Ukaž to sem !''skríkla po mne Nika.
,,Čo ?''
,,Ten bloček !?'' zdvihla obočie.
,, Načo ?'' nechápala som načo.
,, Pozeráš na ňho ako puk, "
rozosmiala sa a ja s ňou. Jej smiech je nakazlivý.
,,Tak už mi ho dáš?''
,, J -jasné " zalial ma rumenec a dúfala som ,že si nevšimne na druhej strane to číslo.
,,On ti dal čislo!'' zvýskla radostne. A objala ma. ,,Zavoláš mu !"pozrela sa na mňa prísne.
,,Nie je nebuď trápna, určite si zo mňa robí srandu ako ostatní." sklesnuto som sa usmiala.
,,Tak zavolám ja " zapištala a vytiahla si mobil. Začala ťukať číslice ,ale ja som jej to chamrala z rúk aby s tým skončila.
,,Už volám " povedala a začala sa smiať. Ja som stíchla.
,,Ahoj "povedala a ja som na ňu vyvalila oči.
YOU ARE READING
Simple love?
RomanceMladé dievča Veronika sa nenávidí za to ako vyzerá(je plnšia) Ma svoju naj kamku Niku. Ľúbi iba jedného chalana Lukasa. Lukas je krásny populárny futbalista. Verča vie že ho nikdy asi nedostane ale aj tak je s neho nervózna. Lukas si ju začne všíma...