,,Povedz mi čo ti je !" pozrel sa mi priamo do oči. ,,Čo ťa je do toho ?! Prečo si ma sem zavolal a ten bozk ,prečo ? nechápem prečo toto všetko robíš čo s toho máš ?" pozrela som sa na neho smutne.,,Princezná, ja neviem ako ti to mám povedať ale mám ťa rád! Si úplne iná ako ostatné dievčatá , neviem ale niečo ma k tebe ťahá . Aj na tej párty , sme sa bozkávali tancovali sme, maznali sme sa. Ráno som ti dal bozk a odyšiel keby si s nepamätala čo sa medzi nami stalo.Stále musím na teba myslieť.. Len som nevedel ako ťa mám osloviť !"Chytil mi kapucu a dal mi ju dole. Pohladil ma po boľavom líci. Šklblo mi tvárou od bolesti.,, Čo sa ti stalo ? prečo máš takú modrinu na tváry ?" pýtal sa ustarostene. ,, Lukas nič sa mi nestalo. Len mi prosím povedz že toto všetko ne ni len sen.Pretože ja som do teba už dlho do teba zamilovaná ale nikdy by som si nemyslela že aj ty..... šak vieš " Pritiahol si ma bližšie.,,Ano viem !"Pobozkal ma do kútika úst.Začali sme sa bozkávať. Kusla som mu do spodnej pery. Zastonal a ja tiež. Na to som mu ja prvá vliezla s jazykom do jeho úst a naše jazyky začali bojovať.Musela som sa odtiahnuť od neho aby som sa nadýchla. V tom mi napadlo. ,,Koľko je hodín ?" opýtala som sa zadychčane. Pozrel sa na hodiny.,,16:00 prečo?" Vyskočila som na nohy. ,,No ja už musím ísť!" Dala som mu bozk na rozlúčku a chystala som sa odísť. Chytil ma za zápästie a potiahol spať k nemu.,,Kam ideš ?" bol úplne blízko mňa. ,,No ja , ja idem do fytka" sklopila som zrak pretože som sa červenala až za ušami. Zdvihol mi bradu.,,Za to sa nemusíš hanbiť , pôjdeme spolu !" Začala som premýšlať.,,To nebola otázka " usmial sa. Chytil ma za ruku a išli sme k nemu. Pred jeho domom sme sa rozlúčili. ,,Počkaj na niečo si zabudla !" zakričal na mňa šibalsky. Pozrela som sa nechápavo.Došiel ku mne a začal ma bozkávať. A to poctivo. Keď sme sa od seba odtrthli chcel ma pohladiť po tvári ale ja som uhla.,,Raz mi aj tak budeš o tom musieť povedať" cmukol na mňa. Naklonil sa a vlepil mi vlhký bozk.
Vo fitku sme sa stretli o piatej. On behal a ja som bola na bicykli.Nikto okrem nás nebol vo fitku. Takže sme mali všetko pre seba.
Konečne bolo koniec a ja som sa mohla ísť osprchovať.Začala som sa vyzúvať keď ma zrazu niekto chytil za boky.
YOU ARE READING
Simple love?
RomanceMladé dievča Veronika sa nenávidí za to ako vyzerá(je plnšia) Ma svoju naj kamku Niku. Ľúbi iba jedného chalana Lukasa. Lukas je krásny populárny futbalista. Verča vie že ho nikdy asi nedostane ale aj tak je s neho nervózna. Lukas si ju začne všíma...