Celý deň som nevidel ani Lukasa ani Tomáša. S Nikou sa dajako moc nerozprávam , už . Nemôžem. A ani ona za mnou nedošla. Čo mi došlo divné.Inokedy vždy za mnou dojde aj keď sa hádame. Ale teraz sedí jak zmoknuté kura na mieste.
Všetky hodiny boli divné. Pošepkávalo sa , že bola bitka. To som len tak započula , veď ja som bola celú dobu v triede a nudila sa . Ale všimla som si že sa Nika s nikým nebavila. Nemala dokonca ani tričko z výstrihom a to je unej na dennom poriadnu. Vždy sa obliekala vyzývavo. Ale teraz pomalý ma na sebe rolák.
ˇˇNikaˇˇ
Tomáš mi zakázal sa baviť s Verču. Tomáša milujem ale toto je už moc. Ale nebudem ho radšej provokovať ešte by mi jednu vrazil jak minule , keď som sa sním chcela rozísť za to že ma podviedol. Dal mi facku a ešte ma aj skopal na zemi. Potom sa mi ospravedlnil , že stratil nervy ale ja som mu odpustila lebo ho ľubim. A sľúbil mi , že už to nikdy neurobí.
Keď sme došli do školy , tak ma Tomino zavolal na slovíčko. ,,Čo ti hovorila zase ta Verona ?" opýtal sa naštvane. ,, Nič " zaklamala som. ,,Neklam mi " zhukol po mne. ,,Povedala , že či mi šibe keď som zase s tebou a ,že ma chcel len chrániť, to je všetko prisahám " zakňučala som. ,, Dobre, laska poď idem" povedal sladko. Ako sa môže takto zmeniť . Z minúty na minútu ? Nechápem to ale aj tak ho lubim. Kráčali sme pomaly do školy.,,Láska , nechcem aby si sa stretávala s Veronou , chcem ťa mať aspoň chvíľu pre seba. Poď "Ťahal ma na chalanské záchody. Neviem prečo. Potom sa na mňa "zvodne" pozrel a ja som vedela o čo ide. Ale ja práve teraz nemám náladu.Zatiahol ma do kabínky. ,, Ale je nemám teraz náladu"povedala som po tichu.,,No tak to máš smolu , lebo ja mám " povedal pri mojom ucho. Kusol mi do lalôčiku . Na to vzdychla . Otočil si ma k sebe tvárou. ,,Daj si dole legíny" ...... ,,Ale ja naozaj nechcem "......,, Keď si ich nedáš dole ty dám ti ich ja " Vyhrnul mi trošku tričko a dal prsty za pás nohavíc a potiahol dole. Snažila som sa brániť. Ale on je moc silný.Budem kričať ?... ,,Pomóc" zakričala som. Vlepil mi facku....,,Drž hubu ,inak ťa tak otrtkám , že sa ani nesadneš " Radšej som bola ticho. Začal mi jeho rukou prechádzať po mojom klitoryse. Začal ho masírovať. Nehovorím , že to nebolo príjemne ale ja vážne nechcem. ,, Vidíš to chceš mňa " strčil do mňa najpr jeden prst potom aj druhý. Začal ním pohybovať dovnútra a von. ,, Už si dosť vlhká " vytiahol ich zo mňa a strčil mi ich do úst.....,,Saj" Spravila som radšej čo po mne chcel. A tak som sala bolo to nechutne. Celé jeho slizké prsty. A tá slaná chuť a keď on mi ešte pchal viac viac do hrdla. No skoro som sa povracala.Otočil si ma chprtom. ,, Opri sa o hajzel " prikázal mi . ......,, Ale ja naozaj nechcem " začali mi stekať slzy po lícach....,,Prosím" prosíla som ho. Donútil ma prehnúť sa. A ja som d'dalej plakala. Vtrhol do mňa až po koreň...,,To musí byť rýchle " Stále do mňa bušil. Furt prirážal a strašne to bolelo .Zavzlikala som. Priložil mi na ústa jeho ruku. Kusla som mu do nej. ,,Ty štetka " vlepil mi ďalšiu facku. Začal mi trieť klitoris a pritom stále do mňa vrážal.Začala som cítiť , že už som blízko. NIE , nechcem sa spraviť. Ale bolo už neskoro. Toľko pocitov naraz. Stískala som ho v sebe. Cítila som , že aj on sa urobil. ,,Výborne , Laska " dal mi pusu do vlasov. Zapol si nohavice a odišiel. To ma tu ako nechal ? Obliekla som sa a vyšla von. Tam ma čakal Tomáš. Nastavil ruku . Tak som sa za ňu chytila a išiel ma odprevadiť do triedy. Tam mi dal pusu. ,, Lubim ťa " Povedal a odyšiel. Čo ma ? takto sa podľa neho prejavuje láska . Ale je pravda , že ja ho tiež ľubím.
Vošla som do triedy. Chcela som ísť za Veronikou ale radšej som nešla. Sadla som si na miesto a sedela tam ako zmoknuté kura. Túto frázu ma naučila Verča. Nad tým som sa pousmiala.
Počula som niečo a o nejakej bitke. Ževraj dvaja chalani sa pobili. Jeden mal dokonca nôž. Bože č sú toto za ľudia. V škole sa pobijú.-_-.Ale dajoko ma to netrápilo.
Celý deň som nevidela Tomáša. Čo sním je ? Vždy za mnou chodí. Asi je s chalanmi. Po škole som ho nemohla nikde zohnať.Došlo mi to divné. Skúšal som mu volať ale nedvíhal.Skúsim to ešte raz. ,,Prosim ," ozval sa hlas nejakej ženy. ,,Prepáčte kto ste ,?" opýtala som sa v strachu.,,Ja som sestrička , tu z miestnej nemocnice , a vy ste ?" začala som zvlykať. ,,Ja som jeho priateľka " povedala som medzi vzlykmi a zložila som.
Čo najrýchlejšie som sa dostala do nemocnice.Pribehla som na recepciu. ,, Tomáš Bath ? Kde leží ? Alebo čo mu je ?" vychrila som všetko na recepčnú. ,, Druhé poschodie 7 A" Utekala som čo najrýchlejšie po schodoch na druhé poschodie. Hľadala som izbu. Nikde som ju nevedela nájsť. Začala som panikáriť. A zase som sa rozplakala. ,, Môžem Vám nejako pomôcť?" opýtal sa ma nejaý doktor. ,, Hľadám Tomáša Batha izba 7A " povedala som medzi vzlykmi . ,,Poď , ja ťa tam zavediem " Podal mi ruku . Ja som ju priala a postavila som sa zo zeme. Odviedol ma na jeho izbu.
Pane bože. Len čo som ho zbadala som sa zložila na zem.
YOU ARE READING
Simple love?
RomanceMladé dievča Veronika sa nenávidí za to ako vyzerá(je plnšia) Ma svoju naj kamku Niku. Ľúbi iba jedného chalana Lukasa. Lukas je krásny populárny futbalista. Verča vie že ho nikdy asi nedostane ale aj tak je s neho nervózna. Lukas si ju začne všíma...