Sprcha

932 43 0
                                    

,,Si normálne ? Kde sa flákaš ? Kto bol ten uchylák čo si sa sním bozkávala?" už si načahovala ruku keď ju otec zastavi ,,Čo si myslíš , že robíš ? Zaslúži si to !" skríkla po ňom. ,,Nie nezaslúži to radšej udri mňa! " povedal otec. ,, Ako chceš !" Vlepila mu facku.Ja som zatiaľ zdrhla do svojej izby. Zvalila som si na posteľ. ,, Ach prečo ja ? čo som komu spravila ? keď budem mať osemnásť sa odsťahujem " rozhodla som sa. Išla som do kúpeľne a tam som uvidela Sáru ako plače na zemi. ,, Čo sa ti stalo?" spýtala som sa jej. ,, Mama" odpovedala bezcitne ako to robievam ja keď pomyslím na mamu.Veď ona by sa mohla so mnou mohla odsťahovať. Mali by sme spoločný nájom, takže by som tak veľa neplatila. ,, A Sára , nechcela by si sa odsťahovať ? Ja sa chcem odsťahovať keď budem mať 18. Chcela by si ísť so mnou ?" opýtala som sa jej milo. Až ma to prekvapilo ako som zmäkla. Prikývla a ja som ju odviedla do izby. Potom som odišla.Konečne som mohla ísť sa umyť.

Umývam sa okolo mojej vagíny , kde som si spomenula na Lukasa. Pocítila som nejaký zláštny pocit , keď som myslela na neho a popri tom som sa rukou obtierala o moju vagínu. Páči sa mi ten pocit. Tak som začala robiť malé krúžky okolo môjho klitorisu. Postupne vo mne ten úžasný pocit narastal. Až som dosiahla vrchol. Hlasno som vzdychla. To som bola až tak nadržaná. To uvolnenie v mojom tele je neskutočné. Doumývala som sa a išla sa prezliecť do izby.

Konečne oblečená v pížu! Dala som si dole obväz s hlavy. Nebolo to až tak hrozné ako som si myslela iba asi 0,5 centimetrová ranka zošitá jedným stehom. Takže je to už v pohode. Dala som si tabletku na bolesť ,len pre istotu. Zapla som fb a tam už správa od Lukasa. ,,Ahoj , no ako sa má moja princezná ?"usmievala som sa na monitor ako sprostá. ,,Mám sa fajn , nehovor mi princezná ! zatiaľ:*;) ,,A ako ti mám teda rozprávať , zlatíčko :* ?" ,,Stačí zaťiaľ Verča, Vera a ty sa máš ako Luky?:D" ,, Už sa mám lepšie ! :D <3" ,, Už :O?" ,, Ano , pretože už si píšem s tebou !<3" ,,Luky ty si taký zlatí ale je nie som moc na sladké rečičky :* !" ,,Verča ale keď je to pravda! Ja si nemôžem pomôcť! :) premýšlaj o mojom návrhu , prosím !" ,,Budem , sľubujem :* " ,,Mám ťa rád , PRINCEZNÁ!"No nemôže byť ešte sladší. Nech mi to nerobí ešte ťažším. ,,Lukyyyy ty si taký ňuňu už stým prosím prestaň:*!" ,,Okej :) a Možem ti niečo povedať ale neber to ako niečo zlé ale lichôtku pre teba ok ?;)"Tak týmto ma trochu vydesil . ,,Dobre , ale trochu si ma vydesil !" ,,Keď som bol vo vani a rozmýšľaj som na tebou ako sme sa bozkávali na tej párta a tak tak som sa ......... vieš čo myslím:)" Čo on sa urobil keď myslel na nás . No fuj. Ale celkom mi to lichotí. ,,:) neviem prečo ale naozaj mi to lichotí :) :D ! Ja už budem musieť ísť tak Ahoj :)! ,,Ahoj a mysli na mňa , pretože ja myslím na teba :* a ešte dobrú PRINCEZNÁ! Videné

Zaľahla som išla spať.

ˇˇ Lukasˇˇ

Došiel som domou. Stále so myslel ako sme sa spolu bozkávali. ,,Idem si hodiť sprchu " zamrmlal som si pre seba.Umývam si zuby keď sa mi začne mykať kľučka. ,,Lukas pohni si , nie si jediný kto sa potrebuje umyť!" zahučala na mňa moja sestra Ema. Je fajn , určite by sa páčila Veronike.,,Ale veď som sem len pred chvílou prišieľ , smola musíš počkat , Ema !" zakričal som cez penu v ústach.,,Ach ty si taký idiot!" zasmiala sa a odišla. A ja som si mohol dať pokojne sprchu.

Zapol som fb a Verča tam ešte nebola. Zosmutnel som. Čakal som na ňu. Ani po pól hodine neprišla. Pomalý som zaspával.Ešte raz som sa pozrel na FB a ona bola konečne online.

,,Ahoj , no ako sa má moja princezná ?"Musel som jej hneď napísať. ,,Mám sa fajn , nehovor mi princezná ! zatiaľ:*;) Zataiľ?! takže mám šancu!Jupíí! ,,A ako ti mám teda rozprávať , zlatíčko :* ?" ,,Stačí zaťiaľ Verča, Vera a ty sa máš ako Luky?:D" ,, Už sa mám lepšie ! :D <3" ,,Už :O!" ,, Ano , pretože už si píšem s tebou !<3" ,,Luky ty si taký zlatí ale je nie som moc na sladké rečičky :* !" ,,Verča ale keď je to pravda! Ja si nemôžem pomôcť! :) premýšlaj o mojom návrhu , prosím !" ,,Budem , sľubujem :* " ,,Mám ťa rád , PRINCEZNÁ !" ,,Lukyyyy ty si taký ňuňu už stým prosím prestaň:*!" Takže som ňuňu! ,,Okej :) a Možem ti niečo povedať ale neber to ako niečo zlé ale lichôtku pre teba ok ?;)"Priznam sa jej možno ju to poteší , možno sa aj ona robí na mne?!možno raz mi dvaja spolu !Och....už zase ,,Dobre , ale trochu si ma vydesil !" To som nechcel! ,,Keď som bol vo vani a rozmýšľaj som na tebou ako sme sa bozkávali na tej párta a tak tak som sa ......... vieš čo myslím:)" ,,:) neviem prečo ale naozaj mi to lichotí :) :D ! Ja už budem musieť ísť tak Ahoj :)! " ,,Ahoj a mysli na mňa , pretože ja myslím na teba :* a ešte dobrú PRINCEZNÁ!

Videné

Tak ako som na ňu myslel sa mi zase postavil. Ja už ani porno nepotrebujem na to aby sa mi postavil! Stačí mi Ona . Pozrel som si jej pár fotiek na Fb a nad nimi som sa robil. Chytil som si ho do ruky a pomaly dole a hore. A ešte raz. Kožka sa mi až nad žaľud vysúvala. Musel som zrýchliť pretože to napätie bolo na nevidržanie. Rýchlo som si zobral servítku a utrel som ejakulát. Vyhodil som servítku a išiel spať s blaženým pocitom.

Simple love?Where stories live. Discover now