Položil som ich objednávku na stôl a odišiel. Aj ked nerad.
^^ o 1. hodinu neskor^^
Oni tam ešte stále sedia. Vsetko uz vipili.Tak so dostal napad.Prišiel som knim. ,,Date si ešte niečo slečny?"opital som sa.
Ona sa začala červenať.Prečo?:o
,,Nie už zaplatíme,,povedala blondska a usmiala sa.
,,Prídete k baru alebo vám to prinesiem sem ? "
,,Prídeme k baru"usmiala sa na ňu. Konečne zdvihla hlavu a pozrela som na blondsku. Bola celá červená.Tak tajne dúfam že som to zpôsobil ja. A tak som pomali išiel a popri tom som začul ,,Vera,ty si taká...'' viac som nepočul lebo som bol už daleko.Takže Veronika. hmmm... pekné meno pre pekné dievča.Pousmial som sa.
^^Vera^^
Nemohlo to biť ešte trapnejšie. ,, Nika ja za žiadnu cenu niejdem k baru''
,,Ale Verča ja nemám prachy. Musíš tam ísť.''
,,Ja ťa raz zabijem"
Vyplazila mi jazyk. A ja som vedela že mi to robí naschval.Tak som sa postavila a šla. Celú cestu som pozerala do zeme. A zrazu som sa ocitla na zemi. Ani som si neuvedomila že mam celý čas zavrete oči. Ked som ich otvorila ležal na mne Lukas. A to bol môj koniec. Chcela som umrieť. Postavil sa a podal mi ruky. Ja som ich vzdvorilo priala a postavila sa. Ked už som stála nohami na zemi tak som sklonila hlavu a červena som sa sko paprika . ,,Prepáč''zamumla som. Chitil mi ruky. Ten dotyk bol taky nečakaný až ma striaslo. ,,To je v pohode. To ja som väčšinou ten nešika.''Pousmial som sa a ja tiež ale ešte stale som nemala odvahu sa mu pozriet do očí.,,Prepáč ale toto ti musím povedať,''stiskol mi viacer ruku a to mi dodalo odvahu konečne sa mu pozrieť do očí ,,si fakt zlatá keď sa červenáš.''čo to povedal ? hned mi zase zrak klesol dole.
YOU ARE READING
Simple love?
RomanceMladé dievča Veronika sa nenávidí za to ako vyzerá(je plnšia) Ma svoju naj kamku Niku. Ľúbi iba jedného chalana Lukasa. Lukas je krásny populárny futbalista. Verča vie že ho nikdy asi nedostane ale aj tak je s neho nervózna. Lukas si ju začne všíma...