Vyšla som s nemocnice a dala som si sluchátka do uši . Pustila som si moju naje naj pesničky. U mňa je najlepší DUBSTEP. Kráčala som domou. Svietilo slnko a mne bolo poriadne horko.
Došla som domou sa po trištvrte hodine. Kráčala som jak slimák a rozmýšľala nad Lukasom. Čo keby sme boli spolu ? Klapalo by nám to ? podviedol by ma ? Takáto otázky sa my hýrili hlavou. Stále dookola. Dúfam že mama neni doma.
Odomkla som dvere . Našťastie nie.Nemala tam topánky ani bundu. Počula som ako niekto plače.,,Och čo sa zase stalo !" toto ma už vážne serie. Vošla so do kuchyne a tam som zbadala krv. Sára si držala ruku.,, Čo sa to tu preboha stalo ? " opýtala som sa zdesene. Už zase sa mi chce omdlieť. ,, No ona mala nervy , mala nôž v ruke a ja som sa ju snažila upokojiť ale namiesto toho ma porezali . Ale určite nechtiac." Ukázala mi ruku.,,Neni , to až tak hlboko čiže šiť sa to nemusí!" Odtiahla som ju k umývadlu. ,,Daj mu ruku " Dala mi ju a ja som na ňu pustila studenú vodu.,, AAAA" syčí mi pri uchu.,,Vydrž!" zhúkla som na ňu.Keď už nemala celú ruku od krvi pozrela som sa na ranu lepšie. Mala asi 2 centymetre cez dlaň.Našťastie nebola hlboká. ,,Na , daj si to do úst " podala som jej uterku. ,,Načo ? " opýtala sa , keď už to mala v puse. Naliala som jej tam alkohol. Mýslím , že omdlie.Kričí ale našťastie to nie je počuť .,,Už je to v pohode " povedala som jej. Zobrala som si obväz a stiahla som je to a zaviazala. Poslala som ju sa hore ukludniť. Ach ona je tak drbuntá. Upratala som celú kuchyňu. A zatiaľ čo som upratovala som použila snáď všetky nadávky na mamu.
Večer som už mala všetkého dosť. Po fitku som došla celá unavená domou. Dala som si sprchu a ľahla do postele. Kde je mama ? Ešte u mňa nebola ! To je divné. Z nevôľou som išla za Sárou.Zaklopala som jej na dvere. ,, Môžem ?" otvorila som dvere. Sedela na posteli a usmievala sa na monitor ja debil. Mala na ušiach slúchadla a s niekým volala. Došla som k nej a sadla som si k nej na posteľ.,, Čo tu do prdele robíš ?" zľakla sa opýtala sa potom. ,,Ja som sa len chcela opýtať , kde je mama ?" ......,,Ona je na tíždňovke!" zvýskla. ,,Takže týždeň voľno?".....,,Anooo " povedala štastne. Pozrela som sa je jedným očkom na na monitor. Volala s nejakým chalanom . ,, Skím voláš " opýtala som sa nadšene. ,,S Marekom ".....,, A vy ste ako pár ?".......,,Ano , a teraz prosím choď preč" .... ,,Oki už idem ,a dávaj pozor na tú ruku " usmiala som sa ňu a odišla.
Ležala som v posteli ale nemohla som zaspať. Furt ma niečo trápilo. Lukas. Nemám ani jeho číslo ani nič. Idem za ním. Je 0:12 a ja idem do nemocnice za ním. Recepčná mala síce nejaká problémy ale nakoniec som ju presvedčila aby ma tam pustila.Došla som na izbu. Potichu som otvorila dvere dala som si k nemu stoličku a chytila som jeho ruku. Odkedy som ja na taketo romantické sračky.Od vtedy ,čo ma pobozkal! Zaspala som opretá a o jeho rameno.
YOU ARE READING
Simple love?
RomanceMladé dievča Veronika sa nenávidí za to ako vyzerá(je plnšia) Ma svoju naj kamku Niku. Ľúbi iba jedného chalana Lukasa. Lukas je krásny populárny futbalista. Verča vie že ho nikdy asi nedostane ale aj tak je s neho nervózna. Lukas si ju začne všíma...