52,53

1K 53 11
                                    

,,Ahoj"
,,No čo ako bolo ?Bolo niečo ?"

,,Nie,nebolo .Len sme sa bozkavali a .."                                                                                                                                   ,,A čo ?" 

,,No , on ma urobil ," zašepkala som. Určite som bola červená ako paprika.

,,Neverím !  Pozveš ma aj dnu alebo tu mám stáť jak  cicina ?"

,,Jasné , poď ďalej !"  Pozvala som ju dnu a zatvorila za ňou dvere. Chvala  bohu nikto nieje doma  tak sme  kľudne mohli zostať aj  v obývačke . 

,,Kde sú vaši ?" spýtala sa zvedavo Nika..

,,Neviem , niekam išli . Dajako ma to nezaujíma. Som rada , že  su niekde v riti. Aspoň jej nemusím robiť otroka." pokrútila som na tým hlavou.

,,Tak to máš šťastie , že sú tu neni. A prečo si  vlastne neni u Lukasa ? Myslela som , že tam prespíš  až do  rána  ?"! spýtavo sa na mňa pozrela.

,, No ,  u neho som nemohla spať. On  , on je.. Ja neviem ako ti  to mám povedať ,  či vôbec môžem."

,, Mne môžeš povedať všetko. Ja ťa nebudem odsudzovať , viem o tebe skoro všetko! A  keď už sme pri tom ja  ti tiež  musím niečo povedať !"

,,No tak to vyklop!" zhíkla som na ňu.

,, No ja som bola na párty a  vyspala som sa s takým doktorom Samom. A ešte k  tomu som zabudla na Tomáša. Dneska ho mali prebudiť  a ja som úplne na neho  zabudla."zosmutnela.

,,To nevadí , veď je to  debil. Aj tak  ti nestál za to utrpenie čo si kvôli nemu znášala. Nechaj ho už tak a venuj sa Samovi .Vidím , že ťa očaril!" Objala som ju. 

,, Asi máš pravdu ! Nechám ho už tak  , nech sa o neho  stará niekto iný ! Má predsa rodinu ! Ani jeden z nich tam nebol ! Ja som tam presedela  celý deň ! A oni  nič ! Len jeden telefónát," Začali jej stekať  slzy po lícach," Možem ho jebať ," Objala som ju. Nechcela som jej tie trápne reči   , že to bude dobré a tak , načo  , veď ona to  vie ,  že jej  za to nestál.Odtrhla sa odo mňa , utrela si  slzy  a usmiala sa na mňa. ,,A teraz ty  ,  čo s tým Lukasom ?"

,,To je  jedno ," usmiala som sa na ňu, "Ideme niekam ? Čo ja viem do  fitka ?"

,,Jasné , pome! Ale dneska si  beriem box , musím zo seba vybiť tú nenávisť k nemu !" Zasmiala som sa .Nika  sa  sa ku mne  pridala a začali sme sa spolu smiať ako kozy.

,,Čo tu robíte ?" vyrušil nás hlas. Bola to Sára. Mala na sebe čierne  legíny a tiež  čierne tričko Na tvári mala modrinu ale aj tak sa  usmievala.

,,Už nič , už ideme preč do  fitka . "

,,To je super  , takže budem mať dom pre seba ?"

,, No asi áno , pokiaľ nedojdu rodičia !" usmiala  som sa na ňu.

,, A vy kedy dojdete ?"

,,Čo sa tak vypytuješ ? Snáď si sem nechceš priviesť Mareka  ?"Uškrnula som sa na ňu.

,,No  práve , ja som dúfala  , že áno. Konečne  tu nebude otravovať mama," jej meno povedala s takou nechutou až mi to prišlo vtipne.

,,No  dobre  ,m už pôjdem .Idem si len zobrať veci a už  vypadneme. A keby niečo tak zavolám vopred aby som vás pri niečom neprichytila."  Zase som sa na ňu uškrnula.

Prišla som k nej   , tak aby to Nika  nepočula.,,Mama ?" Len prikývla. Vedela načo  sa pýtam , na tú modrinu. ,,A Marek o tom vie ?" Záporne pokrútila hlavou. ,,Tak si daj make -up " Prikývla a ja som ju objala, objatie mi opätovala. ,,Tak poď Nika ku mne  do izby ,"

Simple love?Where stories live. Discover now