Sprcha

1.1K 44 3
                                    

ˇˇVera ˇˇ

Večer sme  došli  s fitka. Bola som úplne unavená.  Len čo som došla k  Lukasovi domou ,  ľahla som si na posteľ a začala drímať. Veď poznáte ten spánok , čo len máte zavreté  oči  , okolie trochu vnímate ale len fakt ,že trošku. ,, Už spíš  ?" spýtal sa ma potichu Luky. Nič som mu  neodpovedala. Nemala som som silu , mu  odpovedať. ,, Dobre , teda ! Ja si idem niečo spraviť na jedenie. Za chvíľu som tu !" dal mi  pusu do  vlasov a odišiel. Nejako som sa pozviechala s postele a prezliekla som sa do  jeho trička . Nevedela som nájsť  nejaké kraťase ,  tak som sa na  to vysrala a dala som si iba  jeho trenky. Našťastie mi boli dobre. Zobrala som si nejaké "viťahané". Zakutrala som sa do jeho postele. Jeho perina voňala ako oň. Hneď som sa do  tej  vône zamilovala. Privrela som zase oči. A snažila  som sa zaspať. Nedalo sa mi  zaspať , aj keď som bola strašne unavená. Stále som myslela na  na neho  , kde  je , kedy dôjde . Potvorili sa dvere a ja som strnula ,aby nevidel ,  že nespím. Strašne som sa snažila tváriť  čo najviac prirodzene. Prišiel ku mne a dal mi pusu na líce. Kútiky sa mi vytiahli hore. Ani som o tom nevedela , že sa  usmievam jak slniečko. ,,Ja som to vedel , že nespíš!" naklonil sa a dal  mi ešte jednu pusu.,,Dajako ma to prešlo " ,,čo ťa prešlo ?" ,,Spánok " povedala som lišiacky. ,,Aha , a čo budeme teda robiť  ?" naklonil sa a ja som vedela, že má na mysli hriešne myšlienky.,, Nie  to čo máš na mysli  ," uškrnula som sa. Pozrel na mňa zo  psími očami. Iba som pokrútila hlavou. ,,Ale keď chceš môžeš si ku mne ľahnúť !" ,,Ja som si myslel , že je to samozrejmosť " ,,A ja som zase myslela ,  že budeš spať na gauči " usmiala som sa na neho. ,,To by si mi urobila? " ,, Nie !" uškrnula som sa. ,,Nechala by som ťa  spať na  zemi   vedľa mňa !" vyplazila som na neho jazyk. Odul pusinku. ,,Ale no tak  " kľačal pri jeho posteli a pozerali sme si  do  očí. Pohladila som ho  po tvári. Nahla som sa  k nemu a dala som mu  sladký božtek.,,Ešťe" povedal sladko.Dala som mu ešte jeden  . Naspäť som sa prevalila na  posteľ. ,,Len sa prezlečiem a som pri tebe " pošepkal. Išiel ku  skrini a odtiaľ si vytiahol  len kraťasy. Tak tam sú tie  svine. Prekrútila som očami. Pozerala som na jeho  krásne telo. Dal si dole tričko a videla  jeho krásne vypracovaný  chrbát. Tuším som hneď zvlhla. Potom si  začal dávať  dole tepláky. Naskytol sa  mi úplne úžasný výhľad na jeho  zadok. Bol taký  zaoblený. Taký cute.  Chvíľu tam len tak stál  . A ja som si mohla  obzerať jeho  telo. ,, Máš pekný výhľad ?" obzrel sa na mňa. ,,Ten najkrajší !" povedala som posmešne. Vztýčil ruky tak akoby napínal svaly na rukách. Začal  mi ukazovať aký  je svalovec. ,,Však tam nič nemáš !" povedala som ironicky. ,,Že nie?" Natiahol si rýchlo kraťasy  a  podišiel  ku mne. Podložil  pod mňa ruky a zdvihol  ma. Hneď som začala pišťať nech ma pustí  dole. ,,Pusti ma  , pusti ma  "  držal ma  na  rukách a  išiel niekam so mnou. ,,Teraz budeš musieť byť ticho " išli sme cez chodbu. Ja som nevedela kam  ide. Ale radšej som držala  ústa. Ale na jeho rukách som si pripadala ako slon.Nechcela som aby ma držal. Došli sme do kúpeľne a ja som presne  vedela čo chce spraviť.,,Nech ťa  to ani nenapadne !" pozrela som sa na  sprchu  a  on tiež. ,, Neskoro " vošiel snami do sprchového kútu. A zapol studenú vodu. Začala som pišťať. Hneď prilepil svoje  pery na moje. Chutili tak  sladko ,že už som ani nevnímala ako je ta voda studená. Položil ma na nohy. Bola som celá mokrá ,  všetko  mi presvitalo . Moje  bradavky boli už  v pozore. On  tiež nezostal chladný. Bozkávali sme sa ako o  život. Ruky mal  v mojich mokrých vlasoch  a ja zase tiež moje na jeho zadku. Stlačila som ho. Usmial sa mi  do  pier. Pomaly  začal  tie ruky dávať nižšie až došiel na moje prsia. Začal  ich  mačkať. Zobral  medzi  prsty moju  bradavku a začal ju  ťahať , a rôzne stláčať. Strašne ma to vzrušovalo. Aj ja som mu chcela  spraviť  dobre  tam som ho  začala  hladkať  na jeho  rozkroku. Tiež začal vzdychať. Videla som , že si to užíva.Aj ja tiež . Lebo  pod mojimi dotykmi  pomaly ale isto vstával. Vo už  začala byť až moc studená. ,,Je mi  zima !brr " povedala som mu do  pier.  ,,Aj mne , poďme !" zabral ma za ruku  von. Zostali sme obidvaja   v kúpeľni stáť  ako  mokré myšičky.  ,,Mali by sme sa najskôr vysušiť " povedala som prvá. Aby som prerušila to ako  na mňa zíza. Keďže moje bradavky stáli ako gombíky. ,,Nejdeš  pre niečo  súche  ?" poprosila som ho. ,,Idem  , len sa vizlečiem .Kvapky by som po celom dome. " usmial sa na mňa. Začal  si dávať dole kraťasy. Ocitol sa predo mnou úplne nahý. Len som otvorila ústa a zase ich zatvorila. Nahlas  som preglgla. Nemohla som sa ďalej na neho pozerať  inak  by som ho tu  a teraz ošukala , ale to  som nechcela. Začal sa smiať. Zobral  si uterák , obmotal si ho  okolo pásu   a išiel do  izby. Ja som si  zatiaľ vyzliekla tričko a jeho  boxerky. Zobrala som si uterák a obmotala som sa  do neho. Jeden  som s  dala aj na vlasy. Snažila som sa nájsť fén. Popozerala som všetky skrinky. Nikde som ho nevidela. Pozrela som sa do  zrkadla . ,,No nič moc  " povedala som si. Pozrela som dole a tam som  zbadala ten fén. Ja som ale blbá , ám ho pred nosom  a to ho ani nezbadám. Pousmiala som sa nad tým  ako  som blbá. Strčila som ho do zásuvky  a začal sušiť vlasy. Zavrela som oči  a začala som si uživať  ten pocit tepla. Popodvihla som ruky aby som si ich poriadne  usušila. Ani  som nezaregistrovala , že mi padol uterák  z tela. 

Zrazu  sa okolo mňa obmotali niečie ruky. Nadskočila som.Vypla som fén a točila som sa na Lukasa. Preboha  veď ja som nahá. Hneď som si začala zakrývať  všetky svoje intímne partie. Bože t musí byť ale trápne , som úplná krava. Teraz ma nenechá u  seba prespať. Začala som sa červenať. Nechcela som sa mu pozrieť  do očí  a preto  som radšej  sklopila zrak. Lukas mi potiahol ruky od tela. Nemala som najmenšiu šancu je  strašne silný. Pritiahol si ma k  sebe a začal ma objímať. Bola som úplne nahá a on mal na sebe aspoň uterák okolo pása. Ale ja som nemala nič. ,,Tak nech je to fér" povedala som a stiahla mu uterák. Dal  m bozk  do vlasov. Užívala som si to  teplo   , ktoré s neho tiahlo. Ani neviem koľko sme stály v takom "divnom" objatí.  ,,Už by sme mali ísť m začína m byť  trochu zima " povedal , trochu smutne. ,,Dobre " odtiahla som sa od neho. Rýchlo som si chytila prsia do ruky aby  ich nevidel. Začal sa usmievať.  ,,Kde si mi dal to  tričko,  kraťasy čo si mi doniesol ?!" ,,To som mal aj tebe doniesť  oblečenie ?" tváril sa nevino. ,,Ty si mi nič nedoniesol ?" iba pokrútil hlavou. ,,Tak mi  daj tvoje !" ,,Nedám , mne bude potom zima !" bránil sa. ,,Aj mne je teraz !" zamrnčala som. ,,Fajn ale  v izbe mi ho vrátiš " ,,Uvidíme !"poslala som mu vzdušný bozk. ,,A kraťasy ?" ,,Tie ti nedám ! Si vyber spodok alebo vrch !" Vyplazil na mňa jazyk. Tričko je trochu väčšie takže m  siaha až pod zadok , takže by to nemal byť  problém prejsť do jeho izby bez  nohavíc.  Ani som mu neodpovedala na jeho  otazku a vyšla som na chodbu. Poobzerala som či tam  niekto nieje . Naštastie nebol. Prebehla som do jeho izby ,  zatvorila som mu dvere  pred nosom. Utekala som do postele a zababušila som sa do perín. ,,Aj  tak si  ťa nájdem " povedal  potmehúcky. Začala som sa smiať.Zrazu len  na  mňa skočil ,chytil mi obidve ruky a dal mi ich nad hlavu. Sedel na mne  obkročmo  takže som nemala najmenšiu šancu. Začala som sa smiať. Pretože mi  to prišlo ako  z  nejakého tvrdého porna ,táto "scéna" Začal ma  bozkávať  , ja som nejako neprotestovala a tak začala  vojna našich jazykov. ,,Luki ja  teraz nemôžem !" pošepkala som mu do bozku. ,,Prečo ?" zamrnčal. ,,Tak  po  1. príde mi  to  ako najaká BDSM hra , a po 2.  som strašne unavená !"  usmiala som sa. Ale  b jeho tvári bol vidieť smútok  , možno sklamanie. Vyzeral ako keby niečo  tajil.  ,,Čo predo mnou tajíš  ?" ,,No  ja , ja  ," ,,Čo  ty?" ,,Asi by som sa  ti mal priznať aj ja. " Zatvárila som sa nepochopene. ,,V čom  ?" ,,No ja tiež  rád pozerávam .....," nechal  dlhú pauzu. Hneď  mi došlo  čo  myslel. ,,A ?" začala som sa smiať. ,,No ale ja  to mám radšej  také tvrdšie porno !" Začala som sa smiať. Tak  toto bolo  to "tajomstvo ".



Simple love?Where stories live. Discover now