Tak aby som sa predstavil. Mam 18. Chodim do 3. rocnika na Strednej. Ja viem zatial nič moc život ale aj tak. Robím v malej kaviarni vždy po škole . Nechcem bit rodičon moc dlžný. Ako správny stredoškolak hrám futbal. Stále sa okolo mna motaju preplastikuvane pipky,ktore ked niekam pozvem tak mi hned strkaju jazyk do huby a ked sme na večery tak si objednajú nejaky nechutny šalát a to ešte aj tak s neho zjedia polku a povedia ''už mám dosť ,priberem " toto vždy tak vie nasrať. Sú chudé ako palice. Ked si chcem užiť tak ma ich kosti tlačia že mi aj prestaťa ne stáť . A potom sa nič nedeje. Pošlem ju domov lebo mi je zle s nich. Chcem konečne normálne dievča ,ktore je kipré,milem. Nikdy som take nestretol. A myslím si že už je konečne čas si niekoho takeho najst. Aspon to skusit . Aj ked moji kamarati maju radi chude babi s vimletymi mozgami ja to mam naopak .
^^pondelok po škole^^
V tej kaviarni pracujem nejaky ten piatok,takze mam asi každeho čeknuteho kto si čo dá . Preto poznan skoro kazdeho objednavku až na chvilu ked pride niekto nový alebo zmení svoju objednavku ako zvičajne.^^ o pár minút neskôr^^
Zbadal som ju. Bola presne ako som si predstavoval pekne kipré
boky,krasne hnedé vlasy , a jej úsmev.Och božeee... Hneď sa mi postavil. Och Lukas presťan na ňu tak civieť.Nabral som odvahu knim prísť. Tipoval som čokoladu tej druhej ale nie ono to patrilo jej. Musel sa usmiať. Konečne jedena baba ,ktorá mala rada čokoladu a vie su ju dat aj na verejnosti. Ako som sa na ňu pozrel červena sa ako paprika. Musel som sa usmiať ešte viac ked som ju zbadal. Hned sklopila zrak ako ma uvidela. Neviem prečo asi sa jej nepáčim. Šak jasne ako by dom u nej mohol mať šancu.
YOU ARE READING
Simple love?
RomanceMladé dievča Veronika sa nenávidí za to ako vyzerá(je plnšia) Ma svoju naj kamku Niku. Ľúbi iba jedného chalana Lukasa. Lukas je krásny populárny futbalista. Verča vie že ho nikdy asi nedostane ale aj tak je s neho nervózna. Lukas si ju začne všíma...